IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ravishing voi ei, ei voi olla totta!!! :cry: Todella raakaa! Voimia hurjasti sinulle ja toivottavsti sulla on siellä hyvä tukiverkko vaikka tuskin kukaan voikaan ihan täysin ymmärtää :cry:

Toiveikas81 sulle suuret pahoittelut negasta! :(

Xienna onnittelut kyytiläisestä! Meillä sama testipäivä (y) Vaikka mulle siirrettiinkin 6-päiväinen mutta ei kai sillä ole niin väliä sitten näissä asioissa :D tuokoon tuo päivä meille molemmille onnea :)

Adelmiina miten osasitkin kysyä... eipä siis hyvin mene täällä ainakaan ja vasta pp1 :ROFLMAO: ELI NYT ISO KYSYMYS KAIKILLE NOISTA HELKUTIN SUPISTUKSISTA!!! Mulla on niitä ihan koko ajan :( Eli olen jo luovuttanut tämän siirron suhteen koska ei kai tonne mikään kiinnity jos noin kovasti koko ajan kohtu supistelee. Mitä hittoa? Miten niitä ny yhtäkkiä on alkanu oleen tässä ja edellisessä siirrossa? Edellisessä ne tosin alkoi vasta jotain pp10 jälkeen...tässä nyt heti :/ Ole miettinyt kaikki mahdolliset skenaariot mutten löydä mitään syytä miksi nämä on nyt alkanut. Joo raskauden jälkeen kohtu varmasti supistelee herkemmin, mutta tää on kuitenkin jo 4.PAS raskauden jälkeen eikä kahdessa ekassa PAS:issa ollut mitään tuntemuksia.
Vai onko tää muka sitten sitä että se nyt jo kiinnittyy näillä oireilla niinkun Yrittäjä J yrittää vihjata? :D Mut miksi sitten viime PASsissa ne alkoi vasta noin myöhään.... siksi liitän ne keskenmenoon ku aikalailla sen jälkeen alkoi viivakin haaleta... Oon nyt ihan myrtsinä tän asian kanssa kun tuntuu että tääkin siirto oli tässä näiden helkkarin supistusten takia :unsure:
 
A J, nyt en kyllä osaa vastata tuohon supisteluun mitään (n) Mulla oli siirron jälkeen tiistaina ja eilen vähän menkkamaista jomottelua mutta nyt on ollut rauhallista sen suhteen. Ja ainakin lääkäri väitti että nuo menkkatuntemukset siirron jälkeen on normaalia kun kohtua on kopeloitu... mutta mulla se ei vaan oo IKINÄ meinannut mitään hyvää :unsure:

Adelmiina, täällä siis melko rauhallisin fiiliksin kuitenkin. Välillä leijun jo pilvilinnoissa ja sitten taas palaan maan pinnalle pelkäämään pahinta :ROFLMAO:

Mulle oli muutes päivitetty listaan 2x6pv vaikka siirrettiin 2x5pv. Pahoittelen jos itse olin kirjannut väärin (en jaksa puhelimella rullata sinne asti) kun Roxanne sitä kyseli. Mutta siis seuraavan kerran kun joku ihana päivittää listaa niin sen voi vaihtaa :)
 
Ravishing, suuret pahoittelut ja lämmin virtuaalihalaus täältäkin. Todella surullista. :cry: Toivottavasti tyhjennys menee niin hyvin ja vähillä kivuilla kuin mahdollista.

