Isä varasti vaatteita lastensa päältä - taas!

  • Viestiketjun aloittaja köyhä yh
  • Ensimmäinen viesti
köyhä yh
Miten toimisitte tässä tilanteessa?

Eron jälkeen isä on jatkuvasti varastellut lapsilta vaatetta, ja jos häneltä on niitä kysellyt niin ei muka tiedä mitään ja esittää tyhmää. Muutaman mekon olen saanut takaisin kun olen niitö tiukannut todella tiukkaan sävyyn useamman kerran.
Ei ole kyse siitä ettei olisi lapsilla siellä vaihtovaatetta, olen antanut sinne kassitolkulla mutta ei ikinä silti vaihda vaatteita lapsille.

Nyt oli lapset siellä taas viikonlopun ja isä oli ihan kirjaimellisesti varastanut lapsilta vaatteetkin päältä.
Lapset sai juuri äskettäin uudet Ruskovillan kypärämyssyt mummolta lahjaksi (osti ne hyvää hyvyyttään kun tiesi että lapsilla jatkuvasti korvatulehduksia) ja nyt iskä oli ne nyysinyt :(

Mulla tuli nyt mitta täyteen, minulla ei todellakaan ole aina varaa ostaa uusia köyhänä yh:na ja nuo kypärämyssytkin on aika kalliita, 25e kpl! Itse en niitä olisi edes raaskinut ostaa.

Ilmoitanko varkauden poliisille vai? En tiedä varastaako lasten isä vai hänen puolisonsa, hän varmaan ottaa omalle lapselleen niitä käyttöön.
Satojen eurojen edestä mennyt tavaraa sinne jo!
 
Rouva
:eek:

Siis minkälainen isä varastaa lapsiltaan?! Ja mitä se niillä vaatteilla tekee, myykö? Miksi haluaa, että omat lapset jotuvat elämään puutteessa (kun kerran nyysii ainokaiset vaatteet päältä?) Miehen on pakko olla mielenterveysongelmainen, enkä kyllä sellaiselle antaisi omia lapsiani.

Auttaisko sua sossula tässä?
 
hivenenhullu
ilmottaisin poliisille, ihan vaan sen takaie ttä ilmeisen tahallsita tuo on... :(
sitte vaan lastenvalvojalle sopimaan vaatteista, että lasten isän tulee hankkia sinne vaatteet ja ne missä lapsi sinne menee niin niissä lapsi myös tulee takasin... ja jos ei hanki vaatetta niin sitten lapset ei sinne mene
 
ap
Olen monesti jo vääntänyt asiasta kättä, isä ei halua ostaa mitään sinne joten olen laittanut kirppisvaatetta tosiaan pussitolkulla ja laitan lapsillekin huonoja vaatteita kun tiedän että kaikki uudet ja vähän hienommat katoaa, tai siis "unohtuu".

Ilmoitin juuri että jos ei palauta myssyjä teen rikosilmoituksen, laittoi takaisin viestiä olevansa toisella puolella maata pari päivää, näinköhän saan takaisin myssyjä.

Todellakin mielenterveysongelmainen, siksi juuri erosimme :/
 
Huisi hippu
ajatteleekohan sun ex että teidän lapset on yhteisiä, niin on lasten vaatteetkin tehdän yhteisiä. varmaan ajattelee. jos oisin sä en veisi lapsiani enää sellaisen isän luokse, tuokoon ottamansa tavarat takaisin korkojen kanssa.
 
jos oisin sä en veisi lapsiani enää sellaisen isän luokse, tuokoon ottamansa tavarat takaisin korkojen kanssa. [/quote]

siitä tulis ajanmittaan uhkasakko, lapset on annettava isälle, oli millainen hulttio vaan, mikäli isä tapaamisia haluaa. Sanoo niin ihana laki...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Voit ottaa yhteyttä myös siihen puolisoon.
Ei puhu suomea ollenkaan.

Soitin tutulle asianajajalle ja käski kuvata lapset tästä lähtien aina ennen lähtöä jotta voin todistaa että mitä on ollut päällä ja mitä on tullut takaisin.
Jos alan syyttämään ilman todisteita, minut kuulemma leimataan hulluksi ja katkeraksi exäksi (vaikka äitini ja mieheni voivat todistaa että on kadonnut tavaraa).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Voit ottaa yhteyttä myös siihen puolisoon.
Ei puhu suomea ollenkaan.

Soitin tutulle asianajajalle ja käski kuvata lapset tästä lähtien aina ennen lähtöä jotta voin todistaa että mitä on ollut päällä ja mitä on tullut takaisin.
Jos alan syyttämään ilman todisteita, minut kuulemma leimataan hulluksi ja katkeraksi exäksi (vaikka äitini ja mieheni voivat todistaa että on kadonnut tavaraa).
Voihan vattu mitä touhua:eek: heti on hullu ja katkera ex jos on isästä jotaki negatiivista sanomista.. :( onko noi mielenterveysongelmien takia käyty ammattiauttajalla? meinaan että oisko siitä apua sulle että jos mies ei todistettavasti käy kaikilla?
 
no
Ihan vastaisuuden varalle että lapselle aina sinne päälle noita huonompia vaatteita ja ei mitään varavaatteita matkaan jos kerta isällä on siellä jo varasto vaihtovaatteita. Ei kai se sentään lasta alasti takaisin kotio laita?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Voit ottaa yhteyttä myös siihen puolisoon.
Ei puhu suomea ollenkaan.

Soitin tutulle asianajajalle ja käski kuvata lapset tästä lähtien aina ennen lähtöä jotta voin todistaa että mitä on ollut päällä ja mitä on tullut takaisin.
Jos alan syyttämään ilman todisteita, minut kuulemma leimataan hulluksi ja katkeraksi exäksi (vaikka äitini ja mieheni voivat todistaa että on kadonnut tavaraa).
no kuvaa?
 
eme
minkä ikäiset sun lapset on?
Eikö lapset mitään kommentoi vaatteistaan.
Meinaan siis että ainakin mun 5 v tyttö on aika tarkka omistaan ja varsinkin jos on saanut jotain uutta. ei antaisi isin unohtaa tai sitten kertoisi kotona että mitä on käynyt....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ihan vastaisuuden varalle että lapselle aina sinne päälle noita huonompia vaatteita ja ei mitään varavaatteita matkaan jos kerta isällä on siellä jo varasto vaihtovaatteita. Ei kai se sentään lasta alasti takaisin kotio laita?
Näin olen tehnytkin, meillä on jopa huonommat toppapuvut mitkä laitan aina kun sinne menevät. Nyt vaan tein valtavan virheen kun laitoin nuo myssyt, ne on tosiaan ainoat mitä meillä on.
Aion käydä jostain marketista jotkut parin euron trikoiset nyt sitten että laittaa ne aina sinne iskän luo.

Niin joku kun kommentoi että älä anna lapsia, se ON PAKKO antaa, kun on yhteishuoltajuus. Yritin jo saada yksinhuoltajuutta, pitää kuulemma olla tosi vahvaa näyttöä että ei tarvitsisi lasten mennä sinne, isän oikeudet on valitettavan hyvät Suomessa.
Olen kaikkeni tehnyt jo asian suhteen, ei auttanut.
 

Yhteistyössä