Isa ja rintsikat

Niin ne ajat muuttuu - tai jos ei ajat muutu - niin kylla voi olla niin erilaisia isa/tytar suhteita.

Tyttoni (11v )kavi isansa kanssa viime viikonlopulla ostoksilla - tytolle rintsikoita kun kuulemma hanella ei ole niita tarpeeksi. Ja hyvin onnistui - en vaan osaa kuvitella millaan tasolla etta itse olisin ISANI kanssa kaynyt ostamassa rintsikoita.

Kuka olis voinut kayda isansa kanssa shoppailemassa rintsikoita?? Tai jopa on kaynyt?

Ja miespuoliset palstailijat - meinaatko kayda rintsikaostoksilla tyttaresi kanssa?
 
"vieras"
11 v ja monet rintsikat. Eli ilmeisesti on aika varhaiskypsä.

Mutta itse kysymykseen.. isäni oli syntynyt vuonna 1920, en ikinä olisi voinut pyytää rahaa rintsikoihin.
 
6323222
Niin ne ajat muuttuu - tai jos ei ajat muutu - niin kylla voi olla niin erilaisia isa/tytar suhteita.

Tyttoni (11v )kavi isansa kanssa viime viikonlopulla ostoksilla - tytolle rintsikoita kun kuulemma hanella ei ole niita tarpeeksi. Ja hyvin onnistui - en vaan osaa kuvitella millaan tasolla etta itse olisin ISANI kanssa kaynyt ostamassa rintsikoita.

Kuka olis voinut kayda isansa kanssa shoppailemassa rintsikoita?? Tai jopa on kaynyt?

Ja miespuoliset palstailijat - meinaatko kayda rintsikaostoksilla tyttaresi kanssa?
No mulla oli niin kylmät ja etäiset välit väkivaltaisen narsisti-isäni kanssa etten tosiaan ois mennyt. Ja vaikka olis ollut paremmatkin välit olisin varmasti 11-vuotiaana ollut niin nolostunut noista jutuista, että hyvä jos äidin kanssa olisin kehdannut ostaa ne liivit - tai ylipäätään mennä ostamaan niitä itsekään..

Mutta en ihmettele vaikka joku kävisikin. Mikä siinä.
 
En kyllä olisi voinut kuvitella meneväni isäni kanssa rintaliiviostoksille. Tai jos olisinkin, isäni olisi kyllä ollut vaan maksajan osassa, ei olisi kyllä tullut katsomaan istuuko malli hyvin tms.
Nama kaksi olivat kuulemma keskustelleet siita etta miksi ihmiset ostaa rintsikoita jotka ovat 'koristeltuja' kun 'eihan niita kukaan edes nae' oli tytto sanonut. En usko etta isa oli sen enempaa asiaa selitellyt - pidatteli vaan nauruaan. :D
 
"vieras"
Voin hyvin kuvitella mieheni käyvän tyttöjemme kanssa shoppaamssa parit rintsikat. Nyt vanhin on 10-v, eikä liivintarvetta ole vielä havaittavissa, mutta myöhemmin sitten...

En olisi missään oloissa käynyt isäni kanssa moisella ostoskierroksella. :D
 
En ainakaan ensimmäisinä vuosina olis voinut kuvitellakkaan, varsinkaan kahdestaan isäni kanssa. Itselläkin oli 11-vuotiaana useammat rintsikat ja olin ensimmäinen luokaltani niin aihe oli muutenkin todella arka. En ole koskaan muistaaksei kahdestaan käynyt isäni kanssa ostamassa rintsikoita, hän on ehkä saattanut olla mukana niin että olen ollut kummankin vanhemma kanssa kaupassa. Meillä on kyllä ihan lämpimät välit muuten isäni kanssa.
 

Yhteistyössä