Itteni kielestä.....

Ewi
MOnet alkanu valittaa ittelleni= itteni kieli muuttunu?? VOisin kysyä mitä stalkkaat itteni elämää tuolla tavalla..... Ittestä ihan normia että kieli muuttuu.... kieli on elävää= muuttuu elämän kriisien + lääkkeiden + humala tilan mukaan..... Esim nyt usein miettiny alanko käyttää huuto merkkiä--->> en oo alkanu= en halua huutaa 2+ kavereille =)

Tää kieli mitä nyt kirjotan....tähän on tultu?? Oma äippäni kannustanut... kansan perinnettä... oon huomannut oon edellä kävijä

+ tätä itteni kieltä tosi nopee kirjottaa tieto koneen kirjaimilla...

PErus jututu itteni kielessä= Listaan allekkain=
-Nopeus..
-Yhdys sanat erikseen.....itte ollu aina niiissä huono= Nyt helpompi ei tarvi joka kerta alkaa sönkkää menikö oikein vai väärin.......eli joka sanan väliin laittaa väli lyönti näppäimellä välin =) JOskus jos menee oikein niin hyvä sekin =)
- NUolet kertoo mihin päin meen + millä nopeudella ---------------------->>eteen päin tosi nopeesti
jos lyhyempi nuoli ----> vakavampi asia?? taakse päin menevät nuolet kertoo palaa vanhaan asiaan

EN muista kaikkea.....koitan vaan kirjottaa nopeasti + pysyä maailman menossa mukana =)
TÄRKEINTÄ KUITENKIN ETTÄ OMA SYDÄN HYVYYDEN PUOLELLA =) ELI TÄRKEETÄ ASIAT EI SE MITEN KIRJOTTAA =)
 
vieras
Mua ei toi sun murre vaivaa vaan toi sun tapa kirjoittaa. Etkö osaa muodostaa lauseita vai miks noita nuolia risteilee sikin sokin ja muita merkkejä, mutta lauseita ei tule vahingossakaan? Oletko koulussa ainekirjoituksessa tehnyt noin myös? En jaksa lukea sun tekstejä yhtään, kun toi on niin kornia luettavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ei toi sun murre vaivaa vaan toi sun tapa kirjoittaa. Etkö osaa muodostaa lauseita vai miks noita nuolia risteilee sikin sokin ja muita merkkejä, mutta lauseita ei tule vahingossakaan? Oletko koulussa ainekirjoituksessa tehnyt noin myös? En jaksa lukea sun tekstejä yhtään, kun toi on niin kornia luettavaa.
no juuri näin. eli murtheessa ei oo mittään vikkaa, vaan siinä että pitää olla näitä: ???=====>>>>...... suurinpiirtein MILJOONA joka ikisessä avauksessa.

ja kun kuitenkaan ET OLE AIEMMIN noin kirjottanu niin haluaisin tietää jotta miksi? se on yksinkertanen kysymys ja vain sie voit siihen vastata.

ellet sitte ole jonku palstamamman alter ego ekkä pysty siihen vastaamaan... :whistle:

 
Ewi
TÄÄ ITTENI AINOO NIMI MERKKI?? EN OO KUKAAN MUU PALSTA MAMMA..... ITTEENI EI KIINOSTA OLLA KUKAAN MUU KU ITTENI.......SANOIN VÄLI MERKIT + NUOLET HELPOTTAA KIRJOTTAMISTA + MUUTKI KÄYTTÄÄ NUOLIA OON HUOMANNU ESIM FACE BOOK KAVERIT KIRJOTTAA meen kahville---->> ITte meen pöntölle?? ´+ mietin miten ehtisin kirjottaa monella eri nimi merkillä??? KUn kirjaudun kerran + kerran illassa sisään???? ITtestä tuntuu itteäni kiusataan taas...........
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
TÄÄ ITTENI AINOO NIMI MERKKI?? EN OO KUKAAN MUU PALSTA MAMMA..... ITTEENI EI KIINOSTA OLLA KUKAAN MUU KU ITTENI.......SANOIN VÄLI MERKIT + NUOLET HELPOTTAA KIRJOTTAMISTA + MUUTKI KÄYTTÄÄ NUOLIA OON HUOMANNU ESIM FACE BOOK KAVERIT KIRJOTTAA meen kahville---->> ITte meen pöntölle?? ´+ mietin miten ehtisin kirjottaa monella eri nimi merkillä??? KUn kirjaudun kerran + kerran illassa sisään???? ITtestä tuntuu itteäni kiusataan taas...........
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

hei kamoon... lähes kahaville niin katotaan puhukko sie myös samallalailla :D oot siis lahen seutuvilta vai? eikös täällä chrissy nyt ainaki oo lahesta kotosin? tehkääpä reffit jonnekki niin chrissy (joka on kyllä aikas luotettava persoona täällä palstalla) voi sitten vaikkapa vahvistaa että sie olet tuommonen myöskin irl.

