iPhone vs. Lumia?

"puhku"
Riippuu millasesta pidät...itselle sopii iPhone koska siihen saa eniten pelejä sovelluksia yms. Jos se tulis pelkkään puhumiseen ja monipuoliseen yhteisöllisyyteen (facet ja kaikki semmoset) nii sitte ehkä lumia. Riippuu susta.
 
iPhone
En vaihtas millään!! Pojalla lumia eikä tykkää siitä yhtään,tahtois kuulemma iPhonen.
Itellä minulla on iPhone eikä ole käynyt mielessäkään vaihtaa sitä nokian luuriin.
 
[QUOTE="puhku";27918114]Riippuu millasesta pidät...itselle sopii iPhone koska siihen saa eniten pelejä sovelluksia yms. Jos se tulis pelkkään puhumiseen ja monipuoliseen yhteisöllisyyteen (facet ja kaikki semmoset) nii sitte ehkä lumia. Riippuu susta.[/QUOTE]

En tosiaankaan pelaa puhelimella, tekstiviestit, soittaminen, nettiselailu, Facebook ja sähköposti on ne, mitä minä tarvitsen.
 
Meillä on 800 lumia hyllyllä keräämässä pölyä kun se sopinut edes 6 vuotiaalle luuriks.
Mut me ollaankin vähän outoja....

Miehellä on pitkästä aikaa luuri joka on kestänyt käyttöä jo yli puoli vuotta (4s) ja mulla on ollu hyvän aikaa 5:nen. Tirpiäisellä on nykyään Sonyn Xperia ja ei sekään huonolta vaikuta.
 
Käytössä ollut iphonet 3ja 4 ja lumat 800 ja 900. Iphoniin on toki enemmän app:seja jos niitä kaipaa. Miehen ja omasta mielestä lumiat pesee ne kuitenkin käytössä, eikä mee hermot sen itunesin ja synkronoinnin kanssa! Itellä lumia 800, tykkään siitä enemmän kun 900 (miehellä) koska se on pienempi ulkomitoiltaan. Nyt kuitenkin mietin oisko se 920 parempi kun sillä sais tuosta naperosta parhaat kuvat...
 
"vieras"
Minä ottaisin tuon lumia 820 tai 920. Ja perusteluna se, että kalenteri on parempi, kosketusnäyttö toimii käsineet kädessä, parempi kamera, selkeä käyttää, voi muokata itselleen sopivaksi, navigaattori hyvä... Kaikki parempaa kuin iphonessa siis. Iphone on yhdellä sanalla sanottuna tylsä.
 
rokkari
Luepas www.jolla.com

Uusi suomalainen kännymerkki tulee kesällä, pesee käytettävyydellään mennen tullen muut.. Jollan sivuilla esimakua tulevasta. Luuri esitellään q1 ja kesään mennessä myynnissä.
 
Näin juuri
920 ei todellakaan ole vaikeakäyttöinen. Selkeä ja sulava! 920:ssa on ylivertainen näyttö, langaton lataus, toimii hanskat kädessä, loistava kamera. Iphone alkaa nimenomaan olla vanhanaikainen lumia 920:een verrattuna.
 
Lumian Windows-yhteensopivuus on ihan huippu. Duunikäytössä peruskonttorirotalla ykköspuhelin. Kaikki PowerPointit, Excelit jne aukeaa ilman ongelmia, ja niitä saa muokattuakin jos tarvis on. Mulla nyt Lumia 800 ja 920 tulossa.

Ja saa tähän sitä viihdettäkin jos on ylimääräistä aikaa :)
 

Yhteistyössä