iPad - onko teillä, haluaisitteko? Oletteko tyytyväisiä?

  • Viestiketjun aloittaja pöööpööö
  • Ensimmäinen viesti
pöööpööö
Olen hetken aikaa haaveillut iPadin hankkimisesta, nyt tarjoutui oiva tilaisuus siihen. Meillä on ihan normi kannettavat tietokoneet, sekä iPhonet. Ipadin turhuus mietityttää, joskin olen 100% varma että käyttäisin sitä paljon. Onko se teidän mielestä ihan turha kapistus? Jos ei, niin miksi?
 
Tässähän juuri iPad kakkosella kirjoittelen, tainnut kohta vuoden olla ja on syrjäyttänyt läppärin lähes kokonaan meillä. Läppäri on enää kuvien säilytysväline, kun tällä voi surffata netissä ja toimiikin netti nopeammin kuin läppärillä, laskutkin maksetaan aina tällä. Niin ja saa ladattua paljon pelejä ilmaiseksi tai pienellä maksulla app storesta :)
Itsekin epäilin, kun mies tämän hankki, että eikö se ole ihan turha vaan taidan käyttää tätä enemmän kuin mies :D
 
Nkiu
Mulla on ipad, ja surffailussa tää on aivan ykkönen ja ehkä lyhyitä sähköposteja kirjoittelee. Netflixistä kattellen leffoja jne... Mutta jos tartee tehdä jotain erikoisempaa esim. työhommia, niin ne teen kyllä pöytäkoneella.
Ja jos ostaa ipadin niin suosittelen wifi ja 3g(cellular) mallia, pääsee reissussakin nettiin.
 
"Xxxx"
Tässähän juuri iPad kakkosella kirjoittelen, tainnut kohta vuoden olla ja on syrjäyttänyt läppärin lähes kokonaan meillä. Läppäri on enää kuvien säilytysväline, kun tällä voi surffata netissä ja toimiikin netti nopeammin kuin läppärillä, laskutkin maksetaan aina tällä. Niin ja saa ladattua paljon pelejä ilmaiseksi tai pienellä maksulla app storesta :)
Itsekin epäilin, kun mies tämän hankki, että eikö se ole ihan turha vaan taidan käyttää tätä enemmän kuin mies :D
Näin myös meillä :)
 

Yhteistyössä