ikkunan pesusta

pesin tänään ikkunoita, urakka jatkuu huomenna mutta galluppia: millä pesette ikkunat???
minä luotan itse astianpesuaineeseen, mies pesi vierekkäisen ikkunan ikkunanpesuainesuihkeella mutta kun vierekkäin ikkunoita vertaili niin astianpesuaine (daily) päihitti kyseisen aineen mennen tullen.
 
Minä käytän ikkunoihin aina tiskiainetta ja vettä ja kuivaan lastalla ja reunat kuivaan sitten vanhalla pyyhkeellä.
Anopilla ihmettelin, kun aina tuskaili ikkunoiden pesun kanssa, kun niistä ei tuu ikinä puhtaita ja kysäisin, että millähän ikkunasi peset ja vastasi että suihkeella , joka tarkoitettu ikkunoille ja jälki oli aina karmea. Tokaisi siihen perään, että miksi ikkunani on aina niin puhtaat ja kuinka pesen ne ja annoin ohjeksi että vettä ja fairya. Ja nyt anoppikin vannoo veteen ja tiskiaineeseen.
 
Olen tullut samaan tulokseen. Ne ikkunanpesuaineet on surkeita, jättävät aivan karmeen jäljen.
Fairy, vesi ja ikkunlasta/sanomalehti ihan paras.

Vaikka en nyt saa nuinkaan kovin puhdasta jälkeä :ashamed: sen huomaa kun aurinko paistaa suoraan ikkunaan.
 
Sinulle ei ole tarvetta raahata kaupasta erilaisia tuotteita.

Minulla Kotona On: Super 10, LDC, Fresh, Disinfectant,
G1-pyykinpesuaine. Jos ajattelet säästöä se tulee sinulle
todellisuudessa.
Ajattele Super 10, ikkunapesuainetta 500 litraa,
puhdistusainetta 11 litraa.
Kun LDC:tä laimennetaan 1:5, saadaan 6 litraa puhdistusainetta
Monipuolinen - toimii hyvin kuumassa, kylmässä, pehmeässä,
kovassa ja jopa suolaisessa vedessä.
Monipuolinen, hellävarainen puhdistusaine käsille, astioille ja hienopesuun
Fresh- Ilmanraikastin
EI - AEROSOLIA
Se on vaaratonta ja sitä voidaan käyttää yhtä hyvin kotona,
sairaaloissa, autoissa, toimistossa, wc:ssä
n. 150 suihkausta
Disinfectant - Puhdistaa ja desinfioi. Sopii käyteteettäväksi kotona, sairaaloissa ja teollisuuslaitoksissa.
Eliminoi haitallisia mikro-organismeja. Desinfioi pinnat hävittämällä bakteereja, mikrobeja ja sieniä.
Mukava ja taloudellinen käytössä. Käyttöä varten tuote laimennetaan 1:100 tai 1:200.
Käytä desinfiointiainetta turvallisesti. Tutustu tuoteselosteeseen ja käyttöohjeeseen ennen käyttöä.
GNLD Disinfectant tuhoaa tehokkaasti seuraavia mikro-organismeja:
1.Stafylokokkeja
2.Kurkkumätäbasilleja
3.Streptokokkeja
4.Kolibakteereita
5.Salmonellaa jne.
6.Tuhoaa monia eri bakteereita ja viruksia

·G1 pesujauhe 5 kg-fosfaatiton
·Pyykinpesuaine - Yksi tuote kehitetty
toimimaan useimmissa lämpötiloissa.
·Vauvan vaatteet puhtaaksi hellävaraisesti,
mutta tehokkaasti!
OMINAISUUDET
1.Tiiviste. Pienellä määrällä pesujauhetta puhdasta pyykkiä.
2.Toimii kaikissa lämpötiloissa. Kehitetty pesemään tehokkaasti kaikissa lämpötiloissa.
Tehoaa myös vaikeisiin tahroihin.
3.Vaatteisiin ei jää saippuajäämiä, jotka aiheuttavat harmaantumista.
4.Vaatteet eivät kellastu eikä vauvanvaippoihin jää ärsyttäviä jäämiä, ei myöskään paitoihin, puseroihin, alusvaatteisiin tai sukkiin.
5.Tyynynpäälliset ja lakanat eivät aiheuta ärsytystä.
6.Huuhtoutuu helposti.
7.Fosfaatiton pyykinpesujauhe
8.Vauvan vaatteet puhtaaksi hellävaraisesti, mutta tehokkaasti!
9.Sopi myös herkkäihoisillekin.

http://www.hyvinvointikauneus.net


 

Yhteistyössä