Toiveikas, pahoittelut negasta. :(

Jokos Yrittäjä sai verikokeen tuloksen? :love:

Onnenpotku kaikille kyytiläisen saaneille! Kohdun supistelusta: Mulla on ollut menkkatuntemuksia joka siirrossa, vieläpä niin että ne on tulleet juuri oletetun kiinnittymisen aikoihin, ei siis välttämättä heti siirron jälkeen jos alkio on ollut nuorempi. Kerroin siitä lääkärille, jonka mukaan on ihan todisteita siitä että kohtu voi supistella siirron jälkeen. Mutta kuulemma se on sitten toinen kysymys, vaikuttaako se kiinnittymiseen - siitä ei kai oikein ole vielä tutkimustietoa. Anyway, mulle lääkäri määräsi lihasrelaksanttia viimeisimpään siirtoon, enkä tiedä oliko sattumaa, mut sillä kertaa sit tuli kiinnittyminen (olkoonkin ettei se kauaa kestänyt). Joten jatkossa - jos vielä joskus siirtoon päästään - aion kyllä varmuuden vuoksi käyttää samaa lääkitystä. Mut vaikuttaako se sit tosiaan kiinnittymiseen - who knows!? :confused:
 
Voih teitä piinailijoita! Isot tsempit kaikille!!!! Noi supistelut on kyllä hämääviä...voivat tarkoittaa sekä hyvää että huonoa. Mulla niitä ei oo ollu ku sillon ekassa tuoresiirrossa ja silloinkin pitkästi plussaamisen jälkeen ja ne ei tienneet kyllä mitään hyvää, mutta siis toi supistelu siirron jälkeen voi kyllä olla vaan ärsyyntynyt kohtu. Jospa se ei AJ mihinkään negatiivisesti vaikuttaisi...ollaan positiivisia, vaikka tiiän että tuossa tilanteessa ei paljon positiivisuudet lohduta :D
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.# 2.ICSI/3.PAS
Adelmiina_ #2012 #1.# vähän endoa/tuhoutunut johdin#3.IVF
another # 3/2015 # 2. # PCOS #1.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#4.IVF/ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI
icsi mamako#2015#1.#siittiöt#2.ICSI
Ilo2010 #06/12#2.#selittämätön#3.IVF
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simppojen liikkuvuus#1.IVF/ICSI
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä?#1.IVF

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
marrasmai #2015#1#selittämätön#3.ICSI

Mamma vaan #1.yht#matala amh/ikä#1.IVF
MaiMei#07/14 #2.# alhainen AMH, ikä # 2.IVFI/3.PAS
mishala #2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/8.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt # 5.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä# 3.IVF
Siida #?#2.# siittiöt 1.ICSI/8.PAS
Sphinx # 06/13 #1.yht#selittämätön+endo#3.ICSI
Toive*#7/13#1.#johtimet tukossa#2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 #2014 #1.#endo,siittiöt #1.ICSI/2.PAS

Toivo2016 #3/13 #1.#pco#3.IVF/2.PAS
Valois #2013#1.#matala amh, kork.fsh(POF-ep.)#2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1.#monta syytä#2.IVF/ICSI/1.PAS
Xienna #1/14#2.#siittiöt# 1.IVF/1.PAS



Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Adelmiina_ 5.11 (5pv/25.10)
Toive* 7.11 (2x5pv/25.10)
AdeliinaJosefiina 9.11 (6pv/26.10)

Xienna 9.11 (3.pv/26.10)

Plussat 2016: :love:
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Heinä:
Xienna 1.IVF (kkm)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (2x5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Roxanne, ei vielä :) huomenna klo 12.30-13.30 välillä :eek:

Mielenkiintoista tuo supistelujuttu. Mulla jomotteli/supisteli heti siirron jälkeen, sitten illalla kouraisi muutaman kerran, kuten myös yöllä ja seuraavana päivänä oli alaselän poltetta. Nämä ainakin olivat positiivisia "menkkajomoja" :)
 
