Iltasanomissa olevasta penisvertailusta, niin onkohan

  • Viestiketjun aloittaja "Santsu"
  • Ensimmäinen viesti
"noppispoppis"
erektiossa. aika erikoista myös se et täälä 2plussalla tuntuu olevan kaikkien miehillä yli 20cm vaikka oikeesti sellasia miehiä on täälä suomessa varmaan 200
 
"ihmettelen"
Ilmeisesti isoilla miehillä on isommat, koska kaikki ne joiden kanssa olen seurustellut, omaavat keskivertoa isommat meisselit :O Olen itse 180 cm ja seurustelukumppanit olleet 186-200 cm.
 
dfdf
[QUOTE="ihmettelen";23438959]Ilmeisesti isoilla miehillä on isommat, koska kaikki ne joiden kanssa olen seurustellut, omaavat keskivertoa isommat meisselit :O Olen itse 180 cm ja seurustelukumppanit olleet 186-200 cm.[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa. Pienillä miehillä olen tavannut todella isoja ja isoilla miehillä taas pieniä.
 
eri mieltä
edelliselle: ei iso mies välttämättä omaa isoa.. oman kokemuksen mukaan suurimmat on ollut n. 175-180 cm pitkillä ruipeloilla... ja mitä pidempi ja kookaampi on mies ollut sitä kehnommin varusteltu...
 
"vieras"
[QUOTE="noppispoppis";23438784]erektiossa. aika erikoista myös se et täälä 2plussalla tuntuu olevan kaikkien miehillä yli 20cm vaikka oikeesti sellasia miehiä on täälä suomessa varmaan 200[/QUOTE]

Oot ihan ite päässy toteamaan tämän väitteesi?;)

Ehkä parilla seksikumppanillani on ollut "suomalais mulukut" tai jopa keskivertoo pienemmät..suurimmalla osalla kuitenkin ihan kunnon meisselit;)
 
"noppispoppis"
[QUOTE="vieras";23439005]Oot ihan ite päässy toteamaan tämän väitteesi?;)

Ehkä parilla seksikumppanillani on ollut "suomalais mulukut" tai jopa keskivertoo pienemmät..suurimmalla osalla kuitenkin ihan kunnon meisselit;)[/QUOTE]

Mulla on ollut vaan 1 mies ;) ja sillä on kyllä ihan kunnollinen "meisseli" (inhoon tota sanaa yök :X)
 
"vieras"
Voiko oikeasti tuo 13 cm pitää paikkansa? Siis erektiossa? Kuulostaa kyllä melko pieneltä keskiarvolta mun korvaan. Mulla on kokemusta kylläkin vain yhdestä miehestä ja sillä on päälle 20 cm erektiossa, mut en koe edes sitä mitenkään erityisen suurena. En voi kyllä uskoa, et keskiarvo vois olla noin pieni. Mun korvaan 13 cm erektiossa kuulostaa ihan hirveän pieneltä. Vai onko tuon artikkelin tarkoitus antaa miehille parempi mieli?
 
"vieras"
No monen kokoista on tullut vastaan. Isoa ja pienen pientä.
Otanta ei ole hirmuisen suuri, mutta sellainen että uskoisin tuon pitävän suunnilleen paikkaansa ;)

En mä kyllä mittanauhan kanssa sängyssä ole, että tarkkoja tuloksia vaikea sanoa. Kuitenkin niitä päälle 20 cm on tullu vastaan ihan pari. Enimmäkseen ne on niitä n. 15cm molemmin puolin olevia.
Ja kuitenkin pituutta oleellisempi asia on se paksuus. Pitkä ja ohut on ihan järkyttävän tuntunen.
Paksu tuntuu paremmalle :D

Ja voisko toisaalta olla niin että ne joilla on todella pieni eivät niin monien naisten kanssa ole puuhailleet? Kenties vaikuttaa itsetuntoonkin sen verran ettei sellaisella pikkurillillä mennä rehvakkaasti naisia pokaamaan. Ihan villi veikkaus vaan.
 
[QUOTE="vieras";23439207]Ja voisko toisaalta olla niin että ne joilla on todella pieni eivät niin monien naisten kanssa ole puuhailleet? Kenties vaikuttaa itsetuntoonkin sen verran ettei sellaisella pikkurillillä mennä rehvakkaasti naisia pokaamaan. Ihan villi veikkaus vaan.[/QUOTE]

Mulle on tullu yksi tällainen pikkurilli vastaan ja sillä se vasta iso ego olikin.
 
