itsenäinen työ?

  • Viestiketjun aloittaja ujoko?
  • Ensimmäinen viesti
ujoko?
mitä työtä voi tehdä pääsääntöisesti yksin?
mä en osaa olla ryhmässä töissä. tarvin semmoisen työn jossa on ennalta määrätyt tehtävät ja joita riittää kokopäiväksi.
olen ollut päiväkodissa harjoittelemassa mutta en sielläkään viihtynyt koska en osaa olla luontevasti lasten kanssa vaikka äiti olenkin. keittiöllä olen ollut harjoittelemassa ja kun olen saanut asiat tehtyä (esim tiskin) niin istun perseelleni, en keksi mitään tekemistä ja sit valitan kun on tylsää. en siis viihdy tuollakaan vaikka ruuanlaitto on unelmahommaa.
siivoojan työ on ihanaa mutta palkka on perseestä!
kaupalla olen ollut töissä ja se oli kivaa ja viihdyinkin siellä. mutta kun menin kassalle niin ei se kivaa ollutkaan. en nimittäin tykkää olla huomion keskipisteenä ja se ahistaa mahottomasti.
lehdenjakaminen olisi mukavaa varmasti mutta täältä on kaupunkiin pitkä matka enkä halua palkkaani viedä suoraan abc:lle.
vanhainkodillakin olen ollut mutta ei sekään ollut se minun juttu koska olen todella ujo ihminen joten oli lievästi sanottunu hiljaisia hetkiä mummojen kanssa :/
ja nuo ylimmät on on kuitenkin sellaiset mitkä mua kiinnostaa mutta kaikissa on joku vika
löydänkö ikinä sopivaa ammattia itselleni?
 
Oletko harkinnut puutarha-alaa?
Matalapalkka-ala sekin, mutta työ on itsenäistä ja ala on hyvin laaja. Työtä on kasvihuoneissa, puistoissa, taimistoissa, viljelmillä, koneiden parissa.... Kun yksi sektori alkaa kyllästyttää, voi vaihtaa seuraavaan. Kukkakauppa ei taida silti olla sinulle sopiva suuntautumisvaihtoehto.
 
Viimeksi muokattu:
"juu"
Oletko harkinnut puutarha-alaa?
Matalapalkka-ala sekin, mutta työ on itsenäistä ja ala on hyvin laaja. Työtä on kasvihuoneissa, puistoissa, taimistoissa, viljelmillä, koneiden parissa.... Kun yski sektori alkaa kyllästyttää, voi vaihtaa seuraavaan. Kukkakauppa ei taida silti olla sinulle sopiva suuntautumisvaihtoehto.
Taimitarhalle kylvämään, koulimaan ja ruukuttamaan noin miljoona kesäkukkaa per laji, tekemistä riittää koko päiväksi :)
 
Mene ainoaksi röntgenhoitajaksi johonkin syrjäiseen terveyskeskukseen. Kun potilas alkaa iskeä juttua sairaushistoriastaan, niin nyökkäile vain. Samanlaiset kuvat hänestä kuitenkin otat, oli sairaushistoria sitten mikä tahansa.
 
_ap
Oletko harkinnut puutarha-alaa?
Matalapalkka-ala sekin, mutta työ on itsenäistä ja ala on hyvin laaja. Työtä on kasvihuoneissa, puistoissa, taimistoissa, viljelmillä, koneiden parissa.... Kun yski sektori alkaa kyllästyttää, voi vaihtaa seuraavaan. Kukkakauppa ei taida silti olla sinulle sopiva suuntautumisvaihtoehto.
olen tuotakin miettinyt ja ei ensimiettimältä paha vaihtoehto ollenkaan. :) pitää tähänkin perehtyä vähän taremmin.
 
_ap
Matalapalkka-ala. Työ ei kovin vaativaa olekaan henkisesti ;)
Mutta työvuosien ja kokemuksen myötä palkkakin nousee. Aloittamaan joutuu aina alhaisimmalta tasolta. Itse olen puutarhuri ja tykkään työstäni.
no joo mut siivoojaksikaan en halua sen takia koska palkka on huono.. mulla menis/menee työmatkoihin 250€/kk joten noin pienellä palkalla en töihin lähe enkä edes harkitse.
 
"vieras"
jostain pitää tinkiä, joko haluamaasi työtä pienellä palkalla tai ei-niin-ihannehommaa vähän paremmalla. Siksi moni tekeekin töitä osittain puhtaasti rahan takia :/
 

Yhteistyössä