Isänpäivälahjat

Klaudia
Mä tilasin nettikaupasta sen ISIN TYTTÖ-bodyn, ku oli vihjaillu et siitä tykkäis. Se päällä sit herätellään isi. Sitten tilasin IS-veikkaajan suoraan kotiin. Moni mies tykkää veikkauksen vihjeistä ja siel on myös tarkempaa urheilu-uutisointia.
 
Catnip
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 10:55 vieras kirjoitti:
Oma isä kuollut ja lapsi on niin pieni, ettei ymmärrä mitään koko asiasta. Että eipä vietetä mitenkään!
Kysypa ensin jotenkin mutkan kautta mieheltasi kuinka heilla kotona vietettiin naita paivia. Tai ehka olet jo keskustellutkin asiasta, ajattelin vaan mainita varmuuden vuoksi.

Mina nimittain itse loukkaannuin verisesti kun mies ei ensimmaisina aitienpaivina oikein tajunnut juhlia. Meilla isa aina teki aidille aamiaiset ja lahjat osti kun me lapset olimme pienia, samoin aiti teki isalle kunnes me lapset opimme itse tekemaan. Mutta aina juhlittiin ja oli kivaa vaikka vaan auttaa isaa kantamaan tarjotin aidille. Oman mieheni perheessa oli toisin, eli vasta sitten kun lapset olivat isoja juhlivat. Mutta mitenkas mina olisin voinut sen tietaa, tai han kuinka meilla juhlittiin, ei oltu asiasta puhuttu, jotenkin vain oletettiin etta tietysti samalla lailla molempien kodeissa. Syntyihan siita aluksi melkein mykkakoulu kun mina olin ihan kitkera asian johdosta miehelleni, eika han tajunnut mita oli tehnyt vaarin. Lopulta sain tiristettya ulos etta miksi ei herran sovi juhlistaa aitienpaivaa, kun minakin juhlistan isainpaivaa vaikka kuinka olisi lapsi vauva. Siita lahtien ovat name juhlat sujuneet paremmin kun molemmat tietavat mita toinen ajattelee/odottaa.
 
hamtaro
Kortin ajattelin väsätä ja täytekakun. Poika on vielä niin pieni, ettei ymmärrä mitään isänpäivästä. Eipä sen suuremmin sitten juhlita. En aio mitään lahjaa ostaa. Meillä ei yleensäkään kauheasti lahjoja ostella. Ei oikeastaan kumpikaan olla sen luontosia, että välitettäis lahjoista. Varmaan sitten tulevina vuosina panostetaan enemmän kun poikakin ymmärtää isänpäivän päälle.
 
Oma isäni on kuollut, vaarille ostettiin viskipullo ja kiva kortti, lasten isä luulee saavansa jonkin hemmottelulahjakortin joten yllätän uusilla leviksillä, kerhossa tehtiin kiva kortti. Yleensä ostetaan jotakin tarpeellista ja farkut oli ajankohtaiset.
 
Musta tuntuu että mun mies on saanut lähes kaikenlaista isänpäivälahjaksi. Yksi parhaista lahjoista oli kun meidän keskimmäinen tyttö oli tarhassa maalannut valkoseen t-paitaan isän kuvan. Paita taitaa olla käytössä kolmatta vuotta ja on isälle todella rakas!

Mun oma isä sai yleensä sukkia ja kalsareita lahjaksi. Yks vuos me päätettiin yllättää ja ostettiin sille leikki gorilla. Olisitte nähneet isän ilmeen kun paketista paljastukin ensiksi vain ruskeata karvaa!!Isä sanoi hämmästyneenä MITÄ????? Lahja on sohvalla esillä vielä viidentoistavuoden jälkeenkin ja me nauretaan vieläkin joskus sitä isän ilmettä. :LOL:
 

Yhteistyössä