Ihmiset on niin tyhmiä ja julmia!

Alkuperäinen kirjoittaja Nek0:
Kissa oli kuulemma sätkiny ja huutanu aikanasa sen jälkeen ja sitten mitä ilmeisemmin, ainakin toivottavasti kuollut. :'(
Äiti oli jo soittanu kissan pois noudettavaksi.

Miten joku voi ensinnäkin ajaa vaan päältä ja kaiken lisäksi olla tekemättä mitään eläin raukan hyväksi sen jälkeen, edes sitä viimistä palvelusta!
Toiseksi, miksi jotkut idiootit päästävät kissansa ulos keskustassa!!!?!!!
Kissat sätkii, potkii ja mouruaa jonkin aikaa vaikka kuolisivat samantien kitumatta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja Nek0:
Kissa oli kuulemma sätkiny ja huutanu aikanasa sen jälkeen ja sitten mitä ilmeisemmin, ainakin toivottavasti kuollut. :'(
Äiti oli jo soittanu kissan pois noudettavaksi.

Miten joku voi ensinnäkin ajaa vaan päältä ja kaiken lisäksi olla tekemättä mitään eläin raukan hyväksi sen jälkeen, edes sitä viimistä palvelusta!
Toiseksi, miksi jotkut idiootit päästävät kissansa ulos keskustassa!!!?!!!
Kissat sätkii, potkii ja mouruaa jonkin aikaa vaikka kuolisivat samantien kitumatta...
:eek: Mistä tämä tieto on?
 
vieras
Joitakin vuosia sitten mun kaverin koira pääse karkaamaan avoimesta ovesta. Koira (joka oli vielä pentu) juoksi suoraan viereiselle autotielle ja jäi auton alle,kuoli heti. Ovi oli ollut kauppareissun jälkeen noin minuutin ajan auki mutta silti tuo vilkas pentu oli ehtinyt karata,surullisen seurauksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja Nek0:
Kissa oli kuulemma sätkiny ja huutanu aikanasa sen jälkeen ja sitten mitä ilmeisemmin, ainakin toivottavasti kuollut. :'(
Äiti oli jo soittanu kissan pois noudettavaksi.

Miten joku voi ensinnäkin ajaa vaan päältä ja kaiken lisäksi olla tekemättä mitään eläin raukan hyväksi sen jälkeen, edes sitä viimistä palvelusta!
Toiseksi, miksi jotkut idiootit päästävät kissansa ulos keskustassa!!!?!!!
Kissat sätkii, potkii ja mouruaa jonkin aikaa vaikka kuolisivat samantien kitumatta...
Voisin melkeen kyl väittää ettei pidä paikkaansa. kyllähän niitä kuolonkouristuksia voi tulla, mut jos toinen hädissään ja tuskissaan mouruaa ja yrittää liikkua, ei ole kyse mistään sellaisesta. :$
 
Tieto on elävästä elämästä moneen kertaan todettu...
Mistähän tulee sanonta että 9 henkeä...
Eri asia jos kissa yrittää useita minuutteja liikkua niin silloin ei kyllä ole kuollut mutta minuutin sisällä kouristukset lakkaavat kuolleellakin.
 
justina
Meneeköhän tämä nyt vähän teatraaliseksi? Kissasta nyt kuitenkin puhutaan, eikä ihmisestä.
Sitäpaitsi en kyllä itekään väistä jos on liukas keli ja joku pikku ölliäinen tulee tielle. Näin talviaikaan kandee miettiä säästääkö kissan hengen vai pistääkö peliin omansa väistämällä. Ne taas jotka tahallaan ajavat yli, eivät pääsisi kovin helpolla jos näkisin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja justina:
Meneeköhän tämä nyt vähän teatraaliseksi? Kissasta nyt kuitenkin puhutaan, eikä ihmisestä.
Sitäpaitsi en kyllä itekään väistä jos on liukas keli ja joku pikku ölliäinen tulee tielle. Näin talviaikaan kandee miettiä säästääkö kissan hengen vai pistääkö peliin omansa väistämällä. Ne taas jotka tahallaan ajavat yli, eivät pääsisi kovin helpolla jos näkisin..
Tässä oli kyse joo kissasta, mutta myös keskustasta, missä nopeus tuskin on sitä luokkaa (tai ainakaan pitäisi olla) että ei ehdi tai pysty väistämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Alkuperäinen kirjoittaja justina:
Meneeköhän tämä nyt vähän teatraaliseksi? Kissasta nyt kuitenkin puhutaan, eikä ihmisestä.
Sitäpaitsi en kyllä itekään väistä jos on liukas keli ja joku pikku ölliäinen tulee tielle. Näin talviaikaan kandee miettiä säästääkö kissan hengen vai pistääkö peliin omansa väistämällä. Ne taas jotka tahallaan ajavat yli, eivät pääsisi kovin helpolla jos näkisin..
Tässä oli kyse joo kissasta, mutta myös keskustasta, missä nopeus tuskin on sitä luokkaa (tai ainakaan pitäisi olla) että ei ehdi tai pysty väistämään.
Jos kaupunkinopeudella ja luultavasti suoralla tienpätkällä oma henki vaarantuu siitä että painaa jarrua sen takia että jokin "ölliäinen" on edessä niin miten sitten jos siinä edessä olisi ihminen. Kannattaisiko käydä jo ajokortti luovuttamassa suosiolla poliisille sillä autohan pitää saada pysähtymään näkyvällä tieosuudella oli ajokeli tai suurin sallittu nopeus mikä hyvänsä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Tieto on elävästä elämästä moneen kertaan todettu...
Mistähän tulee sanonta että 9 henkeä...
Eri asia jos kissa yrittää useita minuutteja liikkua niin silloin ei kyllä ole kuollut mutta minuutin sisällä kouristukset lakkaavat kuolleellakin.
Ettei vain sun näkentä kissat olisi kuitenkin kituneet ennen kuolemaansa. :|

