IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tervetuloa Tammis ja tsemiä piinapäiviin! Ja mikäli testailet niin tietoja sit tännekin!:p:D

Neiti mä en kyllä yhtään osaa sanoo lugeista, et onko se milligramma-määrä vai et sitä liukenis tasasesti pitkin vuorokautta. Mitä jos kysyt jostain päivystyksestä?

Virvatulia oliko sulla pelkät clomit passiin vai? Voi harmi että vaste ei ollut parempi!:(

Lian testailuja kans oottelen kovasti, tietty myös muiden piinalijoiden? On niin jännää elää muiden piinoissa mukana kun itsellä tylsä odotteluvaihe menossa.

ON: en oo paljoo jaksanut kirjotella kun toistaisin vain itseäni; vahva valeraskaus, kiitos lääkekoktailin.:ROFLMAO::alien::coffee::sick::mad:(y)
 
Vilijonkka: sekä lääkäri ja oikeastaan minä olin myös aika yllättynyt et en tiedä onko tää tauko tehnyt hyvää hoidoissa kun jossain vaiheessa tuntus et elämä pyörii vaa hoitojen ympärillä ja miten saa aikataulut ym sopimaan. Suurin helpotus eilen oli myös se et kun eilinen lääkäri oikeesti kuunteli murheitani vaikkakin heillä oli aikataulu myöhässä niin ei potkittu heti melkeen ulos sieltä vastaanotolta. Ja myös meinas vähän sitä et voi olla et muut on erimieltä siitä et päästäisiin sinne punktioon viikolla 45, mut näin ei onneks käynyt. Kaipa he nyt joutuu rukkaamaan lääkämääriä ettei jatkossa käy näin ettei päästä punktioon asti..
 
Kiitos ja kumarrus että pääsin mukaan :)

Neiti, juu ei sillä ole väliä onko palloja yks vai kaks kunhan mg määrät täsmää (y)

Lia, tsemppiä kovasti!! Odottavan aika on pitkä! Mäkin tosiaan testasin sekä esikoisesta (3.pv) että kuopuksesta (4.pv) pp 8 ja ihan selkeä viiva vaikka toki haalea tikkuun tuli. Ja tosiaan vetikoe pp12 oli vasta n.100 ei ei järin korkea :)

Hannuliini, jee! Hyvälle kuulostaa (y)

Haha..mä nukahdin ku nukutin pienintä. Herättyä alkoi aivastuttaa ihan sikana , suussa maistuu metalli ja vesi pahalle..alamahaa jomottelee aika lailla :ROFLMAO::D että ihan selkeästi olen raskaana :D:LOL:. Joo kummasti sitä tulee ja menee oloja vaikka tuolla ei todellakaan ole ketään vielä edes kiinnittymässä :rolleyes:

Mandala oliks sulla tää siirretty 6.pv blasto? Oliks se sellanen pallo vielä vai jo tulossa kuorestaan? Olikohan siinä mitään merkkejä jo alkiona että tulee jakautumaan kahtia. Oli tosi jännää nähdä ne alkiot "livenä" siinä kamerassa kun siirto oli tehty. Selkeästi näkyi että toinen oli jo blastoutumassa sellaisen klassisen näköiseksi ja toinen oli hitaampi. Musta tää on super mielenkiintoista, itse en ole koskaan päässy blastosiirtoon ennen :geek:.. Millos sä testasit ekaa kertaa?

