Intuitioleikkiä taas, vapaaehtoisia?

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Ensimmäinen viesti
8
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja 8:
lintu, ilma
näen sinut pienenä ja sirona, sisimmässäsi kaipaat vain vapautta mutta velvollisuudentunteesi on niin vahva että pidät jalkasi visusti maassa ja kätket tuon vapaudenkaipuusi sisällesi. tahtosi on voimakas, mutta jostain syystä olet päättänyt ikäänkuin alistua tämänhetkiseen elämäntilanteesi ja toteuttaa suurimmat unelmasi "sitten kun". olethan sinä ihan onnellinen nyttenkin, mutta et voi silti välttää pientä haikeuden tunnetta aina välillä.
näen pienen lapsen sylissäsi (?), alle kolmevuotias, sanoisin alle parivuotias. sinulle niin rakas. jopa rakkaampi ja tärkeämpi kuin yksikään muu ihminen tässä maailmassa. jostain syystä saan sellaisen kuvan, että sinulla ei oletällä hetkellä ketään sellaista aikuista elämässäsi, joka olisi sinulle niin tärkeä ettet pystyisi kuvittelemaan elämääsi ilman häntä..?


Lähes täydellinen!

Rakastan miestäni mutta lapsi on rakkain. "Sitten kun" pääsemme muuttamaan toiselle paikkakunnalle, voi jälleen hengittää vapaasti ja levittää siipeni.

Kiitos
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Palautetta tulee täältäkin :) Näetkö jotain minusta? Valintani olivat delfiini ja tuli
oranssia väriä sinulle..? kuvastaa elinvoimaisuutta ja naisellisuutta, hedelmällisyyttä ja seksuaalisuutta. nämä hyvin vahvoina sinussa. olet hyvin sydämellinen ihminen, et ihan oikeasti halua loukata ketään vaan olet sitten ennemmin hiljaa kuin sanot jotain jonka tiedät loukkaavan. toki sinussa on myös puolesi, silloin kun suutut, sivallat sanan säilälläsi kipakastikin.. suuttumuksesi on kuitenkin hyvin nopeasti ohimenevää, lepytkin helposti etkä kanna kiukkua ja vihaa sisälläsi. se on todella arvokas piirre :)

sinulla on hyvin voimakas esteettinen silmä. rakastat kaikkea kaunista ympärilläsi, ja oletkin halunnut kotisi sisustaa juuri tämän mukaisesti. kotisi on kuitenkin kodikas ja lämmin, mutta silti kaunis. et voisi kuvitellakaan asuvasi kliinisessa metallinhohtoisessa lehtikuvakodissa, tai talossa jossa kaikki on iloisesti hyrskyn myrskyn, ilman minkäänlaista punaista lankaa missään ;)
 
kn
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja kn:
Vieläkö pääsen mukaan? Haluaisin tietää minkä värisen auran näet mulla, osuuko samaan kuin mitä yksi meedio mulle nyt viikonloppuna sanoi.

Kissa, maa
en osaa katsoa auraa :)