Hupsista saatana, my bad Toive* vissiin samoilla lämpimillä kun AJ:lle laitoin sen 6 pv, meni sit sullekkin vahingossa, 5 pv olit ite laittanut, asia korjattu nyt.
Yrittäjä mullahan olisi kissalle määrättyä kortisonia (solomet 4mg) mutta kun en oikeen tiiä et onko se sit vastaavaa kun tuo predisola.. En ole sit kehannut napsia. Tosin kesällähän parissa luomukierrossa söin vähän ennen ja oviksen aikaan kyypakkauksen korttaria, puol tablettia päivässä, akuhoitajan "kehotuksesta".. No ei se ainakaan auttanut.. :)
Siida mulla taitaa olla nyt kp 14.. viimeksi punktion jälkeen ollut kierto 34 päivää.. ja yleensäkkin se lähelle 30.. joten varmaan vielä reilu kk ennen kun pääsen PAS:siin.. Pari viimistä ollut avustettuja, eli menopuria oon pistellyt että ovis tulee aijemmin.. tosin silti se on pregnylillä vielä irrotettu.. mut siis et sit siirto on kuitenkin aijemmin kun omassa kierrossa olisi.. Millos sinä oot saamassa kyytiläistä? (ei voi muistaa)
Jouduin taas poistaa pari nimeä listalta, kun yllätys yllätys herjasi mulle taas niistä merkeistä.. Karhuemo75 ja Hipsunpöpsy.. ilmoittakaa itsestänne jos yhä ootte palstailemassa, niin palautetaan listalle..
 
Domi! Ei sitä tiiä vaikka lähekkäinkin osuttaisiin siirtoja ajatellen. Hu perjantaina (tai siis tänään) meen verikokeisiin ja tulokset katotaan ensiviikolla viimeistään torstaina kun on ultra. Jos kaikki on ihmeen kaupalla kunnossa, niin siirto ois varmaan parin viikon päästä. Mutta jos lykkääntyy, niin sitte mennään varmaan aika lähekkäin seuraavasta kierrosta.
 
Adelmiina: Samoin J Äläkä hätäile, ei heti tarvitsekaan miltään tuntua. Mullakin oli heinäkuussa ainoastaan tissikipua ja vasta testipäivän lähestyessä tuli pientä hengästymistä ylämäkeen mökillä kävellessä ja aamuyöllä pissalle herätessä oudolla lailla heikko olo, josta arvelin, että plussa saattaisi tulla.

Mulla on puolestaan niin, että nyt kun siirto tehtiin lääkkeettömään kiertoon, meinaan välillä unohtaa koko asian! Tänään on sentään ollut pientä päänsärkyä ja mahan turvotusta, Letroista tietysti. No, ihan varmasti pysyy koko ajan tiiviimmin mielessä, kun piinapäivät etenee.

Onnea Yrittäjä J (ja kaikki muutkin, joita en ole huomannut onnitella), plussa on ihana asia!

Kiitos samoin AJ! Mä vähän ihmettelinkin, kun huomasin sun testipäivän olevan sama kuin mulla. Eikö sulla pitäisi plussa näkyä sen kolme päivää aikaisemmin..? Mutta joo, sovitaan, että se on plussapäivä (y) Toivottavasti supistelut laantuu pian!

Mä olen jo ehtinyt murehtia, että isänpäivästä tulee yhtä tuskaa, jos muutama päivä ennen testi näyttää negaa. On mun miehelle niin kova paikka, ettei ole isä. :cry:

Piinailua vielä vähän... pientä kirvelyn tuntua alavatsassa niin kuin oli viimeksikin. Taitaa siis sekin olla Letro-oire.
 
Alkuun yhteiset tsempit kaikille piinailijoille! Malttakaahan olla rauhassa ja rennosti :)

Minäkin Yrittäjän tulosta kärtän :rolleyes: sä kyllä oot jo niin vahvasti plussannut.. :)

Siidalle peukut pystyssä et testitulokset ok ja pääsette siirtoon (y)

Täällä odotellaan soittoa polilta.. aamulla testiin edelleen piirtyy viiva, mutta on aikamoinen hailura :( samanlaista viivaa kuin ennen sitä vahvempaa mikä tuli.. nyt taistelen itseni kanssa että testaanko vielä iltapäivällä vai maltanko odottaa vknlopun reissun yli. Noh, vuodonhan pitäisi alkaa sunnuntaina jos tänään lopetan luget..

