ilmaa alapäässä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen joutunut lopettamaan harrastukseni, ilma-joogan mikä harmittaa kovasti. Harrastin sitä pitkään ennen raskautta ja nyt synnytyksen jälkeen ajattelin aloittaa taas. Mutta. Erinäisissä asennoissa alapää hörppii ilmaa, erittäin epämukavan tuntuista, ja ilma tietysti poistuu järkyttävän äänen kera. Lantionpohjan lihaksia olen treenannut paljon mutta ei ole auttanut :( Synnytyksestä nyt 8kk ja eppari tehtiin tuolloin.. kohtalontovereita? Toivoa vielä päästä tästä eroon ja takaisin rakkaan harrastuksen pariin?
 
vierailija
Mulla sama juttu, aikaa tosin viimeisimmästä synnytyksestä jo viisi vuotta. Tietyissä asennoissa "hörppää" ilmaa (itselläni tämä ei tunnu mitenkään epämiellyttävältä tms.) ja kun "laskeutuu" tai vaihtaa asentoa niin tulee pörisemällä ulos. Loppui joogailu ryhmässä kyllä ekoihin kunnon pörinöihin tunnilla kun nolotti ihan perkeleesti :/

Tamponin käyttö helpottaa vähän ainakin itselläni.
 
Tuuli2000
mulla auttaa säännööliset ruokailut, 5 ateriaa päivässä, ja syön ns iltapalan ennen trreniä ja treenin jälkeen päivällisen. Niin ja kerran päivässä "kakkosella"
Vatsa täytyy saada toimimaan joka päivä. Käytän leseita aamupalalla. Runsaasti vettä n 2 litraa.
 
vierailija
mulla auttaa säännööliset ruokailut, 5 ateriaa päivässä, ja syön ns iltapalan ennen trreniä ja treenin jälkeen päivällisen. Niin ja kerran päivässä "kakkosella"
Vatsa täytyy saada toimimaan joka päivä. Käytän leseita aamupalalla. Runsaasti vettä n 2 litraa.
Miten ruokavalio auttaa pillipieruihin? "Tie naisen toosaan menee suun kautta?"
 
vierailija
Minulla 3kk synnytyksestä ja sama vaiva :/ en tiedä vaikuttaako rakennekkin jotenkin tuohon, ennen raskautta ei kyllä edes seksin aikana mennyt ikinä ilmaa sisään.
 
.....
Sama ongelma täälläkin. Satunnaisesti noita pörähdyksiä tapahtui kyllä jo ennen raskauksiakin.
Jonkun pörinätulpan voisivat ammattilaiset kyllä kehittää, kun kaikkea muutakin mahdollista ja mahdotonta jumppavarustetta pusketaan markkinoille.
 

Yhteistyössä