Ihanaa KAS nostaa TAAS vuokraa ja vesimaksuja.

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Elämä maksaa. Kyllä omistusasunnoissakin on yhtiövastikkeet, vesi- ja sähkömaksut ja kaikki mahdollinen kallistunut, joten miksi ei vuokrallakin?
Toisaalta vuokranantajat tietävät myös sen, että Kela korottaa asumistukea joka vuosi, ja siksi korottavat vuokria röyhkeästi. Julkisuudessa on puhuttu että Kelan ei oikeastaan kannattaisi korottaa ollenkaan asumistukea, koska se menee suoraan vuokranantajien pussiin, ja silti korotuksesta jää vuokralaisellekin maksettavaa. Voittoa tavoittelevat yritykset ovat ahneita, ja tällä hetkellä sitä ahneutta rahoittaa Kela.

Aika usein yhtiövastikkeen noustessa taloyhtiössä tehdään jotakin perusparannusta ja nousu perustellaan. Yhtiövastike voi jopa laskea jos yhtiön remonttilainat saadaan maksettua pois. Vuokrataloissa ei perusparannuksia välttämättä tehdä niin ahkerasti, ja aniharvoin vuokrat laskevat.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"Weera"
Asu vuakralla ja sosku maksaa asumisen mutta vesi maksun täytyy maksaa itse. Täyain kieeoutunna mielestäni sillä meilläkin on neljä lasta ja kakis aikiista ja kaikista pitää maksaa 15 e kuussa! Eli yli satanen kuussa!!
 
[QUOTE="Weera";27412436]Asu vuakralla ja sosku maksaa asumisen mutta vesi maksun täytyy maksaa itse. Täyain kieeoutunna mielestäni sillä meilläkin on neljä lasta ja kakis aikiista ja kaikista pitää maksaa 15 e kuussa! Eli yli satanen kuussa!![/QUOTE]

Jos teitä on kaksi aikuista ja neljä lasta, niin miten siitä tulee yli satanen kuukaudessa? Minä saan 90 euroa.
 

Yhteistyössä