Iranista ammuttu tuhansia raketteja ja ohjuksia Israeliin, taitaa olla pappisvallan päivät ohi!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eloonjääneitä ei sitten oteta Eurooppaan iranilaisista, sama palestiinalaisille, täältä ei apua heru hyökkäyksillenne!
Silakkaliikkeessä ja vasemmiston sivuilla iloitaan että Iran osoittaa solidaarisuutta palestiinalaisille mutta muualta ei edes tuota teeskenneltyä sympatiaa heru. Tämä on loppunne, olkaa hyvät!
 
ei olisi suuri vahinko jos israeli muuttuisi lasiksi
Ajattelet, että Israel koristelee kaupunkinsa lasipalatseilla sen kunniaksi kun Iran on nuketettu aavikoksi? En usko, israelilaiset ovat pragmaattisia, eivät muslimipullistelijoita.

Jordania ahkeroi Iranin häiriköinnin estämiseksi.
Jordanian hävittäjät ovat ampuneet alas kymmeniä Iranin drooneja, jordanialaiset turvallisuuslähteet sanovat uutistoimisto Reutersille.
Lähteiden mukaan droonit pudotettiin Jordanian puolella, ja ne olivat matkalla Jerusalemin suuntaan. Muita drooneja torjuttiin lähellä Irakin ja Syyrian välistä rajaa.

USA ja Britannia toimivat myös:
Yhdysvallat ja Britannia ovat ampuneet alas yli sata Iranin lennokkia Israelin ulkopuolella, kertoo Israelin puolustushallinnon viranomainen armeijan radiolle The Times of Israelin mukaan.




 
vierailija
Sotaa Israelia vastaan Iranin johto on uhonnut niin kauan kuin muistan. Maan ääri-islamistinen hallitus vihaa länttä, vihaa demokratiaa, vihaa naisten vapautta, vihaa pikkuista juutalaisvaltiota jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Eloonjääneitä ei sitten oteta Eurooppaan iranilaisista, sama palestiinalaisille, täältä ei apua heru hyökkäyksillenne!
Silakkaliikkeessä ja vasemmiston sivuilla iloitaan että Iran osoittaa solidaarisuutta palestiinalaisille mutta muualta ei edes tuota teeskenneltyä sympatiaa heru. Tämä on loppunne, olkaa hyvät!
Iranistahan se palejen lokakuinen hyökkäys kuulemma mobilisoitiin ja johdettiin. Nyt se Iranin suunta tuli vaan julkiseksi.

Tämä ei ole vain palestiinan ja Israelin välinen sota, vaan enemmän Iranin ja Israelin välinen.

Iran ei halua että islamistisessa Lähi-Idässä on juutalaisvaltio.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Sotaa Israelia vastaan Iranin johto on uhonnut niin kauan kuin muistan. Maan ääri-islamistinen hallitus vihaa länttä, vihaa demokratiaa, vihaa naisten vapautta, vihaa pikkuista juutalaisvaltiota jne.
Euroopan vasemmisto oli innosta piukeana kun ääri-islamistit onnistuivat 70-luvun lopulla nousemaan valtaan Iranissa.

Suomessa Erkki Tuomioja (sdp) oli hyvin tyytyväinen ääri-islamisten tekemästä vallankumoksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Kun nämä vaan ymmärtäisivät ketä vastaan käyvät taistoon. Kaikille jotka käyvät Israelin kimppuun, käy enemmän ja vähemmän huonosti. Jumala ei hylkää kansaansa vaikka se toimiikin välillä väärin


Jeremia 33:

....Israel rakennetaan uudelleen
Vielä toistamiseen Jeremialle tuli Herran sana hänen ollessaan vangittuna päävartiossa:
»Näin sanoo Herra: Minä olen luonut kaiken. Minä päätän ja toteutan kaiken tahtoni mukaan, sillä minä olen Herra.

Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle. Minä ilmoitan sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita, joista et mitään tiedä.

Minä, Herra, Israelin Jumala, sanon sinulle näin: Piiritysvallit ja kaldealaisten miekka tuhoavat tämän kaupungin talot ja Juudan kuninkaiden palatsit. ...

»Mutta vielä minä annan heidän haavojensa kasvaa umpeen ja parantua, minä teen heidät terveiksi ja lahjoitan heille pysyvän rauhan ja menestyksen. Minä käännän Juudan ja Israelin kohtalon, rakennan ne entiselleen. Minä puhdistan niiden asukkaat kaikista synneistä, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan. He ovat tehneet syntiä ja rikkoneet minua vastaan. Mutta minä annan anteeksi kaikki heidän pahat tekonsa.

Silloin koko maailman kansat saavat kuulla niistä hyvistä teoista, jotka olen tehnyt omalle kansalleni. Jerusalemin maine kansojen keskuudessa on minulle iloksi ja tuo minulle ylistystä ja kunniaa. Kansat ovat ymmällään ja peloissaan, kun kuulevat, miten paljon hyvyyttä ja menestystä minä suon Jerusalemille.»
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Iranistahan se palejen lokakuinen hyökkäys kuulemma mobilisoitiin ja johdettiin. Nyt se Iranin suunta tuli vaan julkiseksi.

