Ihana retro leikkipuku :)

  • Viestiketjun aloittaja xxxx
  • Ensimmäinen viesti
xxxx
Bongasin huutonetistä:

http://www.huuto.net/kohteet/harvinainen-retro-raidal-frotee-leikkipuku_body-n74_80-cm/138402987

Muistan, kun itsellä oli vastaava isompana lapsena, joskus siinä 5 v ikäisenä. Väri oli turkoosi ja siskollani persikan värinenekinn. Ne oli kylläkin plyyshiä, missähän vintin kätköissä lie, ei ole tullut vastaan. Mistähän tommoisen löytäis vähän isommassa koossa omalle lapselle?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mua v*tuttaa nuo harhaanjohtavat hakusanat, kuten tuossakin on "Småfolk, Metsola, Tutta, Moonkids"

|O :headwall:
niimpä! Minä jätän kokonaan huutamatta moiset kohteet. Monesti leluihinkin kopioitu suosituimmat hakusanat ja se vasta ottaa päähän. olisi kiva kuulla sellaista, joka näin idioottimaisesti tekee :/
 
Ninni
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mua v*tuttaa nuo harhaanjohtavat hakusanat, kuten tuossakin on "Småfolk, Metsola, Tutta, Moonkids"

|O :headwall:
Toiset laittaa ne siks, että esim. moni joka tykkää Metsolan vaatteista, tykkää myös oikeesti vanhoista vaatteista...
 
hmm...
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mua v*tuttaa nuo harhaanjohtavat hakusanat, kuten tuossakin on "Småfolk, Metsola, Tutta, Moonkids"

|O :headwall:
Toiset laittaa ne siks, että esim. moni joka tykkää Metsolan vaatteista, tykkää myös oikeesti vanhoista vaatteista...
tekosyiltä tuntuu tällaiset minun mielestä. Eiköhän jokainen etsi sillä hakusanalla mitä itse hakee. Eikä ole kiva saada kasaa turhia vastauksia. Typerää touhua minusta. Tosiaan lasten leluissakin hakusanana emmaljunga, kaksostenrattaat... jos ei omia kohteitaan saa myytyä ilman turhia hakusanoja niin ei voi mitään :D

nimim. tänäkin vuonna usealla tonnilla myynyt. Ilman yhtäkään harhaanjohtavaa hakusanaa!
 

Yhteistyössä