Itse tehdyt sisustus(kangas)taulut. Help!

haluaisin tehdä tällä kanvas-tyylillä sängyn päädyn. Mistä saan materiaalit, mitä materiaalia (muuta kuin kangas) tulisi käyttää (olis varmaan hyvä jos materiaali olis mahdollisimman kevyttä), paljon tämä kustantaa? Ajattelin että koko oli 180cmx60cm
 
"vierailija"
Meillä on ollut kahdenlaisia kangastauluja. Toisiin olen itse tehnyt kehykset, sopivan mittaset rimat, listat tms. ja kulmista kiinni toisiinsa. Viimeksi laiskotti ja ostin kaupasta maalauspohjan (siis sellainen kangas mihin voi maalata taulun esim. öljyväreillä). Siihen vain laitoin nitojalla kankaan kiinni, helppo ja nopea :)
 
mn
Sopivan kokoinen vanerilevy vaikka Puukeskuksesta, etolasta tms ohutta vaahtomuovilevyä pehmusteeksi ja nitomalla kangas päälle. Jos siis sängynpäätyä teet. Tauluun taiteiijatarikekeupasta mieleisen kokoiset kiilakehykset (kysy neuvoa kasaamisesta) ja siihen suoraan kangas päälle. Nido aina vuorotellen vastakkaisilta puolilta ylhäältä-alhaalta-vasemmalta-oikealta jotta saat kankaan kiristettyä tasaisesti.
 
siisii
K-raudasta ostin ison styroksilevyn (olisiko maksanut n. 1,70e, koko jotain 1x1m tai jotain sinne päin), kangas maksoi reilun kympin, sitten vain niittailin kankaan levyyn. Hyvin on pysynyt.
 
"sisustaja"
K-raudasta ostin polyuretaanilevyä, joka on kevyttä ja sitä voi leikata esim. mattoveitsellä. Sitten laitoin valkoisen lakanakankaan alle ja varsinaisen sisustuskankaan päälle nuppineuloilla toiselta puolelta kiinni. Hyvin helppoa ja edullista.
 
blbll
Olen monesti itse ostanut näitä alessa olevia canvas tauluja ja sitten itseäni miellyttävällä kuosilla/kuoseilla sen päällystänyt =D ! Laittanut siis vain nitojalla kiinni haluamani ja olen kyllä vaihdellut näitä kuoseja aika tiuhaa, vaihtelua helposti!
 
blbll
Siis alesta olen saanut sellaisen isonkin canvastaulun vitosella ja se on aika paljon halvempi kuin mitä kaikki tarvikkeet ja kaikki kustantaa jos alkaa tekeen ja ah se on niin helppoa saada mieleisensä taulu.
 

Yhteistyössä