IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kyllä se täysin puhdas nega edelleen tänä aamunakin (pp10) on, ja nyt tulos on jo luotettava. Eli mulle voi päivittää negan ja suunnitteille 3.ICSI:n kysymysmerkillä.

Pettymys on kieltämättä kova, nyt alkaa oikeasti tuntumaan tahkoamiselta tämä. Nyt tätä toista lasta yrittäessä oon tuijottanut 6 negatiivista raskaustestiä (siis pelkästään hoitoalkuista) ja yhtä positiivista mutta joka päättyi keskenmenoon eli yhteensä 7 epäonnistumista. Kyllä se alkaa jo tuntua vaikka tiedän että joillain on vielä enemmänkin. Noh, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan vai tuoko mitään. Parin viikon päästä klinikalle suunnittelemaan jatkoa.
 
Voi paska AJ, oon tosi pahoillani. :(

Mä tiedän ja uskon että tuntuu tahkoamiselta ja mä itse olin heittämässä hanskoja tiskiin, toisen ivf kiekan jälkeen. Mutta tässä yks elävä esimerkki siitä, että 3 ivf:n 10 siirto toi vasta ne 2 viivaa testiin, toisilla se vaan vaatii helvetisti enemmän ku toisilla ja se on turhauttavaa.. uskon myös siihen että vaihto yksityiselle + uudet lääkkeet, oli tän plussan perusta. Halusin vaan tällä sanoa sulle, että ymmärrän sun tunteet, mut älä luovuta, ihmeitä tapahtuu kyllä! :)
 
Joo, onhan tuo totta adelmiina :)

Itseä vaan mietityttää se, että jos 3.punktio onkin turha, jossei siinä ainoassa pakkasessa olevassa oljessa ole yhtään siittiöitä. Se on huoli numero yksi, miksi mietin että viittinkö lähteä onneani kokeilemaan kun kuitenkin taas makaan viikon sairaalassa punktion jälkeen(ekasta sisäinen verenvuoto, tokasta hyperi, lääkäri sanoi tokan jälkeen että tuskin koskaan pääsen ilman komplikaatioita). Että viittinkö kärsiä turhaan jossei mitään saadakaan.

Tai sitten jos saadaan, niin saadaan taas se 2 tai 3 alkiota, ei olla saatu viä enempää ja tuskin saadaankaan. Niin turhako niitä siirtää ja tuhlata taas jossei tätä mun kohdun supistelua saada kuriin.

Mutta juttelen näistä sitten lääkärin kanssa, katotaan mitä mieltä se on (n)
 
Aj, voi ei :( olen hyvin pahoillani!

Täällä pieniä sydämen tykytyksiä aiheutti tän aamunen testi.. viiva ei ollut tummentunut toissa aamusta yhtään (n) ei tosin vaaleentunutkaan.. Ehkä se on vaan odotettava maanantain verikokeeseen asti :confused:

Edit: viiva on siis selkeä ja punainen mutta ei tasavahva testiviivan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
AJ, pahoittelut negasta. :( Ymmärrän hyvin nuo epätoivon tunteet, että kannattaako enää yrittää... Sitä tässä on itsekin monesti pohtinut. Mutta onneksi on noita Adelmiinan tapaisia ihania esimerkkejä, että pidemmänkin tahkoamisen jälkeen voi osua onni omalle kohdalle. :love: Kysy ihmeessä lihasrelaksantteja seuraavaa siirtoa varten, mulla ne ainakin auttoi sen verran että menkkatuntemukset pysyi poissa siirron jälkeen ja jonkunlainen kiinnittyminenkin tapahtui, vaikkei se sitten pidemmälle kantanut. Suihkemuotoisesta magnesiumista voisi myös olla apua.

Toive*, jos viiva on kuitenkin selkeä eikä se ole vaalentunut, niin olisin aika luottavaisin mielin. Mulla ainakin kemiallisessa alkoi viivat silmin nähden haalistua. Ja voihan virtsan vahvuudessa ym. olla eroja myös. Tsemppiä!

Neppari7, tervetuloa mukaan ja onnea tulevaan hoitoon! Etukäteen on vaikea sanoa, kuinka munasarjat kullakin reagoi hormoneihin, mutta kyllähän sieltä voi hyvällä onnella lähteä isompikin satsi folleja kasvuun. Pidän peukkuja että teille kävisi niin! :)

ON: Mulla varmistui punktiopäiväksi keskiviikko, joten ensi viikolla taas jännät paikat tiedossa. :eek: Nyt vaan alkoi harmittaa solujen määrä, kun niitä on mahdollisesti tulossa jopa puolet vähemmän kuin aiemmilla kerroilla. Eihän se toki niin haittaa sitten, jos laatu on parempi, mutta kun sitä ei voi kukaan etukäteen taata. :( Mutta näillä nyt mennään!
 
