IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mä en pysty töissäkään olla ajattelematta tätä asiaa kun konttorirottana on läppäri ja netti koko ajan valmiina ruokkimaan tätä piinailua :LOL:
Oliko tämä sun eka testaus, Aanis? Mä mietin sitä että olisin testannut silloin kun vielä ovitrelleä pitäisi olla elimistössä ja katsonut sen haalentuvan ja tapahtuuko sen jälkeen mitään, mutta kantti petti enkä pystynykään. Kyllä nyt jo kuumottaa toki sitten sen verran, että huomenna aamulla ehkä ovistesti ainakin saa jo kyytiä :D
 
  • Tykkää
Reactions: grey83
Kyllä sinne r-testiin vähän testiajan jälkeen taas hahmottui hyvin haalea haamu! Nyt pp5 ja samalla tavalla testiajan jälkeen tummeni taas selvemmäksi, silmin selvästi nähtäväksi, kuin viimeksi siinä kemiallisessa. Ovistestissä selvempi haamu.

Ainakin tällä toisella kertaa olen päässyt siitä "omg testi on viallinen!!" -fiiliksestä mutta kyllä se viime kerta on liian hyvässä muistissa, että ei kyllä mikään hirveä juhlatunnelma varsinkin kun ei siitä ovitrellestä niin kauaa myöskään ole (pp3 oli 10.pvä lopun kynän pistämisestä) :whistle: kyllä voi taas vuorokaudet tuntua pitkiltä kun seuraavaa aamua odottaa :unsure::confused:
 
No huhhuh Mandala! Toivotaan että on sitä itteään!

Mä en oo vielä testannut, nyt on pp7. Ylihuomisesta alkaen meinasin testata, että ehtii sitten viikonlopun aikana niellä pettymyksen, jos sikseen tulee. Sellaista vain mietin, että olen pistellyt tässä joka toinen päivä pikkuannoksen Ovitrelleä (1 naksaus, eilen viimeinen), että voikohan se näkyä testissä ja jos niin miten pitkään?

Alkaa täälläkin jännittää aika lailla. Tavallaan tekis mieli testata, mutta tavallaan sitten taas ei, vaan pysytellä vain tässä raskauskuvitelmassa...

Onks sulla muuten Mandala mitään tuntemuksia? Mä kuvittelen välillä jotain, mutta ne voi toisaalta ihan yhtä hyvin olla Lutinuksesta johtuvia tai sitten ihan normaaleja kierron oireita. Pääsääntöisesti on kyllä ihan normaali olo.
 
Greylle kiitos taustatyöstä!

Sydänsuvenyö taitavat liuskat näyttää tosiaan sen herkkyyden mukaan, että onko hcg:tä se 25IU tai vähempi (tai 10, tiippuen herkkyydestä). Digimittarit viikkonäytöllä taasen kertovat isommista määristä..

Mandala mä uittanu 8 tikkua pvässä Kyllä ne vahvistuu, mutta eselleen voi olla ovitrelleä.. Tai kemiallinen tms... Pp9 nyt, rinnat ei enää juurikaan arat, mutta munasarjat kyllä. Törmäsin sun yhteen tekstiin hätähoususivulla ja tuli mieleen, että meil ei ollu kortsupakkoa vaan päinvastoin, yllytettiin että lisäks luomuyritystä. N sanoi, että harvemmin niitä kaksosia kuitenkaan tulee, jos ei saa luomuna edes yhtä ;)
 
Kesäheinä78 arvon myös ovitrellen poistumista..mulla tukilääkkeenä ennen siirtoa ja siirron jälkeen joka toinen pvä. Viimesen naksauksen pistin pp6, alotin testailun jo pp4. Laskenu ovitrellen alusta asti puoliintumisajaksi 24h jonka mukaan virallisena testipvänä sitä on max 10IU. Ovitrellestä huolimatta tein alkuun negoja ja sit tuli haamuja ja nyt vahvistunu.. Mutta tiiä sitten onko sitä itteään vai ovitrelleä..
 
