Ihanaa - ensi viikolla NELJÄ vapaailtaa YKSIN!! Mitä itse tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja Sirissa
  • Ensimmäinen viesti
Sirissa
Oi oi, minuapa odottaa ensi viikolla työreissu, maanantaina lähtö ja perjantaina paluu eli NELJÄ iltaa (hyvässä) hotellissa ylhäisessä yksinäisyydessä, ihanaa!!! No, itse työ on haasteellista ja päivät kuluu kokouksissa, mutta oi miten odotan noita kuuden jälkeen koittavia vapaudentäyteisiä iltoja... :) Olen ajatellut:

- avata laadukkaan viinin
- varata ihania naposteltavia huoneeseen iltoja varten
- lojua piiiitkissä vaahtokylvyssä
- tehdä kasvohoitoja ja läträtä ylellisellä kosmetiikalla
- katsoa suosikkisarjojani läppäriltä
- surffailla hömppäsivuilla ja nettishoppailla vaatteita ITSELLENI
- VALLATA koko sängyn :)

Mitä itse tekisit...?
 
"Neith"
riippuu siitä mihin päin reissu sijoittuu, eli onko kaupungissa jotain nähtävää missä ei ole aiemmin käynyt ja mihin ei oman perheen kanssa kannata vielä moneen vuoteen mennä..

mutta mie varmaan siis valtaisin koko sängyn, katsoisin keskeytyksettä elokuvia, kävisin pitkissä kylvyissä ja kävisin rauhassa kiertelemässä kaupoilla :)
 
"vieras"
Soittaa pitkiä puheluita ystäville joista en ole kuullut aikoihin
ostaisin monta hyvää hömppälehteä
herkkuja roppakaupassa
kävisin juoksulenkillä tai hotellin kuntosalilla ja rentoutuisin sen jälkeen saunassa tai esim jossain kasvohoidossa.

Kuulostaa ihanalta!
 
Sirissa
[QUOTE="Neith";22874638]riippuu siitä mihin päin reissu sijoittuu, eli onko kaupungissa jotain nähtävää missä ei ole aiemmin käynyt ja mihin ei oman perheen kanssa kannata vielä moneen vuoteen mennä..

mutta mie varmaan siis valtaisin koko sängyn, katsoisin keskeytyksettä elokuvia, kävisin pitkissä kylvyissä ja kävisin rauhassa kiertelemässä kaupoilla :)[/QUOTE]

Helsingissä.

Kaupoilla kiertelyn passaan siitä syystä, että tiedän vanhastaan nämä työreissut kokoustamisineen ja muodollisine edustamisineen niin raskaiksi, että kaupungilla kiertely olis sellaista zombie-haahuilua, joten pyhitän ne vain ja ainoastaan hotellissa rentoutumiselle... :)
 
Hyvät suunnitelmat.
Minä varaisin aikaa myös taidenäyttelyille. Ateneumissa taitaa vielä pyöriä Viiva Italiana j Mäkisen valokuvat, Kiasmassa aukeaa perjantaina Saara Ekströmin Limbus.
Mutta se tietenkin makuasia, nauttiiko moisista.

Mitä ikinä teetkin, nauti!
:)
 
uikku
On NIIIIIIIIIN absurdinen vaihtoehto, että minulla olisi peräkkäin neljä yksinäistä iltaa, etten osaa vastata mitään. Tulisin hulluksi??? Viimeksi olen ollut kolme päivää yksin pääsiäisenä 2008 ja sillon mä kävin koiran kans monta pitkää lenkkiä per päivä, olin netissä, söin pakasteesta ruokia pois ku en jaksanu kokata, kattelin telkkua, luin, OLIN.
 
Sirissa
[QUOTE="vieras";22874851]No nehän nyt menis mukavammin pienessä sievässä. Ehkä jopa paremmin kuin ihan vesiselvänä.[/QUOTE]

Hauska ajatus, mutta taidan jättää sen laatuviinin siemailun iltaan ja vapaa-aikaan... ;)
 
-- varata ihania naposteltavia huoneeseen iltoja varten
- lojua piiiitkissä vaahtokylvyssä
- tehdä kasvohoitoja ja läträtä ylellisellä kosmetiikalla
- katsoa suosikkisarjojani läppäriltä
- surffailla hömppäsivuilla ja nettishoppailla vaatteita ITSELLENI
- VALLATA koko sängyn :)

Mitä itse tekisit...?[/QUOTE]

Nuo kuulostavat hyvältä :) noitten lisäksi kävisin salilla..
 
"vieras"
Hotelliiin pyydät kylpyammeen, vaahtokylpyjä. Pari puolikasta pulloa jotain ihanaa valkkaria, katkarapuleipä.

Käyt hotellin saunassa, teet kasvohoidon, lakkaat varpaankynnet, ostat juorulehden tai hömppäkirjan ja kasaat kaikki tyynyt siihen sänkyyn.

Aamupalalla syöt hitaasti ja nautiskellen.

Näin mä aion tehdä, työreissu tulossa helmikuussa 3 päivää :)
 

Yhteistyössä