Tämä ei ole vain palestiinan ja Israelin välinen sota, vaan enemmän Iranin ja Israelin välinen.

Iran ei halua että islamistisessa Lähi-Idässä on juutalaisvaltio.
Tämä on myöskin islamistisen maailman hyökkäys läntistä demokratiaa vastaan, mitä Israel lähi-idässä edustaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Itselleni aukenivat maailmanlaajuiset tosiasiat vasta kun tulin uskoon. Vaikka emme tiedä aikoja koskaan tarkasti, on silti selvää että nämä asiat ovat merkityksellisiä koko ihmiskunnalle ja näistä on paljon kirjoitettu Raamatun profetioissa.

Lainattu teksti kaverin facesta, anteeksi että lähde puuttuu:

Israel, juutalaiset, Jumalan omasuuskansa, on Raamatun mukaan haaste kaikille ihmisille ja kansoille. Monet halveksivat ja jopa vihaavat Israelia. Miksi? Eikö juutalaisilla ole oikeus omaan maahan kuten kaikilla kansoilla? Eivätkö kaikki kansat ole käyneet taisteluja ja sotia oman maansa puolesta? Eikö Israel saisi puolustaa maataan avoimesti? Sen sotilaat käyttävät tunnistettavia sotilasasuja kun monet muut esiintyvät muina miehinä siviileinä. Eikä Israel lähetä lapsia sotaan eikä piiloudu siviilikohteiden taakse kuten eräät

Raamatussa Israel on kuitenkin Jumalan valittu, jopa silmäterä: Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä (Sak 2:8). Israelilla on äärimmäisen tärkeä rooli ja tehtävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Eloonjääneitä ei sitten oteta Eurooppaan iranilaisista, sama palestiinalaisille, täältä ei apua heru hyökkäyksillenne!
Silakkaliikkeessä ja vasemmiston sivuilla iloitaan että Iran osoittaa solidaarisuutta palestiinalaisille mutta muualta ei edes tuota teeskenneltyä sympatiaa heru. Tämä on loppunne, olkaa hyvät!
Sama otsikko X:ssä

Siellä olit omalla nimelläs siellä ap. Mutta en paljasta, jtn relax
Toivon samaa että huijarihihhuli-pappien aika on vihdoin ohi

T. XYT
 
Itselleni aukenivat maailmanlaajuiset tosiasiat vasta kun tulin uskoon. Vaikka emme tiedä aikoja koskaan tarkasti, on silti selvää että nämä asiat ovat merkityksellisiä koko ihmiskunnalle ja näistä on paljon kirjoitettu Raamatun profetioissa.

Lainattu teksti kaverin facesta, anteeksi että lähde puuttuu:

Israel, juutalaiset, Jumalan omasuuskansa, on Raamatun mukaan haaste kaikille ihmisille ja kansoille. Monet halveksivat ja jopa vihaavat Israelia. Miksi? Eikö juutalaisilla ole oikeus omaan maahan kuten kaikilla kansoilla? Eivätkö kaikki kansat ole käyneet taisteluja ja sotia oman maansa puolesta? Eikö Israel saisi puolustaa maataan avoimesti? Sen sotilaat käyttävät tunnistettavia sotilasasuja kun monet muut esiintyvät muina miehinä siviileinä. Eikä Israel lähetä lapsia sotaan eikä piiloudu siviilikohteiden taakse kuten eräät

Raamatussa Israel on kuitenkin Jumalan valittu, jopa silmäterä: Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä (Sak 2:8). Israelilla on äärimmäisen tärkeä rooli ja tehtävä.
Totta. Täytyy kuitenkin muistaa, että myös Israel ja juutalaiset tekevät virheitä ja syntiä ja osa juutalaisinhosta on ansaittua esim.koronkiskonnan takia.

Vaikka kristittyinä me siunaamme Israelia, niin meidän tulee uskaltaa myös puhua Israelin tekemistä virheistä.

Mutta, totuus on että Israel on menestyvä demokratia ja ympärillä on tunkkaisia musuvaltioita ongelmineen. Ja ne muslimivaltiot ärsyyntyvät Israelin olemassaolosta silloinkin, kun Israel toimii oikein.

Mutta sitten taas, jos Israel lähtee woken/sateenkaariuden tielle, onko sillä Jumalan varjelusta? Jumala kun osaa kurittaakin omiaan.
 
Totta. Täytyy kuitenkin muistaa, että myös Israel ja juutalaiset tekevät virheitä ja syntiä ja osa juutalaisinhosta on ansaittua esim.koronkiskonnan takia.

Vaikka kristittyinä me siunaamme Israelia, niin meidän tulee uskaltaa myös puhua Israelin tekemistä virheistä.