Mä jännitän ja olen kädet ristissä että se mun alkio nr1 jaksaa jakaantua ja pääsis aamulla pakkaseen. Kumpa kumpa.. Se olis ollu muuten sen siirrettävä kandidaatti jos oltais siirrerry 2-3pv ikäisenä. Nyt se ei enää ollukaan se "paras", tosin sitähän ei kukaan tiedä olisko se ollu se THE alkio ja nämä siirretyt ei.. Labra on kuitenkin aina labra :barefoot:
 
Neiti no okei sitten se on tottakai noin jos jako on kaks kertaa päivään :)

Muistin just että nää olothan tulee aina n.3h lugen laitosta. Sikäli jännä et miksköhän ne ei tuu aina vaan sit jossain vaiheessa kun niitä on vetäny tyyliin viikon. Aina sama juttu että viimestään alkion siirrom kohdalla ne olot alkaa tulla :D
 
Katsopa Neiti mielenkiinnosta, selittääkö apteekkari että aamuin illoin, tai kirjoittaako lääkkeen mukaan tämän ohjeen.
Kuten aiemmin mietiskelin, itsekin arvelin että tällä 2 kertaa päivässä annostuksella halutaan että lääke liukenis tasaisesti pitkin vuorokautta. Mut näin me ollaan erilaisia, joten hyvät ohjeet on kyllä tärkeät. Mulla taitaa jopa etukäteen kirjoitetussa luge-reseptissä lukea että 2 kertaa päivässä nyt kun oikein muistelen..:coffee: Hyvä kun soitit ja varmistit!

hannuliini mielenkiinnolla odottelen, miten sun lääkevastetta yritetään parantaa, siis ihan vertailuksi. Itsellä tosiaan nyt loppukiertoon terolutit ja progynov ja sit kun alkaa uusi kierto, niin kp2 menopuria hurja määrä: 275! Viimeksi kun aloitettiin 150 annoksella..

Grey testasitko???:geek:

Kyllä kyllä Tammis ihan selkeästi raskaana, ei muita vaihtoehtoja!!(y)

Mulla oli eilen vika terolut, tänä aamuna pelkkä progynov. Voi jestas miten huono olo nyt on!:sick:
Lisäksi koko viikon ollut "melkein-flunssa". Nenän limakalvot ihan turvoksissa ja tuntuu että pääkin, mut räkää ei liiku missään. Että sellainen mukava odottelu uuteen kiertoon. Toivon todella, että ens kierron punktio ja siirto onnistuu, että en joudu uudelleen tähän samaan lääkerumbaan.:eek:
 
Tammityttö mä en edes muuten kysynyt minkä niistä huurunenuista ne mulle sulatti tällä kertaa o_O eli en tiedä luokitusta enkä sitä, että oliko kuudennen vai viidennen päivän blasto. Ehkä mielenkiinnosta pitää kaivaa tieto esille jossain vaiheessa.
Mä tosiaan huitasin ekan ovistestin ja samasta aamupissasta perään one stepin r-testin pp5. Silloin tuli ovistestiin sellanen 'liian tumma tähän kierron vaiheeseen' -haamu ja one stepiin tuli ehkä hieman testiajan jälkeen sellanen silmin nähtävä tooooosi hailura. Kameraankin tarttui just ja just sitte testiajan jälkeen.

grey joko testasit? pidän sulle peukkuja!! (y)

Neiti mullakin jäi just niitä 200mg lugeja jäljelle jonkin verran kun piti ite käyttää tässä hoidossa myös noita 100mg. En viittinyt sooloilla niiden 200mg kanssa just kun mietin, että varmaan se oli tarkotettu, että on tasasesti koko ajan lääkettä kehossa.

Lottainen oletko miettinyt testaamista tässä kierrossa, milloin meinasit? ois kyllä niin huippua jos nyt raskautuisitkin luomuna!!

