Itkettää ;(

:'( Tähän kiertoon piti tehdä pakastealkion siirto, mutta ovis osui tänään ja klinikka pääsiäisenpyhät kiinni :'( Arvatkaa vaan harmittaako ?
Olen käynyt neljä kertaa vyöhyterapeutilla, juonnut greippimehua ja foolihappoa vitamiineineen popsinut eli kunnolla satsattu tähän kiertoon ja nyt kaikki meni myttyyn, voihan v....

No josko, nyt sitten pääsiäispupuilut toisi luomun. Kävisihän sekin =)

Oikein leppoisaa pääsiäisen aikaa kaikille.
Toivotaan yllätyksiä munasta ... ;)
 
Heippa!
Varmasti harmittaa ja tunteet on pinnalla :ashamed: Mulla ittellä on pas edessä toukokuussa jos kaikki menee hyvin, mut onneks se tehdään lääkityksllä joten pelivaraa on enemmän. Mut katotaan nyt miten meikäläisenkin käy...
Tunteet mullakin on ollut pinnalla ja välillä tuntuu, ettei pää kestä enään yhtään odottelua ja epävarmuuttaa. Mun elämään on tullut samaan aikaan montaa muuta muretta ja kaikki tuntuu sitten ajoittain niin epäreilulta ja kohtuuttomalta :( Mutta onneksi niitä pieniä valonpilkahduksiakin elämässä aina löytyy ja yksi on mun 1v. aivan ihana kummityttö joka tulee tänään kylään =)
Voimia ja jaksamista sulle :hug:
 
ymmärrän !!! voi sua haluas sulle :hug:

mulla tehtäis inseminaatio kans nyt , kun ovis tulee ja se luultavasti taas tulee sunnuntaina , et mäkään en pääse täs kierrossa eteenpäin yhtään :ashamed: enkä ehkä seuraavassakaan jos on menkaat ja ovis säännölliset, se tulee perjantaille ..tai ehkä lauantaille !!

mutta sulla on vähä niin, kun isom,pi pettymyys oot kaikkee tehny sen eteen ja sulla kumminkin on toi isompi hoito!!

koita jaksaa !! kyllä se aika loppujen lopuksi menee !!

hyvää pääsiäistä. :hug: toivottavasti tulisi luomusti... meillä tosin ei oo mahista luomusti :ashamed:
 
Kertokaa vielä kokemattomalle, miten pas ajoitetaan. Sain ohjeet ottaa yhteyttä kun seuraavat menkat alkavat.

Onko lääkitystä tiedossa? Ne loput kaksi jotka ivf:stä jäivät, odottavat asentamista.

Sitten tiedossa taas punktio, jos rahaa keksitään jostain. Että minä inhoan sitä. Kivunlievitys ei tuntunut toimivan lainkaan.
 
Tuli mieleen tuosta sinun tilanteesta, kun esikoista yriteltiin alulle, niin ensin tuli lääkäreiden lakko. Se kesti monta kuukautta ja PAS vaan siirtyi. Kun lakko päättyi, alkoi klinikalla remontti ja taas piti odottaa... Se oli tosi turhauttavaa.

Ymmärrän miltä sinusta tuntuu :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 18:34 Sanna kirjoitti:
Kertokaa vielä kokemattomalle, miten pas ajoitetaan. Sain ohjeet ottaa yhteyttä kun seuraavat menkat alkavat.

Onko lääkitystä tiedossa? Ne loput kaksi jotka ivf:stä jäivät, odottavat asentamista.

Sitten tiedossa taas punktio, jos rahaa keksitään jostain. Että minä inhoan sitä. Kivunlievitys ei tuntunut toimivan lainkaan.
Luonnolliseen kiertoon PAS tiedään oviksen mukaan. Syksyllä mulla tehtiin siirto kolmantena päivänä oviksesta. Lääkkeellinenkin PAS on minulle tehty, mutta enhän minä sitä nyt muista miten se ajoittuu.

Meillä kanssa kaksi alkiota pakkasessa, toivotaan plussat niin ei tarvi alkaa uudelleen alusta :heart: :hug: :heart:
 
Hei! Mulle kerrottiin, että lääkkeellinen pas ajoitetaan noin kierron puoleen väliin=siis niin että kierto olis 28 pv, vaikka ei oliskaan normaalisti. Ja että päivällä ei ole niin tarkkaa merkitystä kuin luonnollisen kierron siirtoon kun lääkityksellä voidaan "pelata"päiviä. Kp1-2 aloitetaan estrogeenit ja sitten kp 10-12 utrataan limiksen paksuus ennen siirtoa. Siirron jälkeen tukilääkityksenä on luget .Itselläni tämä edessä ekaa kertaa toukokuussa. Helpottaa kun ei tartte itse kyttäillä ovista.... :)
 

Yhteistyössä