iski flunssa ja poskissa sellainen paine, että itkua täällä väännän!!

mulla menee AINA flunssa poskionteloihin ja punkteerauksesta on ollu puhetta varmaan 5viimesen poskiontelotulehduksen aikana, mutta eipä oo tehty.. ei sillä et haittais, ällö toimenpide :x
mut mun ongelma nyt se, että millä mä pystyn elään tän paineen kanssa huomiseen kunnes pääsen lääkäriin?! haluaisin lähtee vaikka heti päivystykseen et saisin lääkkeet, mutta mulla ei ole kyytiä :/
 
Mulla kans flunssa, ja kurkku niin kipee etten voi ulkona kävellä. Ja mä oon koiran yh. Mulla on ruvennut vaivaa toi toinen poskipntelo aina flunssan yhteydes, mutta yhdessä asennossa se tyhjenee. Sattuuko se punkteeraus ihan tosi paljon?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Mulla kans flunssa, ja kurkku niin kipee etten voi ulkona kävellä. Ja mä oon koiran yh. Mulla on ruvennut vaivaa toi toinen poskipntelo aina flunssan yhteydes, mutta yhdessä asennossa se tyhjenee. Sattuuko se punkteeraus ihan tosi paljon?
Ennen punkteerausta puudutetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Mulla kans flunssa, ja kurkku niin kipee etten voi ulkona kävellä. Ja mä oon koiran yh. Mulla on ruvennut vaivaa toi toinen poskipntelo aina flunssan yhteydes, mutta yhdessä asennossa se tyhjenee. Sattuuko se punkteeraus ihan tosi paljon?
Ennen punkteerausta puudutetaan.
Joo, melko varmasti. Yks kaveri vaan sanoi nuorena, että se sattui ihan tajuttomasti ja veri lensi...joka paikka veressä. En halunnut uskoa.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Mulla kans flunssa, ja kurkku niin kipee etten voi ulkona kävellä. Ja mä oon koiran yh. Mulla on ruvennut vaivaa toi toinen poskipntelo aina flunssan yhteydes, mutta yhdessä asennossa se tyhjenee. Sattuuko se punkteeraus ihan tosi paljon?
Ennen punkteerausta puudutetaan.
ja se puudutus on juuri se joka sattuu. mulla ainakin oli tuo sierain niin turvoksissa että joutuivat väkipakolla sullomaan sen pumpulitikun paikoilleen. 9kertaa viime vuonna punkteerattiin ja hengissä kuitenkin selvisin. :)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja expertus dico:
no mua ei siis ole punkteerattu, mutta olen kuullu pelkkiä kauhujuttuja siitä miten kamalaa se on.. just tollasia et taju lähtee ku sattuu ja veri lentää.. :x
totta tai ei, niin mukava toimenpide se ei varmana ole..!!
mulla ainakin tuo tajunnan lähtö oli lähellä vain ekalla kertaa ja sekin vain sen takia että pelkäsin niin. itse punkteeraus ei satu vaan tosiaan se puudutus.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Juu, en mie siihen kyllä vapaaehtoisesti menis. Luulen kans, että se on tuo puudutuspiikki mikä siinä sattuu.
ei ole piikki vaan tikku minkä päähän laitetaan pumpulia ja sitä puuduttavaa ainetta ja se asetetan sieraimeen n. puoleksi tunniksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja expertus dico:
no mua ei siis ole punkteerattu, mutta olen kuullu pelkkiä kauhujuttuja siitä miten kamalaa se on.. just tollasia et taju lähtee ku sattuu ja veri lentää.. :x
totta tai ei, niin mukava toimenpide se ei varmana ole..!!
Ei ole taju lähtenyt eikä veri lentänyt, noin 5 kertaa punkteerattu.
 

Yhteistyössä