Irtoaako limatulppa aina ennen synnytystä??

Eli onko se siis ensimmäinen oire? Vai voiko supistukset alkaa aikasemminkin? Tai voiko lapsivesi tulla? Ja pitääkös sitä sairaalaan lähtä jos limatulppa irtoaa vai ootellaanko supistuksia tai lapsivettä vielä?? Sori jos on tyhmiä kysymyksiä mut ku ei tiiä.. :ashamed:
 
Minulla on tullut limatulppa reilusti ennen synnytyksiä, mutta se ei ole ollut suinkaan mikään selvä tulppa vaan sitkeää kirkasta limaa jollaista ei muuten ole näkynyt. Esikoisesta sitä tuli 36+1 ja syntyi 38+2. Nyt tässä raskaudessa tuli eilen 38+4 ja saas nähdä kauanko vielä menee synnytykseen.
 
Mulla ilmeisesti tullu myös limatulppaa vaikka neuvola täti muuta väittikin... :/

se oli sellainen kirkas, hieman kellertävä, sitkeä limainen klöntti mikä tuli tuossa viikko pari takaperin... pariin otteeseen sitä tuli paperiin kun pyyhkäsin ja molemmilla kerroilla aika isokokoinen klöntti tarttu mukaan paperiin...

mitäs te muut luulette? oisko voinu olla limatulppaa? koska nyt kun viimeksi kävin lääkärissä niin oli kohdunsuu auennu 1 cm... viikkoja mulla nyt 35+4

Piti vielä lisätä että en oo vielä synnyttänyt, vaan se aika alkaa kyllä olla pikkuhiljaa lähellä...
 
multa lähti limatulppa viimeviikolla sunnuntaina, tänään ois laskettuaika.. limatulppa oli sellanen kirkas, aikas moinen klöntti.. täällä jo odotellaan innolla, et koskas kaveri tulee.. (toivottavasti pian)
Aali: hyvin on voinut olla limatulppa.. :)
 
Noppis
Minä en nähnyt minkäänsortin limaa missään vaiheessa. Ei tullut myöskään veristä vuotoa eikä lapsivettä. Synnytys käynnistyi ihan vain supistuksilla, jotka kestivät useita päiviä hiljalleen kipeytyen.
 

Yhteistyössä