Isyyspakkaus

Kuinka moi on askarrellut ja kerännyt tulevalle isille?
Mitä sisälsi ja missä vaiheessa annoitte?

Entäs tuleville isosiskoille?
Ootteko tehneet saman sorttista?

Itse ajattelin ja kerään ideoita..

Saa laittaa linkkejä nettisaiteille joista löytyis tutteja,pulloja yms mielellään huumori mielellä. :)

(lisäksi kaikki leopardi kuosillinen vauvan tarvike on iso plussa!)
 
"xxx"
Eikö se pakkaus, joka on nimetty äitiyspakkaukseksi ole oikeasti sille vauvalle ja sisällä tavaraa vauvalle?

Mua hiukan kiukuttaa se ylenpalttinen huomio jonka oma mieheni sai vauvan syntymän kunniaksi. Itse en saanut yhtään mitään. Paitsi viettää illan ja yön yksin koliikkivauvan kanssa kun äijät remusivat elämänsä humalassa kallita viskejä juoden ja sikareita poltellen.
 
Mun mies ei juo alkoholii eikä tartte pelkää että joutuis yksin huutavaa vauvaa hoitaa.. :)

Mä melkein toivon et mies saiskin paljon "huomiota" asian tiimoilta. :)

Meidän tytär joka oli miehen esikoinen menehtyi pari vuotta sitten ja tää odotus ei oo ollu vain helppo meille ja haluisin piristää miestä nyt kun on reilusti puoliväli ylitetty ja kaikki on hyvin. :heart:
 
Aikanaan tein isyyspakkauksen, kun esikoinen oli syntymässä. Muistaakseni laitoin siihen energiajuomaa, sisuja, Tuttelia, kivan tuttipullon, korvatulpat, maailman paras isä -mukin ja baby blues -sarjakuvakirjan.
 
meillä
Sellanen puhallettava vaimo, superisä- paita, miehen lempiviskiä, korvatulpat, vauvalle tutti jossa luki äänenvaimennin, vauvan hoito-opas (hyvä, huumorimielellä kirjoitettu!) Juha Vuorisen "Raskausarpia" ja "Vaippaihottumaa", isän kulta-pipo, kertakäyttökäsineitä, kertakayttö suojaessu, sisua ja energiajuomaa ainakin oli.. nii joo karkkia ja suklaata oli ja jotkut shotti lasit.
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;30024629:
Sellanen puhallettava vaimo, superisä- paita, miehen lempiviskiä, korvatulpat, vauvalle tutti jossa luki äänenvaimennin, vauvan hoito-opas (hyvä, huumorimielellä kirjoitettu!) Juha Vuorisen "Raskausarpia" ja "Vaippaihottumaa", isän kulta-pipo, kertakäyttökäsineitä, kertakayttö suojaessu, sisua ja energiajuomaa ainakin oli.. nii joo karkkia ja suklaata oli ja jotkut shotti lasit.
:confused:
 

Yhteistyössä