imetystyyny

Itse ostin juuri lasketun ajan alla Pikku-Piian imetystyynyn. Olin aiemmin ajatellut, että ostan myöhemmin jos tarvin. Mutta oli kyllä tosi hyvä, että ostin ennen synnytystä!

Kotona sen avulla sain imetyksen onnistumaan, sairaalassa oli vaikeuksia (en kylläkään siellä päässyt imetystyynyä kokeilemaan, niitä oli vähän ja ne oli aina varattuja). Sain tyynyn avulla itselle hyvän asennon. Kyseinen malli on kylläkin aika iso, eli istuessani sohvalla piti toinen selkätyynyistä ottaa pois ja toinen kääntää pystyyn, siten i-tyynyn päät sai asettumaan niin, että itse tyyny oli kunnolla kiinni vartalossa.

Aluksi imetin enimmäkseen siten, että vauva oli kainalossa tyynyn päällä. Jonkin verran imetin myös esim. sängyn reunalla istuen, silloinkin oli tosi hyvä tuki. Noita tyynyjähän on monenlaisia ja etenkin monen kokoisia. Jos nyt pitäisi tyyny hankkia, ostaisin ehkä hieman pienemmän.
 
ensin ajattelin et onpas turha keksintö, kunnes vauva syntyi ja mun selkä ei olis kestänyt enää hetkeäkään imetystä ilman imetystyynyä joten vauhdillahan se piti sitten hankkia selkäkipujen vuoksi, saa kuitenkin ergonomisemman asennon istuvilteen imetykseen. itse kyllästyin jatkuvaan tyynyjen kasailuun ja asetteluun kun vauva huutaa samaa aikaa nälkäänsä :D
 

Yhteistyössä