Itsepuolustusohjeita naisille

vierailija
Korkokenkien käyttö kannattaa jättää niille sopiviin tilaisuuksiin, ulkona liikkuessa jalkaan tukevat kengät joilla pystyy oikeasti juoksemaan.
AIka paljon tulee päivän aikaan liikuttua ulkona.. mitä ovat tilaisuudet, joihin sopii korkokengät ja sitten taas ei? Sori kun kysyn, mutta asun maassa, jossa naiset käyttävät korkkareita tosi paljon.
 
vierailija
ei kannata pukeutua kuin huora, jos ei halua huoran kohtaloa.
tätä ei saisi sanoa nykyään, "koska mulla on oikeus pukeutua miten haluan plaaplaa"
mutta onhan se ihan selvä asia, että jos liikkuu vesirajahameessa torttu esillä, se viestittää vain sitä yhtä asiaa muille ihmisille. Aivan sama vaikka huoralta näyttävä ihminen ei itse ajattelisi seksiä, hän viestittää muille että on panopatja.
 
vierailija
ei kannata pukeutua kuin huora, jos ei halua huoran kohtaloa.
tätä ei saisi sanoa nykyään, "koska mulla on oikeus pukeutua miten haluan plaaplaa"
mutta onhan se ihan selvä asia, että jos liikkuu vesirajahameessa torttu esillä, se viestittää vain sitä yhtä asiaa muille ihmisille. Aivan sama vaikka huoralta näyttävä ihminen ei itse ajattelisi seksiä, hän viestittää muille että on panopatja.
Tuolla ei ole merkitystä. Raiskaaja raiskaa ihan omasta pääkopasta löytyvän vian vuoksi.
Mutta esimerkiksi juuri se, että käyttää juoksukenkiä korkkareiden sijasta, voi auttaa juoksemaan kovempaa pakoon.

Tässä ei vielä ole mainittu huutamista, mutta jos joku käyttäytyy uhkaavasti, kannattaa alkaa heti huutamaan niin kovaa kuin pystyy, sen lisäksi että juoksee pakoon. Joskus kova huutokin voi muuttaa hyökkääjän aikeet.
 
vierailija
Tuolla ei ole merkitystä. Raiskaaja raiskaa ihan omasta pääkopasta löytyvän vian vuoksi.
Mutta esimerkiksi juuri se, että käyttää juoksukenkiä korkkareiden sijasta, voi auttaa juoksemaan kovempaa pakoon.

Tässä ei vielä ole mainittu huutamista, mutta jos joku käyttäytyy uhkaavasti, kannattaa alkaa heti huutamaan niin kovaa kuin pystyy, sen lisäksi että juoksee pakoon. Joskus kova huutokin voi muuttaa hyökkääjän aikeet.
Tietysti raiskauksen syy on aina raiskaajan, mutta kai jokainen ymmärtää että kilttikin mies voi tulla nälkäiseksi kun tuoksuva piirakka laitetaan nokan eteen.
 
ei kannata pukeutua kuin huora, jos ei halua huoran kohtaloa.
tätä ei saisi sanoa nykyään, "koska mulla on oikeus pukeutua miten haluan plaaplaa"
mutta onhan se ihan selvä asia, että jos liikkuu vesirajahameessa torttu esillä, se viestittää vain sitä yhtä asiaa muille ihmisille. Aivan sama vaikka huoralta näyttävä ihminen ei itse ajattelisi seksiä, hän viestittää muille että on panopatja.
Viehättävää :)

Ne miehet, jotka tästälähin kulkevat housut puolitangossa kerjäävät nyrkkiä hanuriin. Se on niiden oma vika, jos kerran pukeutuvat provosoivasti.
 
Onkohan jossain tilastoja siitä, missä ja mihin vuodenaikaan raiskauksia eniten tapahtuu? Mä en ainakaan muista ikinä kuulleeni tai lukeneeni että joku olisi raiskattu vaikkapa uimarannalla.

Sen sijaan lenkkipolulla (vieläpä niiden pahamaiseisten tuulipukujen aikaan) muistan tapahtuneen useamminkin.
 
Onkohan jossain tilastoja siitä, missä ja mihin vuodenaikaan raiskauksia eniten tapahtuu? Mä en ainakaan muista ikinä kuulleeni tai lukeneeni että joku olisi raiskattu vaikkapa uimarannalla.

Sen sijaan lenkkipolulla (vieläpä niiden pahamaiseisten tuulipukujen aikaan) muistan tapahtuneen useamminkin.
Ja uimarannallahan yleensä pienissä vaatteissa ollaankin.
Luulis että saisi himot valloilleen. Käyhän niissäkin jotkut puskapissalla joten olis suht helppoa seurata jotain tai seurata kun sieltä lähtee pois.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
vierailija
On sitten olemassa myös hälyttimiä, joista lähtee aika kova ääni. Mulla on sellainen yleensä mukana, ja se ääni kyllä pelottaa tiehensä ellei nyt ihan metsässä olla.
 
