Ilkeä harmaa on karheena, kysy mitä vaan vastaan mitä vaan

[QUOTE="mies1";29906981]Mies olis anaalipano?[/QUOTE]

ei kiitos, etkös sä ollut umpihetero kanssa, ainakin hanakka kommentoimaan naisia, ja sitä miten pitäisi olla että sinä koskisit.

Nyt ehdottelet ihan väärälle ihmiselle tämmösiä m1esten välisiä, voin kyllä vittuilla sulle niin pitkään että saat orgasmin. Senkin blenderissä vatkattu kiukkunen pahansuopa estrogeenimöykky!
 
Millon panit viimeks
Milloin runkkasit viimeks
pahoja kyssäreitä, onanoimisen osalta en osaa vastata, panemiseen suhteen tilanne helpompi.

Välttelen panemista koska, -86 tshenobyl, heti perään -94 Estonia, sitten -04 Stunami, eli mulla ja seksillä ei ole hyvä karma.

Seuraavaksi kysmys lapsikatraastani, niin vastaus siihen on monta lääkäriä ja paljon steriilejä putkia :D

Tyydyttääkö tämä nyt kysyjää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29907582:
Tähän karheuteen autta ns. zero brain activity ja palstakiukuttelu
Tjaah, son sellanen.

Kyl mä rohkenen silti epäillä että jos rouvva harmaa nykis suhun vähän rasvaa ja hierasis niin tilanne olis ihan eri.:whistle:
Se auttaa kaikkein karheisimpiinkin kireystiloihin.
 
Tjaah, son sellanen.

Kyl mä rohkenen silti epäillä että jos rouvva harmaa nykis suhun vähän rasvaa ja hierasis niin tilanne olis ihan eri.:whistle:
Se auttaa kaikkein karheisimpiinkin kireystiloihin.
Ei toi olis lainkaan epämiellyttävä skenaario...mut tähän aikaan viikosta yhtä todennäköistä kuin eteläeuroopan velkojen maksu täysimääräisesti...= not gonna happen :D
 

Yhteistyössä