EDIT: Nooh, nyt on eka ultra varattu parin viikon päähän :love: kovasti puhelimessa toitotti että sillä viivan vahvuudella ei ole merkitystä, kunhan niitä vain kaksi siihen tulee. Mut se mitä täältä on saanut lukea, niin kyllä niillä vahvuuksilla taitaa silti olla merkitystä.. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Yrittäjä ja love!!! :love::love::love: Olen tosi iloinen teidän puolesta! Voi kunpa tulisin teidän perässä parin viikon päästä!

Ravishing, iso halaus ja voimia toipumiseen ❤

Punktio ohi! 11 munasolua löytyi. Huomenna kuulen lisää, kuinka moni oli kypsä ja kuinka moni lähti hedelmöittymään. Kaikki meni itse toimenpiteen osalta ihan hyvin ja nyt lepäilen kotona.
Pitkä viljely ja blastot tavoitteena. Siirto mahdollisesti ens keskiviikkona, jos sinne asti päästään.

Kaikille piinailijoille kylmiä hermoja ja rauhaisaa mieltä!(y)
 
Onnea vielä Yrittäjä ja Love:love::love:

Sphinxille
, onnittelut saaliista ja hedelmällistä satoa!:)
Toivottavasti Siida ja Domi pääsee kanssa pian piinailemaan :)

Pakko oli jo uittaa tänää tikkua:LOL::LOL: ja kuinkas ollakkaan oon muka näkeväni siinä jotain, vaikkakin tänää pp3 eli ei oikeesti mitään ees ole nähtävissä, kyllä ihminen on sittte tyhmä!:whistle::whistle: tosin nyt on tänää ollu ehkä hiven sellanen olo että tästä vois jotain tulla, vaikka muuten on ollu masentava sateinen päivä.

http://aijaa.com/OcsAnQ

http://aijaa.com/vfy1x9
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa naiset. Tulin vaan kertomaan, että se odottamani kierto, josta olisin voinut ilmoittautua hoitoon ei alkanutkaan. Ja ei, en todellakaan ole ihmeellisesti raskaana, vaan nyt ne vaihdevuodet sieltä puskevat päälle sitten. FSH otettiin viime viikolla parin päivän tiputteluvuodon jälkeen ja se oli 44. AMH oli alle 0,2 eli ei voida enää mitata.

Hoitoon ei siis lähdetä ollenkaan. Lahjasoluja ehdoteltiin, mutta mulla on ollut niin järjettömän paha olla, etten ole halunnut ajatella koko asiaa. Jos ei omilla saada niin olkoot. Miehellekin sanoin, että parempi alkaa etsimään normaalia vaimoa kun vielä ehtii, mua ei enää kiinnosta mikään. Muutama päivä on nyt mennyt riidellessä ja itkiessä, en tiedä koska täältä noustaan.

Tsempit kaikille! Älkää ottako minusta mallia ja yrittäkää jaksaa :love: Poistun taustalle kummittelemaan.
 
Valois....Noitten uutisten jälkeen ei edes tarvitse yrittää jaksaa. Saat olla ihan loppu ja varmasti sun mieskin sen ymmärtää. Ei sitä näin ulkopuolelta voi kun hiukan laidasta kösittää, miltä tuntuu kohdata tuollaiset uutiset, kun oma keho pettää liian aikaisin. On täysin oikeutettua ja ymmärrettävää olla siipi maassa. Lämmin voimahalaus sinulle❤ Toivottavasti miehesi jaksaa pysyä rinnallasi. Tarvitsette toisianne ja jaksatte varmasti vielä joku päivä nähdä tämän asian yli, mutta vielä ei oo sen aika...se tulee sitten, kun suru hellittää.

Adelmiina...kyllä minäkin haamun esiäidin testeissäsi näen. Pp3 on kyllä niin aikaisin, että voisko jo olla sitä sitä itseään :) nyt jännittää!!