Ne hajupommit, mitä markkinoilla/pilailupuodeissa myydään, voisivat kanssa toimia. Moisen kun rutauttaa rikki, luulee hyökkääjä että nyt on vähintään paskat pöksyissä... pitää olla melkoisen kinky jos siinä tilassa vielä haluaa raiskata.
 
vierailija
AIka paljon tulee päivän aikaan liikuttua ulkona.. mitä ovat tilaisuudet, joihin sopii korkokengät ja sitten taas ei? Sori kun kysyn, mutta asun maassa, jossa naiset käyttävät korkkareita tosi paljon.
No esim. työpaikalle tai juhliin. Ihan kun terveellä järjellä miettii, niin korkkarit ei ole mitkään lenkkikengät, eivätkä fysioterapeutit suosittele useamman sentin korkoja käytettäväksi 1-2 tuntia pitempään päivässä. Eivät siis todellakaan parhaat kengät paeta puskaraiskaajaa töistä tai pikkujouluista tullessa, kun miettii että korkkareilla juokseminen on vähän hidasta ja epävarmaa. Kaikille nämä asiat eivät selvästi ole niin selviä, mutta hyvä kun uskalsit kysyä. :)
 
vierailija
No esim. työpaikalle tai juhliin. Ihan kun terveellä järjellä miettii, niin korkkarit ei ole mitkään lenkkikengät, eivätkä fysioterapeutit suosittele useamman sentin korkoja käytettäväksi 1-2 tuntia pitempään päivässä. Eivät siis todellakaan parhaat kengät paeta puskaraiskaajaa töistä tai pikkujouluista tullessa, kun miettii että korkkareilla juokseminen on vähän hidasta ja epävarmaa. Kaikille nämä asiat eivät selvästi ole niin selviä, mutta hyvä kun uskalsit kysyä. :)
Vaihtokengät siis kannattaa ottaa mukaan, jos pikkujouluihin menee korkkareissa ja on tarkoitus kävellä kotiin sen pimeän puiston kautta.
 
vierailija
Ja uimarannallahan yleensä pienissä vaatteissa ollaankin.
Luulis että saisi himot valloilleen. Käyhän niissäkin jotkut puskapissalla joten olis suht helppoa seurata jotain tai seurata kun sieltä lähtee pois.
Ensi kesänä matut kuolaavat tyttöjä ja naisia uimarannoilla ja saattaapi siinä ohessa tapahtua "muutama" puskaraiskauskin, mut mitäpä siitä, meillähän on se #unelma.
 
vierailija
Uskomatonta että vielä nykyaikana kuulee näitä, että omalla pukeutumisella nainen viestittäisi olevansa panopatja. Tai että naisen pitäisi välttää korkkareiden käyttö, että voi sitten paremmin juosta karkuun.

Maailma olisi hyvin erilainen paikka jos miesten pitäisi miettiä samoja asioita.

Muistuu mieleen tapaus eräästä jenkki nuorukaisesta, siis nuoresta opiskelija pojasta, joka osallistui juhliin ja tuli siellä kolmen miehen raiskaamaksi. Ja voi jeesus mikä haloo siitä syntyi. Kaikki kauhistelivat ja pitivät tekoa julmana ja epäinhimillisenä. Osa naisista päätti jatkaa samaa linjaa mitä naisillekin aina sanotaan. Että taisi oikein kerjätä sitä, taisi pukeutumisellaan viestittää sitä, että haluaa k..... perseeseensä, taisi olla liian flirtti. Ja ihmiset kauhistelivat miten noin voi sanoa. No voidaan sanoa ja sanotaan sadoille naisille päivittäin. Ihan pimeetä. Kukaan ei halua tulla raiskatuksi.
 
Myös sukulaismiehet tai perheenjäsenet ovat Suomessa kovia raiskaamaan, minut raiskasi eno kun olin 14. Noistahan ei koskaan ilmoitella mihinkään, koska suomalainen jorma saa ihan rauhassa työntyä suomalaisiin tyttöihin, eikä se kiinnosta oikein ketään.
Aivan, onhan näitäkin :(
Sehän on ihan siitä kiinni tekeekö uhri tuosta ilmoitusta vai ei. Monesti ovat liian kauan hiljaa asiasta eikä välttämättä jää vain siihen yhteen kertaankaan.
 
vierailija
No esim. työpaikalle tai juhliin. Ihan kun terveellä järjellä miettii, niin korkkarit ei ole mitkään lenkkikengät, eivätkä fysioterapeutit suosittele useamman sentin korkoja käytettäväksi 1-2 tuntia pitempään päivässä. Eivät siis todellakaan parhaat kengät paeta puskaraiskaajaa töistä tai pikkujouluista tullessa, kun miettii että korkkareilla juokseminen on vähän hidasta ja epävarmaa. Kaikille nämä asiat eivät selvästi ole niin selviä, mutta hyvä kun uskalsit kysyä. :)
No joo, ihan järkevää varmaan. Meillä päin naiset pitävät kyllä niitä korkkareita pitkin päivää, vaikka ei varmaan olisi aina viisasta. Mutta täällä naisellisuutta korostetaan enemmän kuin Suomessa, noin keskimäärin eikä täällä ole tapana "lenkkeillä" kotiin. Lenkkeily on sitten erikseen ja silloin asianmukaiset varusteet :)
 

Yhteistyössä