Ihanat kodin tarvikkeet myyjä, lue tämä!

  • Viestiketjun aloittaja Huijattu
  • Ensimmäinen viesti
Huijattu
Tein sinusta rikosilmoituksen! Viikkojen odottelun ja kyselyjen jälkeen et toimittanut tuotetta. Et myöskään palauttanut rahoja vaikka lupasit, vaan poistit facebookista sivusi ja katosit kuin tuhka tuuleen. Toivottavasti satut lukemaan tämän. Tai jos joku muu huijattu lukee tämän niin kertokaa.
 
Huijattu
Tein sähköisen rikosilmoituksen torstai iltana ja tiistaina tuli postissa kirje poliisilta että tutkinta aloitettu. Onko sinulla muita tietoja tästä myyjästä? Itsellä ei ole kun tilinumero. Kannattaa ehdottomasti tehdä rikosilmoitus.
 
Huijattu
sattumalta että eräs täällä palstaileva nimimerkki olisi tämän "firman" pitäjä. En nyt kuitenkaan viitsi siitä huudella kun en tiedä varmaksi. Ulkomaalainen ja nainen.
 
"annika"
Rikosilmoituksen... Y-tunnuksen avulla on saanut aikas paljon selville... Nimensäkin (luultavasti tekaistu) hän mulle tähän laskuunsa kirjoitti. Toivon todellakin että tää myyjä joutuu vastuuseen teoistaan!!
 
Huijattu Salosta
Sivu poistunut, tekstariin viesti: "Sinulla ei ole oikeutta keskustella tämän henkilön kanssa. " "Firman" pitäjän nimi Menar Al-Seiab. Rukosilmoituksen käyn tekemässä huomenna, pankkiin (Nordea) olen antanut ko. henkilön nimen ja tilinumeron ja kertonut tapahtuneesta.
 
NH
Hei mulla sama homma! Tilasin elokuun lopulla ja piti tulla kahdessa viikossa, mutta aina oli vaan viivettä.. Ei helvatti ja tilasin vielä yli satasella... Teen heti huomenna sähköisen rikosilmoituksen, hiukan kismittää!!!
 
"vvv"
Mitäs jos vinkkais vaikka jotain kuningaskuluttajaa, tai iltalehtiä?
Vastahan iltalehti uutisoi koko viikonlopun miten kuluttajia huijataan, tais sielä olla joku "miten sinua on huijattu"-osiokin. Kuluttajaliitosta mainittiin jutun yhteydessä, kannaisko sinne kans olla yhteydessä?
 
"Marianne"
Tilasin syyskuun lopussa tekstin ja piti tulla 2-3vko:ssa en maksanut kun 15e mutta on sekin rahaa.myyjä kyseli koko ajan maksoitko!!??ei ole mitään näkynyt.facebookin kautta löysin tämän sivun mistä pystyi tilaamaan 30 proc.halvemmalla.
 
nadjya
Muakin kusetettiin! 2kk sitten tilasin kännykän kuoret. Kuulauden jälkeen pistin viestiä ja laittoi että on tullut viivytyksiä ja että saan seinätarran kaupan päälle pidentyneestä odotusajasta. Nyt olin menossa laittamaan vihaista viestiä Facebookin kautta että haluan rahat takaisin ja kuinkas ollakkaan, sivu oli kadonnut >:O
 
"annika"
Tehkääpä nyt jokainen rikosilmoitus joka on menettänyt edes sentin tämän huijarin takia, että saatais vastuuseen teoistaan!! Poliisi ottaa kuitenkin rikosilmoituksen vakavammin mitä enemmän huijauksia tulee julki... Ilmoituksen voi tehdä sähköisenä poliisin sivuilla eikä se vaadi kuin verkkopankkitunnukset ja muutaman minuutin aikaa.
 
"annika"
Itse en ole ainakaan tuo yks ja sama!!! Tiedän tuttavapiiristänikin muutaman... Ja he ovat myös rikosilmoituksen tehnyt.. Mun mielestä tätä asiaa on turha vatvoo tän enempiä täällä. Ne jotka on huijatuks tullu ni tekee sen ilmon ja that's it...eikä muiden tarvi spekuloida sen enempiä!! Mun mielestä huijareiden pitää joutua vastuuseen teoistaan eikä muuta tapaa nyt vaan ole!!!
 
"Mia"
Tilasin kans kesäkuun lopus napakorun 9,95€ ja luvattiin 2-3 vkoa toimitusaikaa..
napakorua ei kuulunu ja kyselin sen perään..lupas lähettää ja eikä kuulunu..taas
kyselin sen perään ja vastaus oli peukku pystyssä hymiö..eikä muuta..lupasin ottaa
yhteyttä kuluttaja-asiamieheen..sitten alkoi tapahtua ja hän oikein lähetti mulle kuitin
että oli lähettäny napakorun ja se tuli vielä pikana..tais maksaa pikana jotain 6€..todella kannattavaa hänelle..onneks tilasin vaan 9,95€ edestä ja onneksi sain sen vaikka se kesti 5-6 vkoa..
nyt ymmärrän miks se kesti ku se ajatteli huijata eikä lähettää mitään asiakkaille..tehkää ihmeessä
rikosilmoitus,itsekkin tekisin jos en olis saanu napakorua..ihmettelen vieläkin miks mä sain sen ja
muut ei..toivottavasti jää ÄHLÄMI kiinni !!!!!!!
 

Yhteistyössä