Mutta, totuus on että Israel on menestyvä demokratia ja ympärillä on tunkkaisia musuvaltioita ongelmineen. Ja ne muslimivaltiot ärsyyntyvät Israelin olemassaolosta silloinkin, kun Israel toimii oikein.

Mutta sitten taas, jos Israel lähtee woken/sateenkaariuden tielle, onko sillä Jumalan varjelusta? Jumala kun osaa kurittaakin omiaan.
Niin, en tiedä mitä syitä Israelilla on ollut käydä pommittamassa Iranin konsulaattia tai käydä tappamassa iranilaisia Iranissa.
Tosin useiden maiden tiedustelupalvelut varmasti eliminoivat syystä tai toisesta ihmisiä, jotka he katsovat tarpeelliseksi poistaa.🤷‍♀️

Vaikea näitä muslimivaltiota tai Israelilaisiakaan on ymmärtää. Sotaisia kulttuureja eikä viatonkaan ihmishenki tunnu merkkaavan juuri mitään koston kulttuurissa. Vaikka tätini on ollut Israelilaisen miehen kanssa naimisissa ja asunut siellä niin kulttuurisesti en suomalaisena ole tuntenut Israeliin mitään yhteyttä sen kummemmin kuin Gazaankaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Sotaa Israelia vastaan Iranin johto on uhonnut niin kauan kuin muistan. Maan ääri-islamistinen hallitus vihaa länttä, vihaa demokratiaa, vihaa naisten vapautta, vihaa pikkuista juutalaisvaltiota jne.
Onpa rättipäille todella suuri uhka pikkiriikkinen juutalaisvaltio lähi-idässä kun sen sabotoimiseen ja tuhoamiseen käytetään kaikki energia ja sotakalusto ja propagandakoneisto. Vuodesta toiseen. Sanoisin että jo on lapsellista touhua ja niin turhanpäiväinen elämä näillä, ellei olisi asevarustelu tuossa kaikessa mukana.
 
vierailija
Niin, en tiedä mitä syitä Israelilla on ollut käydä pommittamassa Iranin konsulaattia tai käydä tappamassa iranilaisia Iranissa.
Tosin useiden maiden tiedustelupalvelut varmasti eliminoivat syystä tai toisesta ihmisiä, jotka he katsovat tarpeelliseksi poistaa.

Vaikea näitä muslimivaltiota tai Israelilaisiakaan on ymmärtää. Sotaisia kulttuureja eikä viatonkaan ihmishenki tunnu merkkaavan juuri mitään koston kulttuurissa. Vaikka tätini on ollut Israelilaisen miehen kanssa naimisissa ja asunut siellä niin kulttuurisesti en suomalaisena ole tuntenut Israeliin mitään yhteyttä sen kummemmin kuin Gazaankaan.
"Israelin sunnuntaina tekemässä iskussa kuoli lisäksi ainakin kuusi libanonilaisen ääriliikkeen Hizbollahin asemiestä ja viisi iranilaista sotilasta. Isku tehtiin sotilassaattueeseen lähellä Quneitraa Syyriassa".

Niin, ei nämä äijät siellä olleet iltspäiväteellä!

"al-Assad, joka on ollut vallassa 10. kesäkuuta 2000 lähtien, on yksi Lähi-idänhäikäilemättömim-mistä, itsevaltaisimmista vähemmistöhallitsijoista yhdessä maailman suljetuimmista yhteiskunnista. Assad säilyttää myös Syyrian keskeisen roolin Lähi-idän strategisella kartalla: hän on Iranin shiiateokratian liittolainen, hän tukee ja aseistaa Hamasia Gazan alueella sekä Hizbollahia Libanonissa ja ylläpitää näin vihamielisyyttä Israelia kohtaan".(Reuters)
 
"Israelin sunnuntaina tekemässä iskussa kuoli lisäksi ainakin kuusi libanonilaisen ääriliikkeen Hizbollahin asemiestä ja viisi iranilaista sotilasta. Isku tehtiin sotilassaattueeseen lähellä Quneitraa Syyriassa".

Niin, ei nämä äijät siellä olleet iltspäiväteellä!

"al-Assad, joka on ollut vallassa 10. kesäkuuta 2000 lähtien, on yksi Lähi-idänhäikäilemättömim-mistä, itsevaltaisimmista vähemmistöhallitsijoista yhdessä maailman suljetuimmista yhteiskunnista. Assad säilyttää myös Syyrian keskeisen roolin Lähi-idän strategisella kartalla: hän on Iranin shiiateokratian liittolainen, hän tukee ja aseistaa Hamasia Gazan alueella sekä Hizbollahia Libanonissa ja ylläpitää näin vihamielisyyttä Israelia kohtaan".(Reuters)
Tavallaan ymmärrettävää Israelilta hyökätä Syyriaankin jos Al-Assad aseistaa Hamasia, mutta silti ois järkevää olla tuikkimatta maansa rajojen yli.
Sitä vihamielisempää muslimia nimittäin riittää sen verran, että Israelilla olis aika iso homma listiä tero-islamistit....
 

Yhteistyössä