Ensi viikolla täällä onkin jännät paikat kun niin monta piinailijaa!
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään :)

ananias # 2011 # ensimmäinen #
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI
Ellae
# toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
epplu
# 8/2011 # toinen(eka luomu) # selittämätön # 1.IVF
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä) #
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #
Haave79 # 2/2012# ensimmäinen # selittäm./endo? # 3.IVF/ICSI
hannuliini# 8/11# ensimmäinen # pco/endo # 1.IVF
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio/siittiöt #
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/2.PAS
Hilippa
# 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt # 2. ICSI/1.PAS
ilo2010
# kesä 2012 # toinen # PCO # 1.IVF
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo # 2.IVF/2.PAS
Jännää
# 1/2015 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt #
Liljeby # 6/2013# ensimmäinen # lievä endo poistettu, selittämätön #
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön/vähän endoa #
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen # 2.IVF
patsuli
# 2010 # ensimmäinen # endo/siittiöt # 5.ICSI
Retikka
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sarah85
# 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön # IVF
Tintti_76
# 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut #
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön # 5.ICSI
Untuvikko80
# 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet # 5.IVF/ICSI
empuska
# ensimmäinen # selittämätön #
Neeeuska # 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF
Hillerihiiru
# 2012 # ensimmäinen # toinen munatorvi poistettu + siittiöt # 4.IVF/ICSI
JONPA77
# 2005 # ensimmäinen #
nans # toinen # PCO + siittiöt # 1.IVF
kiia-s # 2011 # ensimmäinen # PCO # 1.IVF
leona_ # 10/2013 # ensimmäinen # selittämätön/endo? # 1.IVF/2. PAS
grey83
# 2015 # ensimmäinen # monitekijäinen # 1.IVF
Mari32
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/endo# 4.ICSI
Lottainen
# 2011 # toinen # munatorvi tukossa # 1.IVF
maljakko
# 1.IVF/1. PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
AaVee
# 2010 # toinen # 1.IVF / 1.PAS
Lia_ # 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön # 2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana# 1.IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 3.PAS
Suvipilvi # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1. IVF
Tammityttö
# kolmas # soluissa vikaa #

Piinailijat: :whistle:

grey83 - testipäivä 12.10.
Domi - testipäivä 14.10.
Lia_ - testipäivä 16.10
Saaga76 . testipäivä 16.10
Tammityttö - testipäivä 16.10.


Plussanneet 2014: :love:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti
1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto (geneettinen keskeytys)
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Plussanneet 2015: :love:
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen)
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS
Tuutunen80 2.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona 2.IVF
Viiva84 2.IVF
Fibbis 3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta 2.ICSI (km/kkm?)
Havina 2.ICSI
Läiti 1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga76 1.IVF 2.PAS (km)
Riimini 5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es- 1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi12 3.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti - luomu
Elokuu 2015
Mandala 2.IVF (kem)
Viljonkka_ 1.IVF 2. PAS (km)

Syyskuu 2015
iinukka_ 2.IVF
kop kop 1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78 (kem)
Mandala 2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis 1.IVF

Lokakuu 2015
Henrietta 2.ICSI / 2. PAS
nans 1.IVF


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Viimeksi muokattu:
Mandala on kyllä kiva kun käyt tällä puolella välillä kurkkimassa. Kävin just lukemassa ja herkistelemässä sykejutuille teidän ketjussa.:love::love::love:

En tiiä, testaan ehkä huomenna, viimeistään sunnuntaina jolloin dpo14. Mutta kuten sanottu, uskoa ei ole kyllä yhtään.:ROFLMAO: Mut pitäähän sitä jotain tekemistä tässä ootellessa olla..:rolleyes::LOL:
 
Lottanen testiin!!

Mandala joo tosiaan kiva että käyt täällä! ! Ja okei.. mä tiiän miten tää piinailu taas menee.. ensin on sellanen "maltan" olo , mutta pp5 jälkeen iskee se paniikki että onko menny pieleen . Sen jälkeen tulee se hätä testata. Ja jos tulee nega niin yrittää luottaa että on aikaista mutta tiedän jo että se viiva ei ainakaan mulla kovin myöhään ilmesty. Jos se ei dpo10 oo niin sit se ei tuu. Pläh.

Virallinen testipäivä on ens pe 16.10. Mutta en usko että maltan.

