Imetykseen apua

Poika syntyi 4.7 eli on nyt vajaan 2 viikon ikäinen. Maito nousi hyvin 2 vrk:n kuluuttua synnytyksestä ja sitä riitti hyvin. Nyt pari päivää sitten sairastin rajun oksennustaudin ja en meinannut pysyä "tajuissani/pystyssä" reiluun vuorokauteen. En tuolloin pystynyt oksentamiseltani imettämään vaan poika sai nania ja yritin lypseä rintoja sen minkä oksentamiseltani pystyin. Kun olo koheni niin halusin antaa pojalle taas rintaa mutta ilmeisesti tuo tauti kuivatti elimistöä niin ettei rinnasta tule kuin tippa sieltä ja tippa täältä :( Ja nekin on kovan imun takana (imee jopa 2 tuntia ja edelleen nälkä, näin meillä viime yönä)

Haluan jatkaa jo kerran hyvin alkanutta imetystä (esikoiselta meni niin puihin koko homma, tiedon ja taidon/tuen puutten johdosta) joten vinkkejä miten saan maidon takaisin nousemaan tisseihin ja pojan rinnalle takaisin.

KAIKISTA VINKEISTÄ KIITOLLINEN !!!

-Neppe ja max, vajaa 2vkoa-

P.S. Olen liittynyt tuonne imetystukilistalle mutta en osaa laittaa viestiä sinne ja kysyä sieltä neuvoja joten jos joku osais vihjata siitäkin et mihin osoitteeseen sen viestin laittaa niin kiitos =)
 
runsaasti juo nestettä ja yritä levätä!älä ressaa sillä itseä vaan ole renrtoutunu ja aattele et kyllä sieltä maitoa tullee!uskosin et kun juot nyt aina kunnolla ja imetät tiuhaan ni lähtee taas maidon tulo nousuun! :hug: B)
 
minä en ehkä sitä nannia kuiteskaan aintais kun "viimesessä" hädässä =) kun vauva tottuu siihen suht pian!uskon et maito riittää kun syötät pari päivää tiuhempaan! :hug: mut älä "masennu" jos ei alakkaan "luistaa" :D mulla onnistunu vasta 4. lapselta :D
 

Yhteistyössä