et ole helposti huijattavissa, et siis sinisilmäinen lainkaan. huomaat helposti, jos jossain asiassa on jotain hämärää ja osaat pitää varasi. tämä kyky ei ole tullut huonojen ihmissuhdekokemusten kautta, vaan ollut sinussa aina. olet tarkka, oikeudenmukainen ja sellainen, joka haluaa aina tietää asioiden kaikki puolet ennenkuin muodostaa mielipiteensä. et ole siis helposti vietävissä. luonteeltasi olet myös suora, mutta silti ystävällinen. et ole mikään nuoleskelija, mutta et myöskään töksäyttele mielipiteitäsi, sanot ne vain asiallisesti ja päättäväisesti. tämän takia et olekaan pelottava, kuten jotkut ihmiset voivat suorapuheisuudessaan olla. sinulla on pelisilmää ja kykyä aistia myös tunnetiloja, joten osaat luovia ihmisten keskuudessa kuin kala vedessä.
olet myös taipuvainen magiaan ja erilaiset "luonnon henget" kiinnostavat sinua. ehkä sekoitusta wiccalaisuudesta tai shamanimista tai muista vastaavista luonnonuskonnoista ovat enemmän niitä, jotka sopivat sinun maailmankuvaasi :)
Osuit niin oikeaan! Mua pidetään tosi ennakkoluuloisena ihmisenä, koska luotan vain harvoihin ihmisiin, ja vaistoan jos joku on epärehellinen. wiccalaisuudesta tai shamanismista mulla ei ole kauheasti tietoa, mutta muuten osuit tuossaki asiassa oikeaan!
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Taasko mut ohitetaan |O :D
tää meni nyt valitettavasti vähän hyppimiseksi, kun ajattelin alkaa vastailemaan vaan niille jotka selkeästi ilmaisee olevansa tässä ja nyt ja antavansa sitä palautetta.. katson sulle nyt kun olet kerran linjoilla :)
 
miukumauku
niin, kiitokset unohtui, nämä on tosi mukavia, olisipa itselläki tuoolainen lahja. Unohdin muuten sanoa että ostin eilen turkoosin paidan, olikohan se se mikä näkyi sinulle :D
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Kissa

vesi
Mulla oli sama, perustuuko pelkkään valintaan vai myös viboihin? Voinko siis lukea myös ohiksen vai tuleeko meille erilaiset?

Mä annan 100 % palautetta menikö oikein.
ei perustu pelkkään valintaan, vaan ainoastaan ihmisen omiin energioihin. valinta on tuossa siksi, että sen kautta pääsen paremmin "kiinni" kysyjään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Kissa

vesi
Mulla oli sama, perustuuko pelkkään valintaan vai myös viboihin? Voinko siis lukea myös ohiksen vai tuleeko meille erilaiset?

Mä annan 100 % palautetta menikö oikein.
ei perustu pelkkään valintaan, vaan ainoastaan ihmisen omiin energioihin. valinta on tuossa siksi, että sen kautta pääsen paremmin "kiinni" kysyjään :)
Ok, jään siis odottamaan :).
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Hevonen, tuli.
sinussa on tulista intohimoa, saan kuvaa tulisesta flamengotanssijasta, silmätkin loimuten :D sinussa on kipinää ja kipinöintiä, et jätä ketään kylmäksi. silti, jotenkin nimimerkistäsi saan toisenlaisetkin energiat.. etkö ole täysin sinut itsesi kanssa..? et koe itseäsi siksi upeaksi ja voimalliseksi naiseksi joka olet, vaan päinvastoin tunnet itsesi lähinnä harmaaksi ja tylsäksi? arki on sinut jotenkin väsyttänyt, mutta usko minua kun sanon että se sama kipinä ja tuli on sinussa edelleen, jonka tunnistat itsessäsi aiemmin olleen. päästät sen vain valloilleen uudelleen ;)

en tiedä, tämä oli jotenkin tosi vaikeaa, saan erittäin ristiriitaista energiaa koko ajan? taisin mennä ihan metsään nyt sinun kanssasi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Hevonen, tuli.
sinussa on tulista intohimoa, saan kuvaa tulisesta flamengotanssijasta, silmätkin loimuten :D sinussa on kipinää ja kipinöintiä, et jätä ketään kylmäksi. silti, jotenkin nimimerkistäsi saan toisenlaisetkin energiat.. etkö ole täysin sinut itsesi kanssa..? et koe itseäsi siksi upeaksi ja voimalliseksi naiseksi joka olet, vaan päinvastoin tunnet itsesi lähinnä harmaaksi ja tylsäksi? arki on sinut jotenkin väsyttänyt, mutta usko minua kun sanon että se sama kipinä ja tuli on sinussa edelleen, jonka tunnistat itsessäsi aiemmin olleen. päästät sen vain valloilleen uudelleen ;)

