iik,iik mulla on nettitreffit viikonloppuna

  • Viestiketjun aloittaja viraus
  • Ensimmäinen viesti
viraus
jännittää, entä jos mies on aivan juntti, kuvan perusteella ok. Entä jos olen sen mielestä liian lihava, olen kyllä sanonut olevani pyöreä. Voispa vielä perua, oonkin oikeestaan ihan tyytyvväinen tylsään elämääni. Ei kait se odota saavansa pildeä heti?
 
vierailija
jännittää, entä jos mies on aivan juntti, kuvan perusteella ok. Entä jos olen sen mielestä liian lihava, olen kyllä sanonut olevani pyöreä. Voispa vielä perua, oonkin oikeestaan ihan tyytyvväinen tylsään elämääni. Ei kait se odota saavansa pildeä heti?
Jos mies on ok-näköinen, mikset vaan anna pillua? Sen takia ne treffit teillä on?
P.S Miehet valitsee treffikumppaneikseen yleensä vähän pyöreitä, koska niiltä saa aina pillua ja suuta.
 
vierailija
Naisten nettikielellä "hieman pyöreä", "pyöreä" ja "muutama lisäkilo" tarkoittavat kaikki samaa asiaa eli löllyvää ihrakasaa. Ja oma nettiprofiilikuva on tietenkin sellaisesta kuvakulmasta ja sellaisella valotuksella tai ajalta ennen niitä kahdelle eri miehelle hankittuja lapsia että totuus paljastuu vasta siellä treffeillä.

Uskomatonta, että jos seuraa halutaan tosielämään niin ei kuitenkaan haluta paljastaa miltä siellä tosielämässä itse näytetään. Ei siinä paljon minkään valtakunnan karisma ja sisäinen kauneus enää siinä vaiheessa auta, jos odotukset ulkonäön suhteen on valmiiksi vääristetty.

Odotukset miehen suhteen ovat toki naisella itsellään aina pilvissä. Koska nainen kuvittelee, että pelkästään omistamalla sen maagisen toosan hän on itseoikeutetusti jumalainen prinsessa joka voi sen kun vain valita itselleen miehen valioyksilöiden joukosta.
 

Yhteistyössä