Kop kop ei se ovitrelle ainakaan tummenna niitä testejä, se on ihan varma, joten kyllä siellä kuule jotain on meneillään ihan varmasti :love::love: mitä nuo tekstittömät (missä ei lu hCG) testit on? näyttäis samalta kun nuo sofi one stepit mitä tilasin ison nipun itelleni. Ne on vähän sellaisia itsensä rääkkäämistikkuja kun tosi hailua antaa aina, erityisesti verrattuna PC:iin :D

Kesäheinä ei mullakaan ole mitään mitä voisi oikeasti kutsua oireiksi. Ei ollut viime kerrallakaan kyllä vaikka testit vielä ehti tummumaan muutaman päivän ennen haalenemista. Olen jotenkin aina kyitenkin arvellut että mulla ei välttis kauheasti olisi oireita kun ei niitä mistään muustakaan tule oikein. Ehkä sitten jos ikinä pääsis etenemään raskausviikoilla niin vois jotaa, mutt siis tää on vaan ihan fiilis. Jotain vaimeaa kivistystä mitä on ollut muulloinkin, ja sitä ruskeaa pisteilyä ennen muistaakseni illalla yhdestä kohtaa tuikki jonkin aikaa mahasta. Rinnat ei ole tullut kipeiksi ollenkaan nyt tällä kertaa kun lugemäärä on niin pieni.

Kai sen pystyis laskemaan milloin mikäkin määrä ovitrelleä on hävinnyt kehosta mutta mä en osaa :D

Nenna hyvä että pääsette hommiin taas! onko teillä ruuhkan takia vai miksi ollut, että kahdet menkat pitää ennen PAS:ia tulla? kuulostaa aivan liian pitkältä ajalta odottaa :confused:

Voi hitto, ostin työpaikan viereisestä cittarista PC:n, mutta kammottaa ajatus päiväpissasta testaamisesta jotenkin. Viimeksi testasin pp8 päivällä PC:stä selvän haamun, joten hyyyyvin aikaista nyt. Mutta toisaalta kyllä nuo mun sofit on 25 vahvuuksisia myös. No siis ja uudestaan testaaminen kammottaa, jos tuo haamujen esiäiti tuosta vielä häviää niin en haluais tietää :cautious:
 
Kyllä mä uskaltaisin kopkop jo onnitella! :) Ja mandala lähtispä se viiva vahvistumaan!

Tänään pp 6 ja joku haamu viivanpaikka mikä lie tuli, kun puolen tunnin päästä testiä katsoin. Eka ei näkyny mitään. Toinen viiva on semmonen, et näkyy ilman tikun kääntelyä. One step-liuska kyseessä. Tiedä sit voiko vieläkin olla Pregnylin jäämää. Tietääkö joku näkyykö Gonapeptyl r-testissä? Tai sit nää herkät 10 iu/ml halpistestit on mitä on... voi kun malttais olla testaamatta, niin välttyis näiltä pohdiskeluilta(n)

Eilen sit työkaveri kertoi heti päivän alkuun raskausuutisen. Ja niin kun eilen aattelin, et kiva kun saa työpäivän ajan ajatukset pois näistä jutuista :cautious:
 
Mandala En osaa sanoa, ei sitä viimeksi selitelty että miksi näin. Onneksi nyt päästään vähän nopsempaan. Saas nähä, mitähän sitä osais kokeilla kiinnittymisen tueksi. Tuolla kun tuskin annetaan mitään Lutinusta kummempaa. Pitää ottaa omat konstit käyttöön.
 
Aanis mun mielestä mitkään muut lääkkeet ei näy testeissä kuin pregnyl ja ovitrelle. Milloin olet viimeksi ottanut pregnyliä ja paljon?
Kyllä mä itse pyrin luottamaan siihen, että se 10 päivää vaan näkyisi testissä niinku ainakin ovitrellen pakkausselosteessa muistakseni mainitaan. Kyllähän tässä pp5 itsekin aika hilkulla mennään sen suhteen, mutta toivotaan parasta että molemmilla tarkoittaa ihan jotain muuta kuin lääkettä ;) :)

Teinpä hätähousuna sitten sen PC:n testinkin ja kyllä siihen hailakka viiva testiajalla alkoi piirtymään. Nyt testiajan jälkeen se on ihan selvästi liila ilman yhtään mitään tihrustelua. ja alamahaa kivistää samanaikaisesti kautta linjan. Kyllä tämä jännäksi menee. Miehellekin kun kerroin niin hän sanoi "noh katellaan sitten kuukauden päästä" tottahan se on. Pelottaa ja kyynistytti se eka kemiallinen.
 