Vielä en o saanu tietoa pakastuksesta. Vähän huono kutina kun eivät aamulla soittaneet. .
 
vasemmalla puolella on koko ajan ollut sellaista jomotusta, ja tällä hetkellä samaisella puolella tuntuu paineen tunnetta. ja oikeastaan koko kohdun aluella tuntuu jomottelua eniten sitä toivoo et se jomottelu olis myös hyvä merkki. Miehelle tää lääkärin määrämä petipuuhat tuottaa vissiin vähän paineita kun eilen meinas mennä homma pipariksi. Mä olen tiistaina ysin maissa laittanut pregnylin niin mun laskujen mukaan 36h olis tullut tänä aamuna täyteen et sillo olis pitänyt viimeistään olis ovulaation pitänyt tulla. Mä löysin muuten mun lääkevarastosta yhden lugen joka jäi joskus viime syksynä käyttämättä niin ajattelin nyt myös käyttää senkin pois. Pregnyl on aiheuttanut ihania piiloraskaus oireita. Mulla on ollut tänään töissäkin maha ihan yllättäen sekasi. Kauheeta tää oireiden kyttäys. Mä laskin niin et ens viikon loppupuolla uskaltais jo testata kun 16.10 pitäis olla pregnylin jo poistunut kehosta. Ultrassa limis oli joku 7.8mm tää vissiin ihan hyvä lukema?
 
Heippa kaikille,

Uusi tyyppi täällä. Varovasti taustaillut, mutta nyt tuli tarve aktivoitua. Meillä on edessä IVF/ICSI-hoidot, suunnittelukäynti Naistenklinikalla ensi viikolla. Jännittää.

Mielenkiinnosta ja malttamattomana kysyn jo nyt, että minkälaista elämä hoitokierron aikana on? Alkaako hoito kp1:llä, eli kestää ikäänkuin kokonaisen kierron verran? VOiko hoidon aikana elää normaalia elämää vai oletteko esim. joutuneet olemaan paljon pois töistä kipujen tms. vuoksi? Miten hormonit ovat vaikuttaneet mielialaanne?

Meillä taustalla selittämätön lapsettomuus. Itselläni vähän endoa, miehellä siittiöt priimaa. Ikää 37. Mulla on yksi 8-vuotias lapsi edellisestä suhteesta. Yritystä takana 2,5 vuotta, tuloksena yksi keskenmeno 1,5 vuotta sitten rv 8. Sen jälkeen tehty kolme inssiä, joissa ainakin viimeinen veti mun mielialat ihan matalaks ja olin itkuherkkä ja masentunut. Jännittää siks noi hoitojen "henkiset" vaikutukset...
 
Opas tullut taas tekstiä ! En edes muista kelle kaikille piti kommentoida...
Tervetuloa tammityttö ja tsemppiä piinailuun (y)
Lottainen ja grey testaamaan! Jännää teijän puolesta !
Virvatulia mulla oli kans noin eka pas et söin clomeja ja ne ei kasvattanutkaan johto follikkelia. Siirto kyllä tehtiin, turhaan...

Itse olen testannut täällä ja yllätys yllätys eipä niihin testeihin mitään tuu. Söin siis niitä letroja ja pistin pregnyliä.
Kävimme ensikäynnillä väestöliitossa ja 2 ivf voidaan aloittaa jo seuraavaan kiertoon. Lääkäri oli tosi mukava ja kertoi paljon asioita alkioista ym. Menopur lääkkeen kirjoitti ja lyhyellä kaavalla mennään. Viimeksi oli gonal- f ja hänen miestään tuo menopur voisi kasvattaa enemmän kypsiä munasoluja kuin gonal...
Ja sain pinkan reseptejä tukilääkkeisiin ym:LOL:
Halusi kattoa multa kilpirauhas arvot uudestaan, keliakia vasta aineet, perusverenkuva.. Kysyi että odotetaanko tulokset ennen kuin aloitetaan, jos siis kuukautiset sattuu alkamaan ennen kuin tulokset tulee, jos vaikka keliakia löytyykin. Mutta katsoi punasolujen arvoista ja hemoglobiinista ettei niiden perusteella usko sitä olevan. Jännittää tuleva hoito vaikka yhden on jo käynytkin ja sillai tietää asiat:)
 