Sphinx....Hieno saalis! Onnea ja toivottavasti saatte monta hyvää pikkutyyppiä pakkaseen:) Kiva, että kaikki meni muutenkin hyvin. Pikaista toipumista!

Yrittäjä...sinä olet vahvasti raskaana :) ihanaa ja onnellista odotusta! Voi jännitys, onkohan siellä nyt sitten tuplat❤❤

love-....äläs vielä hätäile, niin kauan kun vuoto pysyy poissa ja testiin viivaa piirtyy, on paljon toivoa!! Raskaana, kunnes toisin todistetaan! Äh, tiiän kyllä kuinka raastavaa se epätietoisuus on, mutta silti pysytään toiveikkaina :)

Piinaajille isot tsempit! Nyt on hyvä buusti päällä:D
 
Viimeksi muokattu:
Täälläpä on ollut paljon keskustelua.. Niin isoa surua ja valtavan suurta iloa! Onnea teille Yrittäjä ja Love! :love:

Ravishing ja
Valois :(
Noin rankat asiat vetää täysin sanattomaksi... Antakaa itsellenne aikaa ja antakaa surun tulla. Voimia teille!

Täällä eletään kiertopäivää 19, joten oma hoidon aloitus lähenee tasaista tahtia:unsure: Tämän viikkoisen ovulaation jälkeen tulikin sellaista pienoista paniikkitunnetta hoidon aloituksesta ja asia alkoi oikeasti vähän enemmän konkretisoitui todellisemmaksi. Onhan tässä tullut jo useampi kuukausi elettyä "odotustilassa" ja hoito on tuntunut todella kaukaiselta asialta. Onneksi työ pitää kiireisenä, niin ei ehdi ajatella asiaa ihan jatkuvasti! Jos joku ystävällisesti päivittelee listaa, niin minutkin voisi sinne lisätä: Jantzu # 09/2015 # 1. # siittiöt # 1.ICSI
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Tuhannesti onnea yrittäjä ja love!! :love: Toivottavasti me muutkin päästään mahdollisimman pian perässä tulemaan (y)

Pahoittelut Ravishing, hirveesti voimia ja iso halaus!

Ja muillekkin hirveesti tsemppiä ja onnentuulia :LOL:

Sitten vähän omaa napaa.... Eli maanantaina vihdoin alkoi menkat, eli tiistaina pääsin aloittelemaan pistokset (bemfola 125mg), sunnuntaina alotan sit orgalutranin siihen rinnalle ja maanantaina ultra. Nyt onneks alkoi viiden vapaat töistä, oli noi iltavuorot hieman mielenkiintoisia pistoksien suhteen. Eilenkin jouduin julkisessa vessassa käydä pistämässä... :LOL::LOL:

Ootteko te muut muuten töissä kertoneet näistä hoidoista? Itsellä hyvin pieni työpaikka, ja mies pomona, eli en ole halunnut kertoa.... Nytkin eilen vielä mietin että sanonko tuosta tulevasta punktiosta, että saisi enemmän aikaa etsiä mulle sijaistajaa... Kun mullahan on vielä sellainen työ, että jonkun on pakko olla töissä aina, ja virallisia sijaisiakaan ei ole, eli aina vähän huonolla omalla tunnolla jää sitten töistä pois... No, mutta en nyt vielä sanonnut, ajattelin että alkuviikosta soitan sitten ja ilmoitan, että tehdään pieni operaatio minkä takia joudun olemaan muutaman päivän saikulla,kun tiedän tarkemmin mikä päivä se punktio olis..:unsure: Ja jos pomo kyselee enemmän tästä operaatiosta, niin päätin että sanon vain "gynekologinen", ei varmaan miehenä halua tietää sen enempää :LOL::LOL::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: love-
jansku00 Minä olen pohtinut myös hirveästi sitä, minkä verran ja mitä kerron omalla työpaikallani. (n)Tilanteeni on hieman mutkikkaampi, koska työskentelen samassa sairaalassa, jossa olen hoidossa... Tämä todellakin luo todella paljon haasteita oman yksityisyyden säilyttämisessä! :unsure: Oma työyksikköni on alle kymmenen hengen tiivis porukka, jossa enemmistö miehiä. Meillä on todella hyvä henki ja melko välitön ilmapiiri, joten sen puolesta uskaltaisinkin kertoa. Toistaiseksi olen jättänyt sille tasolle, että pomolle mainitsin elokuussa "loppusyksystä tulee toimenpide ja muutama päivä saikkua". Hän on hyvin tahdikas ja hienotunteinen mies, eikä halua tietääkään tämän enempää. Itselleni haasteellisempaa on yhteistyökumppaneilta asian salassa pitäminen. Tämän vuoksi huomaan olevani se potilas, joka sanoo lekurille, että älä tee sitä ja tätä jne. :unsure: Toivon todella, että kaikki menee hoidossani hyvin, enkä esim. tarvitse osastohoitoa tms. Silloin asia ei varmasti pysy huomaamattomana tietyiltä tahoilta... Mutta onhan tässä hyvät puolensakin. Klinikalla käyminen on melko helppoa kesken päivän, kun se on niin lähellä. :)
 
Heippa kaikille!

Täällä yksi lapseton voisi ilmoittautua joukkoonne! Taustoja sen verran, että lapsettomuudesta olen kärsinyt n. 8 vuotta, ikää 34, ja syy taitanee olla selittämätön koska ainut mitä ovat löytäneet on toisen munanjohtimen tukos. Yhtään plussaa en ole näinä vuosina saanut, ja tällä hetkellä olemme hoidossa Väestöliitossa, 1. Ivf 02/15, joista nyt vasta puolentoista vuoden negapettymyksen jälkeen lähdimme passeihin optimistisin mielin.

Syyskussa tehtiin eka pas -> nega. Tänään kävimme hakemassa toisen pakkasukon kyytiin, jäljelle jäi vielä 4, 2x2 oljessa. Jos seuraavaan siirtoon joudumme, siirrämme silloin siis kaksi :) Kaiken kaikkiaan hoidot ovat menneet meidän kohdalla kaikin puolin nappiin, vain plussa puuttuu.. Näin parin siirron jälkeen mieli on kuitenkin suht levollinen, ainakin vielä, toistaiseksi.

Tsemppiä kaikille
 
Tervetuloa talvi82 mukaan joukkoon. Toivottavasti et roiku täällä pitkään!

Töissä puhumisesta... Mä olen kertonut omalle esimiehelle ja omalla tiimille hoidoista aika avoimesti, mutta en omille työntekijöille. Oma työ hyvin joustavaa eli käynnit saan itse aika hyvin soviteltua, mutta toisaalta koin että salailu käyntien suhteen ei tule onnistumaan multa. Meidän työssä suunnitellaan aina asioita jo pitkälle eteenpäin ja tämän vuoksi oli reilua kertoa omasta toiveesta, mutta luulen että kukaan ei enää usko mun tulevaan äitiyslomaan. Itse ehkä vähiten!

Olen yleensäkin ihan superhuono valehtelija ja koen huonoa omatuntoa hoitojen salaamisesta omilta ystäviltä ja perheeltä. En vaan halua asiasta kovin monen kanssa keskustella, niin siksi en ole kertonut kuin muutamalle ystävälle.

ON: eilen aloitin letrot (kp 3- 7) ja 7.11 olis ultra. Toivottavasti päästään siirtoon. Just sanoin miehelle, että taas voi olla mahdollisuus olla jouluna raskaana... viime vuonna vuoto alkoi mukavasti kesken jouluaaton ja oli ehkä paskin joulu ikinä :cry:.
 