en tiedä, tämä oli jotenkin tosi vaikeaa, saan erittäin ristiriitaista energiaa koko ajan? taisin mennä ihan metsään nyt sinun kanssasi..
Wow :eek:
Ihanasti sanottu, ja totta on että musta tuntuu kuin olisin tosiaan harmaa, tylsä ja arjen painama :/ Metsään menosta en tiedä mutta tää vuosi on alkanutkin tosi ristiriitaisissa tunnelmissa mulle, joten siltä osin aika hienosti tulkittu.

Niin, ja suuri kiitos :flower: :flower: :flower:
 
memmu
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Palautetta tulee täältäkin :) Näetkö jotain minusta? Valintani olivat delfiini ja tuli
oranssia väriä sinulle..? kuvastaa elinvoimaisuutta ja naisellisuutta, hedelmällisyyttä ja seksuaalisuutta. nämä hyvin vahvoina sinussa. olet hyvin sydämellinen ihminen, et ihan oikeasti halua loukata ketään vaan olet sitten ennemmin hiljaa kuin sanot jotain jonka tiedät loukkaavan. toki sinussa on myös puolesi, silloin kun suutut, sivallat sanan säilälläsi kipakastikin.. suuttumuksesi on kuitenkin hyvin nopeasti ohimenevää, lepytkin helposti etkä kanna kiukkua ja vihaa sisälläsi. se on todella arvokas piirre :)

sinulla on hyvin voimakas esteettinen silmä. rakastat kaikkea kaunista ympärilläsi, ja oletkin halunnut kotisi sisustaa juuri tämän mukaisesti. kotisi on kuitenkin kodikas ja lämmin, mutta silti kaunis. et voisi kuvitellakaan asuvasi kliinisessa metallinhohtoisessa lehtikuvakodissa, tai talossa jossa kaikki on iloisesti hyrskyn myrskyn, ilman minkäänlaista punaista lankaa missään ;)
Wau! Esteetikko olen mitä suurimmassa määrin ja tuo sisustaminen ja kodin laittaminen on suuri intohimoni. Ja kodikkuus ennen kaikkea :) Aivan täydellinen luonnehdinta!

Aika hyvin myös luonteenpiirteet osuivat - olen suuttuessani kipakka, mutta helposti leppyvä ja enkä oikeastaan koskaan kanna kaunaa vanhoista, sovituista riidoista ym. Koen myös itseni naiselliseksi ja pidän kaikesta "ylellisestä", mitä naiseuteen vaan voi liittyä ;) Oranssia väriä en oikein koe omakseni enkä kaiketi ole kovin hedelmällinenkään (raskautuminen ei ole ollut helppoa).

Mutta kaiken kaikkiaan voi sanoa, että aika nappi analyysi! Hieno kyky sinulla. Kiitos kovasti!

 
11
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
tiikeri, vesi
sinussa on taistelijaluonne, vaikkakin olet joutunut kulkemaan läpi valtaisan surun ja harmaan energian.. kuin vesiputous, jonka läpi olet kulkenut ja jonka keskellä pelkäsit aivan valtavasti ettet selviä. mutta sinä selviät kyllä, huomaat sen heti kohta, kunhan pääset putouksen toiselle puolelle. siellä loistaa ihana aurinko, niin kirkkaana että se häikäisee silmäsi. tulet siis vielä olemaan erittäin onnellinen, onnellisempi kuin koskaan aiemmin, vaikka sitä vielä epäiletkin.
pakko sanoa, älä palaa menneeseen vaikka sinua sinne houkutellaan. ne aarteet jotka siellä näet, ovat vain pelkkää kangastusta, valhetta, harhoja jotka eivät ole totta.
olet vahva ja voimakas nainen, kulje vain eteenpäin leuka pystyssä, se on oikea suunta.
 

Yhteistyössä