(y)(y)(y)Eikä kun teitä jännäilijöitä on NIiN monta!! Ja vielä haamua pukkaaa monella, IiK!! Oon uhan täpinöissä teidän kaikkien puolesta, toivottavasti viivat vahvistuuuuu (y)(y)(y)

Omassa navassa ultrakäynti äsken kp 16 ja johtofolli oikealla 1.6mm eli toivottavasti ovisplussa tulee viimeistään viikonlopun aikana ja sitten ensi viikolla siirtoooooon!! Vihdoin!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Täällähän on monella jännät paikat testien ym. kans! =)
Aanis, gonapeptyl ei näy testeissä kun siinä ei oo hcg:tä.

Vilijonka
lle toipumisia...ajan myötä kyllä helpottaa ja kunhan pääsee taas asioissa eteenpäin ja kohti uutta :hug:

Ultrassa käyty ja syke nähty, mutta 2 päivää laahaa taas jäljessä kasvu.. eli ei lupaa kovinka hyvää. Meneehän se 4 päivääkin vielä ns. normaaliin virhemarginaaliin, mutta kun sekin on nähty mitä siitä todennäkösesti seuraa. Että löysässä hirressä tässä jatketaan.. Ahdisti ihan helvetisti siellä odotusaulassa kun siinä pyöri ainakin 3 muuta joilla oli jo iso pallomaha.
Tuli ihan tyhmä ajatus kysyä siellä ultraajalta että onko nyt varma että on vain yksi alkio (viimeks toinen jäi huomaamatta varhais-uä:ssä), että ihan kun siellä ois pitäny olla tälläkin kertaa 2.. ja heti tuli jotenki syyllinen olo, että onkohan ahneella paskanen loppu jne. ku tollee kehtaa ajatella..!
Parin viikon päästä klinikalle kattoon onko enää mitään eloo. Julkisella ei saa toista varhaisultraa. Harmi kyllä kun tuli se dopplerikin myytyä pois just kesällä, kun aatteli ettei sitä ehkä ikinä enää tarvikaan ja lojuu laatikossa tyhjänpanttina.
On kai sinne neuvolaankin pakko jossain vaiheessa soittaa kun ne jotkut seulat pitäs ottaa siinä rv9.
 
sydän omaan korvaan tuo kaksi päivää ei kuulosta pahalta kun voihan se kai olla ihan mittaajastakin kiinni, varsinkin kun mittaillaan noin pieniä asioita tuollaisessa paikassa. Ymmärrän kyllä oman huolesi asiaan vanhojen kokemusten perusteella. Mutta tsemppiä ihan hirveästi tuossa epätietoisuudessa elämiseen! <3

henrietta jes kohta tosi toimiin taas, peukut pystyssä myös sulle sinne kovin :) (y)
 
Samaa minänkin ajattelin sydänyön tilanteesta kuin Mandala, hiemu pieniä mittoja/heittoja tossa kohtaan, koita olla murehtimatta tuota! <3 Mulle sillom viime vuonna lääkäri nimenomaan sanoi että se 100% tarkkuus tossa kohtaa on mahdotonta ja ei me meinaa mitään! Ja sykekim kun löytyy nii tietysti se pääasia :)

Aika hyvältä näyttää teillä piinailijoilla(y)(y)

Henrietalle hirmusti onnea matkaan siirtoon:)

Eipä ne meidän sintit jaksana taaskaan eli jälleen ei mitään pakkaseen..yks oli kehittyny blastoksi asti muttei pakastuskelponen. Että näin..eipä oo kauheesti toivoa enää tän siirrettynkääm suhteen kun ei ees tietoa siitä jakautumisesta..

Jos vielä yhteen yritykseen lähdetään tän jälkeen niin ei ainakaan enää pitkällä kaavalla todellakaan, niin jäätävä oli tämä keikaus taas..
 
Piti tulla onnittelemaan, koska teillä tuntuu olevan oikein plussajuna käynnissä!!:love: Täällä taustalla ollut koko ajan, eipä tämä palsta mielestä lähde..
Mandalalla kurkkii kyllä niin selvä viiva, että toivottavasti tämä kestää!!!:love:

Sydänsuvenyölle on pakko kommentoida, että meillä ekassa ultrassa oli 3päivää pienempi alkio kuin piti.. Ja sitten rv8-10 vuosin päivittäin sekä kirkasta ja ruskeaa verta ja silloin neuvolan (vanhalla aamtaminaikaisella) ultralla alkio näytti viikkoa pienemmälle.. Sitten np-ultrassa kaikki olikin loistavasti ja vauva vastasi täysin viikkoja... Ja nyt alkaa rv17 ja kaikki tuntuu olevan hyvin... Tosin se pelko on takaraivossa varmaan loppuun asti..
Toivottavasti sullakin menee kaikki hyvin!!:love:

Kovasti onnentoivotuksia muillekin omalle hoitotaipaleelle!!
 
