Ihanaa, mikä helle !

Toisaalta taas on niin saaketin kuuma, et ei kestä auringos kauaa makoilla... Ipana polskuttelee uima-altaas ja mä vaan lekottelen. :) Jee, kauppaa pitäis mennä, mut nyt ei viel jaksa... Ihanaa, toivottavast tää jatkuis pitkään. :) Mitäs muut puuhailette ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Helle on perseestä.
Höpönlöpön. |O Mites se nyt niin ahistaa ?
Mä en vaan tykkää. Huono olo, päänsärkyä, iho ei tykkää hikoamisesta, aurinkovoiteiden jatkuvasta käytöstä jne. Aina sama juttu.

Lisäksi mä vastustan periaatteessa sitä, että kaikkien kuuluisi rakastaa hellettä. Kun ei tykkää, ei tykkää.
 
vakiovieras käymässä
ihanaa kun on lämmin!!!!!!!!!!! harmi vaan kun meillä ulkona pihanrakennushommat meneillään, koko piha käännetty ympäri ja terassikin vielä lautakasana talon nurkalla, ei oo mitään paikkaa missä kölliä!!!! :( mut ens kesänä sitten on!!! <3
loma alkoi ja fiilis mahtava :)
ipana on isällään, mies potee krapulaa ja mä ootan et perunat kiehuis :p
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Helle on perseestä.
Höpönlöpön. |O Mites se nyt niin ahistaa ?
Mä en vaan tykkää. Huono olo, päänsärkyä, iho ei tykkää hikoamisesta, aurinkovoiteiden jatkuvasta käytöstä jne. Aina sama juttu.

Lisäksi mä vastustan periaatteessa sitä, että kaikkien kuuluisi rakastaa hellettä. Kun ei tykkää, ei tykkää.
Höpö höpö. Kyllä kesällä kuuluu helle olla, alle 20 asteen jos menee niin on kylmä. eikä saa valittaa, pitää olla kiitollinen siitä että suomessakin on edes joskus mukavan lämmin :) Ja kun juot tarpeeksi vettä niin eipä ole huonoa oloa!

 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Helle on perseestä.
Höpönlöpön. |O Mites se nyt niin ahistaa ?
Mä en vaan tykkää. Huono olo, päänsärkyä, iho ei tykkää hikoamisesta, aurinkovoiteiden jatkuvasta käytöstä jne. Aina sama juttu.

Lisäksi mä vastustan periaatteessa sitä, että kaikkien kuuluisi rakastaa hellettä. Kun ei tykkää, ei tykkää.
Höpö höpö. Kyllä kesällä kuuluu helle olla, alle 20 asteen jos menee niin on kylmä. eikä saa valittaa, pitää olla kiitollinen siitä että suomessakin on edes joskus mukavan lämmin :) Ja kun juot tarpeeksi vettä niin eipä ole huonoa oloa!

Haista sinä paska. Anteeksi kielenkäyttöni, mutta koettakaa nyt ymmärtää, että ihmiset on tässäkin asiassa erilaisia. Kaikki ei todellakaan nauti helteestä. Ei auta juomiset eikä muut, huono ja veltto olo tulee, kun lämpöä on enemmän kuin +25 astetta. Enkä mä käsitä, mikä helvetin itseisarvo se on, että mitä lämpimämpi, sitä parempi. Kasvitkin kärsii, kun on liian kuuma.

Musta ihanteellinen kesäsää on +20 - +25 astetta, aurinkoa ja sopivasti tuulta, en siis ole alle kahtakymmentä toivomassakaan.
 

Yhteistyössä