Imettävä äiti ja hierojalla käynti

Minä imetän lastani ja lihakset ovat menneet aika jumiin ja haaveilen hierojalle menosta. Emmin kuitenkin siitä syystä, että minulle hierojat ovat yleensä hieronnan jälkeen sanoneet, että muista juoda normaalia enemmän hieronnan jälkeen. Näin lihaksista lähtevät kuona-aineet poistuvat elimistöstä virtsan mukana.
Nyt olen asiaa miettiessäni tullut siihen johtopäätökseen, että nämä kuona-aineet mitä todennäköisimmin menevät myös äidinmaitoon. Olenkohan oikeilla jäljillä?

Onko kenelläkään tietoa, kannattaako imettävän äidin käydä hierojalla vaiko kannattaisiko odottaa, kunnes ei imetä enää? En oikein tykkää ajatuksesta, että vauvani joutuisi juomaan niitä kuona-aineita, jotka lähtevät liikkeelle lihaksistani hieronnan seurauksena.

Oma vakituinen hierojani vaihtoi alaa enkä halua soittaa vieraalle hierojalle. Jospa täällä olisi asiasta jotain tietäviä, olisin kovasti iloinen =)
 
Tiedän että moni on tästä asiasta eri mieltä, mutta itse en ollenkaan "usko" tällaisiin liikkeelle lähteviin kuona-aineisiin -> olen käynyt tarvittaessa hierojalla myös imetysaikana. Enemmän asiassa häiritsee se, että jos rinnat ovat täynnä tai pakkaantuneet niin mahallaan makaaminen saattaa tuntua pahalta.
 
Minä olen käynyt muutaman kerran hermoratahierojalla aikoinaan ja kun kävin pissalla hieronnan jälkeen, haistoin, että pissani haisi erilaiselle. En sitä mitenkään haistellut siis erityisesti, vaan vessassa ollessani haistoin sen. Tosin haistan senkin pissastani, kun olen ottanut ibuprofeenia. Sen takia itse ajattelen, että jotain elimistöstä erittyy hieronnan seurauksena. Mutta tämä mun tietoni on mutua, sen takia kyselen tätä teiltä.
Kiitos Viuvauvou ja Kauniskuu vastauksistanne :)
 

Yhteistyössä