ahaa... mutta nytten mie tajusinki että miten tämä asia meni ko sie puhuit siittä kielen muuttumisesta... nyt mie tiiän miksi sie oot ykskaks muuttanu tuota kirjotustyyliä... joo joo... :D

 
diibadaaba
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ei toi sun murre vaivaa vaan toi sun tapa kirjoittaa. Etkö osaa muodostaa lauseita vai miks noita nuolia risteilee sikin sokin ja muita merkkejä, mutta lauseita ei tule vahingossakaan? Oletko koulussa ainekirjoituksessa tehnyt noin myös? En jaksa lukea sun tekstejä yhtään, kun toi on niin kornia luettavaa.
no juuri näin. eli murtheessa ei oo mittään vikkaa, vaan siinä että pitää olla näitä: ???=====>>>>...... suurinpiirtein MILJOONA joka ikisessä avauksessa.

ja kun kuitenkaan ET OLE AIEMMIN noin kirjottanu niin haluaisin tietää jotta miksi? se on yksinkertanen kysymys ja vain sie voit siihen vastata.

ellet sitte ole jonku palstamamman alter ego ekkä pysty siihen vastaamaan... :whistle:
Oottako ny ihan tosissaan kyselemässä? Kait ny vähemmälläkin järjellä varustettu palstamamma tajuaa että Ewi on täysin huumorimielessä tehty alter ego. Voi pyhä jyssäys teiän kanssa taas...
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

hei kamoon... lähes kahaville niin katotaan puhukko sie myös samallalailla :D oot siis lahen seutuvilta vai? eikös täällä chrissy nyt ainaki oo lahesta kotosin? tehkääpä reffit jonnekki niin chrissy (joka on kyllä aikas luotettava persoona täällä palstalla) voi sitten vaikkapa vahvistaa että sie olet tuommonen myöskin irl.

ahaa... mutta nytten mie tajusinki että miten tämä asia meni ko sie puhuit siittä kielen muuttumisesta... nyt mie tiiän miksi sie oot ykskaks muuttanu tuota kirjotustyyliä... joo joo... :D

Lukihäiriö vaikuttaa paljon jos on paha.Se on sinusta hauskaa?
 
minä
Lukihäiriö:
Lukivaikeus tai lukihäiriö eli dysleksia on todennäköisesti neurologinen tai neurobiologinen häiriö, joka vaikeuttaa henkilön lukemista, kuulemista ja kirjoittamista. Dysleksian takana olevia geenivirheitä on löydetty ainakin neljä. Oireina voi olla esimerkiksi lukemisessa sen hitaus tai vaikeus, oikeinkuulemisen vaikeus, kirjoittamisessa kirjainten tai niiden paikan sekoittuminen tai kirjaimia on liikaa tai liian vähän tai jopa sanoja puuttuu
 
ope ihan harmaana
Apua! :LOL: :LOL: :LOL:

Etkö voisi sanoa edes "OMA kieleni"? Jos viis veisaat säännöistä, etkä edes yritä, hankaloitat ymmärretyksi tulemista. Kun sinä et viitsi, lukija tekee tuplatyön.
 
ewi rocks
Alkuperäinen kirjoittaja ope ihan harmaana:
Apua! :LOL: :LOL: :LOL:

Etkö voisi sanoa edes "OMA kieleni"? Jos viis veisaat säännöistä, etkä edes yritä, hankaloitat ymmärretyksi tulemista. Kun sinä et viitsi, lukija tekee tuplatyön.
Onko pakko lukee kun kerta käy niin raskaaksi?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ope ihan harmaana:
Apua! :LOL: :LOL: :LOL:

Etkö voisi sanoa edes "OMA kieleni"? Jos viis veisaat säännöistä, etkä edes yritä, hankaloitat ymmärretyksi tulemista. Kun sinä et viitsi, lukija tekee tuplatyön.
heh heh,minä ainakin ymmärrän hyvin.
 
ope ihan harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ope ihan harmaana:
Apua! :LOL: :LOL: :LOL:

Etkö voisi sanoa edes "OMA kieleni"? Jos viis veisaat säännöistä, etkä edes yritä, hankaloitat ymmärretyksi tulemista. Kun sinä et viitsi, lukija tekee tuplatyön.
heh heh,minä ainakin ymmärrän hyvin.
No, käännätkö tuon aloituksen kirjakielelle, kun se niin sujuvasti käy? Toki siitä pääasiat ymmärtää, kun lukee asiat kahteen kertaan.
 

Yhteistyössä