iiik.... miehen veli tuossa juuri pihalla alasti koikkaroi uimaan....

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
ev
ja minä näin. tiedän tiedän, eihän hän olisi tullut tuohon jos olisi iik kamalaa se alastomuus mutta mulle on. nyt tuntuu että MINÄ oon tehnyt jotain kamalaa kun näin hänet alasti.....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pim:
koikkaroi? siis humalassako?
no ei. kun meni saunasta uimaan.


mä tiedän kuinka naurettava olen. mutta kun itse olen tosi estynyt tuon alastomuuden suhteen niin tuntui kamalalle nähdä sukulainen alasti. itse kun en tod mene tilanteisiin jossa mut alasti voisi nähdä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jooko?:
hae apua!
no en hae. ihan siinä jamassa en ole.

mä vaan itse olen niin arka tuon alastomuuden kanssa. ja kun muut mun lähellä ovatkin sen suhteen ihan ok, ja menevät saunasta uimaan noin vaan, se on mulle kiusallista. ei sillä että mua inhottaisi muiden alastomuus vaan siksi ettö ITSE olen tosi estynyt.
 
ap
mä TIEDÄN kuinka typerälle kuulostan.

ja kuten sanoin jo, muiden alastomuus ei ole mulle ongelma. mutta JOS ja KUN itse välttelen alastomuutta joissan tilanteissa ja siinä tilanteessa joku onkin mun edessä alasti, menen ihan lukkoon.... tunnen että MINÄ olen paha kun näin tuon alasti.

sitä on varmaan vaikea käsittää jos ei oikeesti ymmärrä´mun pointtia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
ei miehen veli vielä mitään, mutta mä olen ollut pakotettu näkemään appiukon pihassani alasti muutamaan otteesen tän viikon aikana :$
olen mäkin appeni nähnyt alasti.. mökillä, juurikin niin että meni uimaan.
 
vieras
Huuda ikkunasta, että "Iiik! Huiiii!" Ja sitten revit verhot kiinni. Jos se vielä siellä kuikuilee muna ojossa, niin tulet ovelle ja huudat "Iiik! Huii!" ja läimäiset oven kiinni. Sitten meet nukkumaan.
 
öklads
Niin että kaikkien pitäisi laittaa uikkarit päälle sun vuoksesi??? Ihan vaan vinkkinä suomalaisen mökkikulttuurin tuntien; sun ei kannata käydä mökillä ;) P.S ja alasti ne siellä saunassakin ovat...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja öklads:
Niin että kaikkien pitäisi laittaa uikkarit päälle sun vuoksesi??? Ihan vaan vinkkinä suomalaisen mökkikulttuurin tuntien; sun ei kannata käydä mökillä ;) P.S ja alasti ne siellä saunassakin ovat...
ei pidä!!!!!!!!!!!!!!!! enhän mäkään pidä. ja ihan MEIDÄN mökillä ollaan jossa MINÄKIN menen alasti uimaan.
 

Yhteistyössä