Voi harmi Mari että alkiot kuukahti :( onneksi kävitte hakemassa edes sen yhden matkaan! Toivottavasti pieni ihmisen siemen tykkää kovasti olinpaikastaan eikä halua tulla pois ollenkaan!

Sofikin noin pitkällä jo, wau :) onneksi saat ilmeisesti nyt viettää paljon rennompaa raskausaikaa kuin alussa. Nauti :love:

Täällä aamun dippailut tuotti taas tulosta. One steppiin alkoi muodostumaan nopeammin haaleaa viivaa jota mun mielestä ei tarvi niin tihrustaa. Tunne takaraivossa vaan, että näinhän se meni viimeksikin.. Mutt kummallisen rauhallisena tämän kanssa pystyn olemaan, varmaan osaksi uutuuden viehätyksen kadottua ja toisaalta kun nyt tiedän että muuta ei voi kuin testata, odottaa ja toivoa parasta.

Miten muiden testailijoiden aamun dippailut? (y)
 
Ihania haamuja täällä piinailijoilla! Ihan sydän sykkyrällä luen, nyt kovasti peukutan että viivat sen kun vain voimistuu!

Mari32 toivottavasti tää siirto oli nyt THE siirto niin ei noi jaksamattomat alkiot harmita niin paljoa. Halaus sulle!

Sydänsuvenyö, minäkin olen samaa mieltä edelläkirjoittaneiden kanssa; noin alussa virhearviot ovat hyvinkin mahdollisia!

Kopkopin viivat oli sellaisia että ihan silmäkulma kostui <3
Ja Mandala, iiik!<3
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Kiitos kaikille ja etenkin Sofi12 kun kerroit oman kokemuksen.. leppoisaa loppuraskautta! Kai se kasvu voi vielä parempaankin kääntyä, ja muutahan tässä ei taas voi kun odottaa ja kattoo mitä tuleman pitää.

Vielä siitä ultrakuvasta (vaikka ei nää jauhamiset tänne enää kuulukaan, harmi ettei oo sitä omaa ketjua..) jäin ihmetteleen kun siinä näky selkee ruskuaispussikin, se tosiaan erehdyttävästi näytti eka niinkun toiselta alkiolta, eikä viimeks sellasta näkyny.. ellei sit ollukin se himmee juttu siellä taustalla.. luulin että se katoaa johonkin rv6 mennessä..? Mutta ei kai sekään epänormaaliakaan oo että on vieläkin kun ei sanonu mitään. Mieskaverikin kysy heti kun näki kuvat että onko siellä kaks..?! :D
 
Mua henkilökohtaisesti ei haittaa "jauhamiset" täällä vaikka ollaan jo niin sanotusti "toisen puolen" ihmisiä! Kyllähän alkuraskaudet samaan pakettiin kuuluu kun täällä piinaillaan aikana ennen plussaa.
Siirrettiinkö sulla yksi vai kaksi alkiota tällä kertaa, sydän? oiskin jännää jos siellä kaksi silti köllöttelisi :D aika tsägää varsinkin jos sulle siirretty vain yksi!
 
Yks siirrettiin, ja niitähän ei enempää pakkaseen mennykään.. tosin oishan siinä se teoreettinen luomumahdollisuuskin ollu tällä kertaa, eli ei oo 100% varmaa että se on just se siirretty alkio. Vaikka melkosta sattumaa pitäs olla että juuri nyt ois tullu luomusti kun ei mitään moniin vuosiinkaan...
Sillon viimeks oli myös siirretty yks mutta jakaantui kahteen. Sitä toista ei näkyny varhaisultrassa, jollei sitten ollu se himmee juttu taustalla, eikä ruskuaispussi.. sitähän nyt tuskin varmuudella koskaan voi tietää mitä siellä sillon näkyi. Ja ei kai alkio sentään viikossa kahtia voi jakaantua..? :eek:
 

Yhteistyössä