Kiitos kaikille supisteluihin kantaa ottaneille! Tullut taas niin paljon tekstiä muutamassa päivässä ettei muista nimimerkkejä erikseen kiittää ja ihan jokaikiselle vastanneelle olen kiitollinen :) eipä niistä vissiin mitään selvää voi sanoa, että hyvä/huono merkki.. Sen näkee sitten miten tämä piina päättyy. Ite vaan mietin jo sitäkin että vaikka raskaus alkaisi niin onko sillä mitään toiveita koskaan jatkua loppuun asti jos näin supistusherkkä olen nykyään. Huoh :( mutta se on jännä, että silti mä oon edelleen tosi rauhallinen. On sellainen seesteinen olo. Jatkukoon tämä piiniksen loppuun :ROFLMAO:

Ja hei onnea vielä kerran love ja yrittäjäJ! Niin huikeeta että pääsitte täältä pois :love:
 
Moikka! Täällä yksi pitkään teidän juttuja seurannut lapseton lisää. Omasta taustasta sen verran, että olen 33v ja mies 37v ja selittämättömästi lapsettomia ollaan. Taustalla kolme tuloksetonta inssiä, joista sitten siirryttiin IVF:n ja eka IVF tehty nyt elokuussa. Tuloksena 10 munasolua, joista 5 hedelmöittyi ja tuoresiirto yllätysyllätys epäonnistui. Ekaa PAS:a yriteltiin viime kierrosta, mutta oma kroppa petti eikä ovulaatiota näkynyt tai kuulunut. Nyt ollaan toisen kerran PAS:n menossa ja ultra ois ens torstaina kp 10. Lääkkeettömään kiertoon siis yritetään ja nyt taas pelko persiissä, että jos ovulaatio taas jää välistä, kun viimeksikin oli kuitenkin johtofolli kehittymässä..:unsure: Jospa nyt päästäis siirtoon asti. Neljä huurunenää kolmessa erässä olisi oottamassa :)

Toivotan kaikille kanssasisarille tsemppiä ja onnistumista hoitoihin (y) Uskaltanen käydä kertomassa omastakin etenemisestä jatkossa :)
 
KuuBe, itselläni ainakin niin lyhyt lh-huippu että joudun testaamaan ainakin kahdesti päivässä. Tässä kierrossa ostin clearbluen kahden hormonitason mittaavan testin, ja ma iltana nousi vasta korkea hedelmällisyys, jonka jälkeen heti seuraavana aamuna oli maksimaalinen hedelmällisyys. Vaikka tuonhan pitäisi näyttää kaksi päivää sitä korkeaa..

ON: tänään siis pp1 ja lievää supistelua/ menkkamaista juilintaa täälläkin kohdussa, laitoin aamulla ekan crinonen joka onkin mun annostukseni, 1 annos päivässä. Luget aiheutti siis tuoresiirrossa nokkosrokon reisiin vaikken ees tietääkseni oo pähkinäallergikko.
 
Viimeksi muokattu:
KuuBe tervetuloa! :) Mullehan kävi niin että nyt tän toisen ICSIN jälkeen (joka tehtiin maaliskuussa) sain ovulaatiohäiriön mitä mulla ei koskaan aiemmin ole ollut ja en ole enää ovuloinut sen punktion jälkeen luonnollisesti kuin yhden kerran 7kk sisällä...aika turhauttavaa ollut... Mutta nyt mulle tehtiin tähän kiertoon ovulaation induktio eli Letrozol-nimisellä lääkkeellä saatiin kroppa aiheuttamaan ovulaatio ja Pregnylillä varmistettiin munarakkulan irtoaminen ja pääsin kuin pääsinkin siirtoon :) Eli ns. modifioitu luonnollinen kierto. Ihmettelen vaan miksi tätä ei aiemmin voitu kokeilla, mutta nyt olen ainakin tällä erää tyytyväinen tähän vaihtoehtoon, katsotaan millainen lopputulos tulee.
 

Yhteistyössä