Ei kissa kyllä sätki ja huuda kuolleena sen enempää kuin ihminenkään.
 
Minä itse ja mieskin ollaan kyllä sellaisia ihmisiä, että jos kissa istuu tiellä ja me ajetaan esim. 80km/h kohti ja kissa ei tee mitään väistääkseen niin kyllä painetaan vaan kaasua että kuolis nopeesti eikä jäis kitumaan. Tietysti tämä apn tilanne on ollut vähän eri kun tuskin kaupunki alueella kukaan 80km/h ajais, mutta sanoimpa nyt kumminkin...
 
ZIISUS
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Minä itse ja mieskin ollaan kyllä sellaisia ihmisiä, että jos kissa istuu tiellä ja me ajetaan esim. 80km/h kohti ja kissa ei tee mitään väistääkseen niin kyllä painetaan vaan kaasua että kuolis nopeesti eikä jäis kitumaan. Tietysti tämä apn tilanne on ollut vähän eri kun tuskin kaupunki alueella kukaan 80km/h ajais, mutta sanoimpa nyt kumminkin...
JA VARMAAN JATKATTE VAAN MATKAA :=0
 
Alkuperäinen kirjoittaja ZIISUS:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Minä itse ja mieskin ollaan kyllä sellaisia ihmisiä, että jos kissa istuu tiellä ja me ajetaan esim. 80km/h kohti ja kissa ei tee mitään väistääkseen niin kyllä painetaan vaan kaasua että kuolis nopeesti eikä jäis kitumaan. Tietysti tämä apn tilanne on ollut vähän eri kun tuskin kaupunki alueella kukaan 80km/h ajais, mutta sanoimpa nyt kumminkin...
JA VARMAAN JATKATTE VAAN MATKAA :=0
jos jää kitumaan stopataan... Meille vaan ihmishenki on niinpaljon kissan henkeä tärkeämpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ja jotkut painaa kaasua kun on joku eläin tiellä :'(
Niin, tai jopa koukkaa että osuis
|O Tiiän muutaman tällasenkin tapauksen.
Joo mäkin olen nähnyt kun joku tyyppi paino kaasua vaan ja koukkas viereisen kaistan kautta että sai ajaa jäniksen päältä joka oli tien yli menossa...
Mulla veli kans mainitti nähneensä tuollasen. Järjetöntä pelleilyä.


Ja se ei ole oleellista, että onko kissa ulko- vai sisäeläimenä pidettävä, koska ei se anna puolustusta sille, että rääkkää eläintä.

Vähän sama kuin tämä tyyppi joka järjesti niitä koiratappeluita ja mainitsi oikeudessa puolustukseen, että TIETÄÄ että nämä koirat HALUAA tapella.. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja ZIISUS:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Minä itse ja mieskin ollaan kyllä sellaisia ihmisiä, että jos kissa istuu tiellä ja me ajetaan esim. 80km/h kohti ja kissa ei tee mitään väistääkseen niin kyllä painetaan vaan kaasua että kuolis nopeesti eikä jäis kitumaan. Tietysti tämä apn tilanne on ollut vähän eri kun tuskin kaupunki alueella kukaan 80km/h ajais, mutta sanoimpa nyt kumminkin...
JA VARMAAN JATKATTE VAAN MATKAA :=0
jos jää kitumaan stopataan... Meille vaan ihmishenki on niinpaljon kissan henkeä tärkeämpi.
Ajatteleppa jos itse osut joskus tielle ja autossa onkin ihminen, joka ei juuri jaksa välittää ihmishengestä... Uskomatonta touhua.... oikeen painatte kaasua. Ettei vahingossakaan hidasteta ja eläin saattais vaikka ehtiä alta pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja ZIISUS:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Minä itse ja mieskin ollaan kyllä sellaisia ihmisiä, että jos kissa istuu tiellä ja me ajetaan esim. 80km/h kohti ja kissa ei tee mitään väistääkseen niin kyllä painetaan vaan kaasua että kuolis nopeesti eikä jäis kitumaan. Tietysti tämä apn tilanne on ollut vähän eri kun tuskin kaupunki alueella kukaan 80km/h ajais, mutta sanoimpa nyt kumminkin...
JA VARMAAN JATKATTE VAAN MATKAA :=0
jos jää kitumaan stopataan... Meille vaan ihmishenki on niinpaljon kissan henkeä tärkeämpi.
yli 80km tuntivauhissa varmaan näkeekin voi TANA |O |O |O |O |O
 

Yhteistyössä