Vautsi flow pääsette tosi hommiin pian! ja ei ainakaan yhtään epäpätevämpää porukkaa voi sua siellä hoitaa kun mitä tähän mennessä, joten positiivista sekin :D tsemppiä kasvatteluun!

Sphinx tervetuloa! Huomenna suunnittelukäynnin yhteydessä lääkäri kertoo sulle onko he kaavailleet pitkää vai lyhyttä lääkekaavaa sulle. Jos tulee pitkä niin silloin aloitat jo noin puolessa välissä edellistä kiertoa nenäsumutteiden kanssa. Siinä välissä pitää tulla yhdet menkat ja sen jälkeen alkaa sumutteiden lisäksi piikityslääke jne. Mutta lyhyessä kaavassa aloitetaan kaiketi naikkarillakin piikitykset sitten sen kierron alkupuolella jossa punktio+siirtokin tehdään.

Kyllä mä ainakin olen ihan normaalia elämää elänyt kaikin puolin, tosin vähentänyt alkoholin aika minimiin munisten kasvatteluvaiheessa, ettei mikään vain häiritsisi sitä kasvamista. Naistenklinikkakin suosittelee sen kokonaan välttämistä, samoin tupakan ja valvomisenkin.
Ja sitten ennen punktiota, varsinkin jos muniksia saadaan paljon kasvamaan, voi olla olo aika tukala joten hurjat liikuntasuoritukset ei välttämättä enää oikein maistu.

hannuliini on ihan kelpo limis sulla. Toivottavasti tarraa näin melkein-luomuna, oishan se hienoa kaiken tämän hoitoruljanssien keskellä :)
 
Sphinx - Varmaan osittain persoonakysymys, mutta itse elän aika kokonaisvaltaisesti näitä hoitoja. Mulla tulee reilusti folleja (viimeksi 34), joiden takia tukala olo tulee aika aikaisin pistovaiheessa. Lisäksi piikkikammo vaikeuttaa hoitoa, mies pistää ja mä pelkään sitä pistämistä kerrasta toiseen, vaikka hyvin on mennyt. Alkoholi jää täälläkin melkein kokonaan pois, tässä yksi päivä taisin punktion jälkeen juoda lasillisen kuoharia, eli ihan tiukkis en ole. Parashan se olisi ottaa rennosti ja elää mahdollisimman normaalisti omaa elämää, mutta itse en jännitykseltäni siihen ihan kykene. Lisäksi hevosharrastus joutuu aina tauolle hoidon aikaan, viimeksi olin selässä viikkoa ennen punktiota enkä kauaa viihtynyt.

Tammityttö ja Saaga76 - Kappas, meillähän on sama testipäivä! Ilmoitelkaa sitten kun olette alkaneet testailla, mä edelleen meinasin ensi viikolla vasta testata, yritän pärjätä tiistaihin asti.

Oma napa on aika turpeana. Vatsanympärys edelleen suuri, nyt hieman kasvanut siitä mitä se on pahimmillaan ollut lievien hyperioireiden aikana (luget?). Tänään myös ollut vihlaisevia kipuja alavatsassa, välillä hengittäessä vihlaisee. Koitan vieläkin vaan yrittää juoda paljon. Töissä olen kulkenut vesipullon kanssa ja nyt on muutama muukin innostunut samaan, vaikka tietty eri syystä. :D
Olo on vähän liiankin toiveikas, pudotus tulee olemaan suuri jos nega räpsähtää. Kuten varmaan kaikilla muillakin.
 