Mua niin naurattaa tää tutkimus ku arvasin jotenkin et täällä ne naiset alkaa sit kilvan pönkittämään itsetuntoaan miestensä peniksillä. :D Ne on varmaan just ne isoimmat penikset sit jääny ulos tosta otoksesta. :LOL:

Mut tosiasiassa kyl mietin et kuinkahan paljon toi miesten ylipainoisuus vaikuttaa tässä tuloksessa? Sehän kun kuitenkin jonkin verran varren pituutta lyhentää.
 
"vieras"
Mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta nimettömänä valehdella mieheni peniksen koosta. Sillä nyt sattuu vaan rehellisesti sanottuna olemaan yli 20 cm ja kun muista miehistä ei mulla kokemusta ole, niin oon pitänyt tuota ukkoni penistä ihan normaalin kokoisena. Ihmetytti vain tuo tutkimus, että onko keskiarvo todella noin pieni, sillä 13 cm kuulostaa mun korvaani todella pieneltä.
 
"vieras"
[QUOTE="noppispoppis";23439032]Mulla on ollut vaan 1 mies ;) ja sillä on kyllä ihan kunnollinen "meisseli" (inhoon tota sanaa yök :X)[/QUOTE]

Älä, niin minäki.

Kiinnostaa siis et mihin perustat väitteesi?
Onneksi olkoon miehesi kuuluu 200 valioyksilön joukkoon!
 
"noppispoppis"
[QUOTE="vieras";23439258]Älä, niin minäki.

Kiinnostaa siis et mihin perustat väitteesi?
Onneksi olkoon miehesi kuuluu 200 valioyksilön joukkoon![/QUOTE]

Ihan siis jostain tutkimuksesta luin et 12% miehistä on yli 16cm, okei 200 oli ehkä vähän alakanttiin mut kuitenkin :D
 
[QUOTE="noppispoppis";23439278]Ihan siis jostain tutkimuksesta luin et 12% miehistä on yli 16cm, okei 200 oli ehkä vähän alakanttiin mut kuitenkin :D[/QUOTE]

ja voin kyllä mustanakin kirjottaa :) sitä nyt vaan ihmettelin et aika usein on täälä tästä aiheesta ketjuja ja aina niissä on kaikkien miehillä yli sen 20cm ja ainaki 10cm paksu :LOL:
 
"vieras"
Ai että 12% miehistä on yli 16 cm. Onko toi Suomessa vai koko maailmassa?

Täytyy kai sitten olla tyytyväinen tuohon omaan mieheen. Vaikea vaan uskoa tuota 13 cm keskiarvoa Suomessa.
 
"Tiina"
No mulla ainakin on ollu niin päin et isoilla miehillä on ollu sellainen keskiverto tai hyvin iso vehje ja sit taas pienillä miehillä (joihin lasken kaikki alle 180cm, itse olen 179cm) on ollu usealla melko pieni tai todella pieni prinssinakki. Yhdelläkään näillä pienillä miehillä ei ole ollut isoa munaa. Tämä kokeellinen tutkimus koski siis noin 30 miestä ja heidän sukukalleuksiaan :)
 
Mua niin naurattaa tää tutkimus ku arvasin jotenkin et täällä ne naiset alkaa sit kilvan pönkittämään itsetuntoaan miestensä peniksillä. :D Ne on varmaan just ne isoimmat penikset sit jääny ulos tosta otoksesta. :LOL:

.
Jos ne isot penikset on jo naimisissa ja tuohon tutkimukseen on osallistunut vain sinkkuja (ihme, miksiköhän tulos on tuollainen :snotty: ).
Ei mun miestä ainakaan ole kysytty mukaan mihinkään peniksen kokotutkimukseen.
Kyllä sillä ihan rehellisesti on aika paljon isompi kuin tuon tutkimuksen keskiarvo.
 
[QUOTE="vieras";23439307]Ai että 12% miehistä on yli 16 cm. Onko toi Suomessa vai koko maailmassa?

Täytyy kai sitten olla tyytyväinen tuohon omaan mieheen. Vaikea vaan uskoa tuota 13 cm keskiarvoa Suomessa.[/QUOTE]

Suomessa
 
"vieras"
Tiiättekö mikä mua ärsyttää näissä penisjutuissa? Kun vertaillaan lepotilassa olevia mulkkuja, että niistä muka pitäis tehdä jotain johtopäätöksiä siitä koosta. Sellasilla joilla on levossa tosi pieni, saattaakin erektiossa olla valtava. Sen sijaan taas sellasilla joilla se on jo levossakin kohtuu iso, se ei enää kasvakaan erektiossa, nousee vaan pystyyn. Tuli vaan mieleen siis kun jotkut tyhmät naiset tekee johtopäätöksiä siitä miltä muna näyttää housuissa, esim. jos on kuvia jostain julkkiksista. Ja siis olen itse nainen, olen vain huomannut tällaista monissa peniskeskusteluissa.
 

Yhteistyössä