Iholla-miehet

  • Viestiketjun aloittaja Jou vvvv
  • Ensimmäinen viesti
"mää vaan"
Minusta on just oikein, että on ärsyttäviä, itseään täynnä olevia, hösääviä, saamattomia, onnettomia tyyppejä sarjassa!

Yrjänän kokemukset on varmasti niin syvällä, ettei niis koskaan pääse täysin eroon ja jotenkin mä ymmärrän oikein hyvin sen, miksi hän on kehitysvammaisten hoitaja.

Patric on hirmu herttanen ja sillä on hyvä huumorintaju, myhäilee ja naureskelee vähän itekseen. Vaimo on minusta jotenkin sopivasti ristiriitainen kumppani, tuntuu palauttelevan isännän hyvin maanpinnalle).

Jukka sais mun mielestä vähän sikallakkii, elää muuten niin lapsilleen ja yrittää kovasti miellyttää ihmiisä ympärillään. Mene vaan Jukka tyydyttämään tarpeesi ja sitten kun kolahtaa, niin kolahtaa, asetu silloin vasta aloillesi!

Esko on vähän lässynlässyn, mutta ymmärrän, ettei ope voi ihan kaikkee itsestään kertoo telkussa. Vaimo on kaunis ja kovin energinen, mutta ihan kiva kevennys mielestäni sarjaan! Tasapainottaa hyvin noita muita syväluotaajia...

Tero on nuori ja nätti. Minusta on hienoo, ettei tanssi pelkästä lahjakkuudesta vaan tuntuu tekevän kovasti töitä asian eteen... Elämä on valintoja ja hän on varmasti valintoja joutunut tekemään.

Oon valittettavasti ihan koukussa ja joudun varmasti seuraamaan sarjan loppuun saakka. Yleensä ottaen tykkään paljon enempi tästä mies-versiosta!
 

Yhteistyössä