Mulla on nii kova päänsärky etten saa luettua ajatuksella teidän vaiheita. Hirmuisen paljon peukkuja lähetän.

Hoitojen aikana itsekin olen elänyt ihan normaalia elämää. Eikös ne sano että "piinapunkku" kuuluis asiaan mutta jotenkin ei tee mieli sitäkään :D

Iski yks kaks sellanen olo, että tästä ei tuu mittään. En osaa selittää. Kuulunee normaaliin kuvioon (n)

Saimme sittenkin yhden blaston pakkaseen :love: parempi tilanne kuin koskaan! Tuokin oli iha puskista, ei ollenkaan se mikä eilen näytti lupaavalle. Se tähän asti loistoyksilö oli kuollut yön aikana.

Kysyin Mandala sitä kaksosasiaa. Sanoi ettei sitä oo nähtävissä ennen kohtuunlaittoa. Kuulemma joskus avustettu alkionkuoren avaus menee "pieleen" ja reikä jää pieneksi. Silloin ulostuleva blasto saattaa "vaurioitua" ja tulla identtiset kaksoset. Epäili että myös näissä muissa se sataa liittyä samaan asiaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Päääh.. mä luovutin jo :( mä olen varma et ryssin tän aloittamalla luget liian aikaisin :( lääkäri sanoi ettei haittaa mut olen eri mieltä.
Mahan turvotus katosi, sama vanha kuoppa. Ja yöllä iski eka hikoilukohtaus. Se on toistunut joka nega kierrossa muttei koskaan plussissa . Niissä on vain palellu alusta loppuun. Nytkin on niin tukala ettei voi nukkua
Vituttaa :(
 
Mutta hei Tammis sinullahan on testipäivä vasta viikon päästä, älä todellakaan vielä heitä korvestä kaivoon!

Itse testasin tänään, dbo12 ja puhdas nega, mikä ei ole kovin yllättävää. Mites sieltä täystukkopuolelta ois munasolut mihkään päässeet.:LOL:
Menkkoja ootan kovasti, et loppuis toi progynova ja pääsis uudelleen yrittää ivf:ää.

Mulle tuli tähän kaiken päälle lenssu, voittajafiiilis.(y)
 
Pp8 ja pp9, pregcheckillä puhtaat negat. kaiken lisäksi näin kahtena peräkäisenä yönä testihetkestä unta plussatuloksilla. Seerumitesti pp11. Ei paljon enää toivoa nutussa. Pakkasessa enää yksi kolmipäiväinen.
 
voi ei lottanen toivottavasti ivf tois teile sen plussan. Mä toivon et parina iltana harrastetut snkypuuhat tois meille sen plussan. Eilen illalla en viitinyt painostaa miestä sänkypuuhiin kun edellisiltanakin huomas et oli pieniä paineita ilmassa. Mies yrittää pitää munkin jalat maassa kun sanos eilen ettei sit tehdä liian aikaisin niitä testejä, mut minkäs sit itselleen voi. Mä olen viikon päästä perjantaina vapaalla niin aattelin tehä sillo jo ekan testin ja katsoa vieläkö pregnyl näkyy siinä. Mun laskujen mukaan ei pitäis enää näkyä. Huomenna alkaa se lugejen laitto ja samalla myös se tunne kun jotain valuu johonkin..
 
Lottanen. No joo..tottahan sekin. Ihminen on vaan just tällanen että pelkää pieleen menemistä ja sitä et se on omaa syytä. .(n) Paljon peukkuja sinnepäin!!

Grey , voi äh.. toisaalta vielä kaikki on mahdolisesti! ! Toki itsekin tiedäm kroppani, jos pp8 ei mitää näy niin se ei enää ilmesty.. :unsure: mutta sulla tilanne voi olla hyvin toinen!! Peukut loppuun saakka (y)

Hannuliini, pekkuja pidetään :love:!

