Ikävöitkö aikaa ennen lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mä en juurikaan muista mitä mä oon tehnyt ennen lapsia..
tai no,ryyppäsin..
en ikävöi kyllä sitä aikaa,mutta joskus mietin kuinka hienoa ois olla viä ees pari iltaa sinkkuna.
oikeesti en vaihtais tätä mihinkään,oon onnellisempi nyt kun ikinä. mutta on sitä hauska kaverinkans muistella villiä sinkkuutta :D
 
äiti vaan
En varsinaisesti, mutta jotain juttuja mitkä lasten myötä on jäänyt. Kuten tansseissa käynti miehen kanssa. Meillä ei oikein ole hoitajaa pienelle lapselle, isommalle kyllä löytyy, joten kun pari vuotta menee ja tuo vauva kasvaa niin sit taas pääsis tansseihin, kova hinku tänäkin kesänä oli lavoille, mutta ehtiihän tuota sitten myöhemminkin.
Ja joskus olis kiva ottaa päikkärit kun itse haluaa, syödä ruokansa lämpimänä ilman että tarvii 10 kertaa nousta pöydästä, nukkua koko yö heräämättä, aina lelut pitkin lattioita....
Mutta en mä noita kolmea kullannuppua pois mistään hinnasta antais aikka välillä rankkaa onkin.
 
vieras
En varsinaisesti ikävöi, mutta välillä kaipaan sitä ettei olisi koko ajan otettava muita niin kovasti huomioon, että saisi joskus vaan olla ja tuijotella horisonttiin, nukkua rauhassa tai viettää ihan toimettoman viikonlopun.
 
vanhempi äitee
sitä päivää pohdin jo mielessäni kun jäämme kaksin. Ja niille tuleville vuosille olen suunnitellut kaikkea kivaa, (esim. takon järven rannalta ja etätyön ja osakkeen espanjasta jne) Ja toki lapsenlapsia sinne pirttiin lomilla!
 

Yhteistyössä