Mandalaaa. Apuaa.. mä tarviisin nyt jonku lohdutuksen sanan tähän paniikkiin :ROFLMAO:.. liikaa aikaa kun syysloma alkoi (n)! Hommissa ei ehtis tuhrata näiden ajatuksien kanssa :poop:
 
Voi hyvä luoja miten huono olo mulla taas on..puuuuuh.:sick: Mä niiiiin toivon että menkat alkais pian et pääsisi tosta helkkarin progynovasta eroon!:censored:

Joo tunnistan Tammis ihan täysin; pessimisti ei pety ja niin edelleen. Varmana epäonnistumisesta että ei tippuis korkeelta ja kuitenkin toivoo täysillä. Mielettömän outo ja kuluttava yhdistelmä. Koska testaat?:geek:

Hannuliini peukut pystyssä täälläkin, jospa tää keskeytynyt hoitokierto olisikin nyt se juttu (y)

Grey niin tylsältä kliseeltä kuulostaa, mutta kaikki on vielä mahdollista!!:love:
 
Voi Tammityttö ja siun paniikki. Oon kyllä ihan varma että lugen liian aikaisin alottamalla ei pysty yhtään mitään pilaamaan! Usko vaan lääkäriä ;) tulipas sulla huonoon väliin syysloma :D vaikka toisaalta kyllä olen lukenut näitä "millä keinoilla onnistut" - listoja :D ja niissä kyllä usein sanottu, että paras on jos pääsee lomailemaan ja ottamaan rennosti sinä aikana, ettei ole ylimääräistä stressiä. Noh, milläs sen piinailustressin sitten poistais :D

Ja vielä ei saada päättää, että onko mennyt pieleen vai ei, sovitaanko vaikka näin? ;)

grey hiton nega sanon vaan :( mutta tosiaan jos ei ole plussaa aiemmin tullut niin ei tiedä vaikka tulisi myöhemmin! tiedän ettei lohduta kun on ollut tilanteessa liian monta kertaa aiemmin. Halit!

Lottainen sulla se on mielenkiintoinen rundi jos flunssakin päälle kaikkien oireiden lisäksi. Toivottavasti ei tule liian paha lenssu!

hannuliini mun mielestä se on just jalat maassa olemista jos aloittaa testaamisen "liian" ajoissa, koska enemmänhän sitä pystyy haihattelemaan pää pilvissä ennen testin tekemistä!
 
Lottanen .. todellakin. Mä luulen että näillä hormoneilla saa vähintään syövän jos ei muuta. Pahaolo ja se jatkuva etominen on kyl :poop: etenkin kun se ei johu mistään oikeasta syystä :rolleyes:

Mandala. Kiitos :LOL:.. Hassua. .mä.olen kuitenkin aika vanha konkari, hyvässä ja pahassa. 14v takana tätä tarpomista ja 7 raskautta. Hoitoja lukematon määrä ja kaksi elävää lasta hoidoilla. Silti mä joka ikinen kerta käyn läpi tän googlepaniikin:geek: ja muun häsellyksen enkä osaa suhtautua ollenkaan tähän sellaisella normaalilla mittakaavalla :ninja: En tajua miten ihan ekassa IVf hoidossa hyvä jos muistin testata ollenkaan :ROFLMAO: poissa ne ajat. Tosin silloin ei ollu tätä Googlen uskomatonta maailmaakaa :whistle:

Testaus..ajattelin jos uittaa alkuun ton ovistikun sunnuntaina. Ehkä. Tai maanantaina. Riippuen miten tää kehittyy. Aikaisemmin se on ollu just Mandalan tavoin liian tumma siihen nähden, että ei oo luomukierto taustalla. Samalla r.testi on haamunnu. Joten jotain viitettä uskallan väittää sen näyttävän. Testejä ei oo ku se, yksi Pc ja digi. Enkä ajatellu mennä testikauppaan (kröhm.. :rolleyes::D nii vissiin..)
 

Yhteistyössä