Heippa taas pitkästä aikaa!

Huh, onpa täällä tapahtunut paljon, sekä aivan ihania uutisia (Tuhannesti onnea Yrittäjä J, love-, adelmiina ja Toive*! :love:) että musertavia kokemuksia (pahoittelut ja lämpimät halaukset Ravishing ja Valois, ja tsempit AdeliinaJosefiinalle ja olikos muitakin negan saaneita, ihan kohtuuton tuntuu tämä taival olevan joillekin :().

Tervetuloa uudet, toivottavasti ette kauan pysy täällä nurkissa pyörimässä ;)

Lyhyesti omaa napaa:

Torstaina alkoi uusi kierto viimein Primolutien avulla, jäi ovuloimattomaksi siis tuo edellisen hoidon jälkeinen kierto. Eilen pistin Elonvan (onko muuten tavallista että sinne ruiskuun jää vähän sitä nestettä?? o_O) ja ensi tiistaista Orgalutran jarruksi. Sitten keskiviikkona täälllä Ruotsissa kontrolli, jonka jälkeen suunnataankin noin viikoksi Helsinkiin punktiota ja siirtoa varten. On ollut niin älytön kiire ja hässäkkä ettei ole ehtinyt oikein hoidosta stressata, mutta nyt alkaa taas vähän huoli kalvamaan mieltä. Siitä huolimatta on kyllä noin tuhat kertaa luottavaisempi ja levollisempi olo kuin aiemmissa hoidoissa, vaikka vaikea onkin välillä uskoa että meille onnea suotaisi. Pääsen ensi viikon torstain jälkeen viimein pois sieltä painajaistyöpaikastani, jonka myötä putoaa taakkaa hartioilta varmaan tonni per puoli :D
Minullakin on nyt tässä hoidossa käytössä tuo kortisoni, aloitin 20mg/pv heti kp1, punktion jälkeen 10mg/pv ja jos tärppää niin 5mg/pv viikolle 7 asti. Luteaalisvaiheen tukena taas Pregnyl 1500IU joka toinen päivä ja Gonapeptyl 6 päivää punktion jälkeen.

Meillähän kävi myös ilmi, että spermanäytteessä, kun se uudella klinikalla tutkittiin, ei edelleenkään ollut yhtä ainutta nopeasti liikkuvaa siittiötä. Vanha klinikka ei tutkinut erikseen A- ja B-liikkuvia, joten näyte laskettiin normaaliksi vaikka meille ei voi huonon liikkuvuuden vuoksi uuden klinikan mukaan edes kokeilla ivf:ää, vaan ICSIllä on mentävä. Harkitaan parhaillaan tehdäänkö valitus hoitovirheestä vanhaa klinikkaa kohtaan.

Eli mulle voi päivittää #2015 #1 #3. ICSI #siittiöt
 
AJ pahoittelut vielä kerran. Ymmärrän hyvin tuon ajatuksen, että kuinka kauan pitää jaksaa jatkaa.

marrasmai tervetuloa taas mukaan seuraan. Toivottavasti nyt teillä menis kaikki paremmin. Ja onneksi olkoon kun pääsit pois huonosta työpaikasta.

ON: taidan sitten selvitä säikähdyksellä mun liian aikaisen oviksen suhteen. PC:n ovulaatiotikut melkein tasavahvaa viivaa, mutta apteekista haettu digi näytti vielä tyhjää palluraa. JEE. Nyt seuraava pelko sitten jo kurkkasi, mitä jos ei tulekaan ovista?!?! Onko pakko olla vainoharhainen :mad:.

Yritän nyt rentoutua ja laittaa kotia talvimoodiin, voihan jo laittaa vähän talvivaloja ;)?? Täällä oli ihana ilma ja käytiinkin koiruuden kanssa 15 kilometrin metsälenkki, ai että teki hyvää :).

EDIT: ostin muuten ekaa kertaa clearbluen kahta hormonia mittaavan testin, onkohan ihan huijausta? Pirun kallita ainakin oli (51 €/10 kpl)...
 
Kiitoksia kaikille pahoitteluista, ne merkkaa paljon ja olette ihania! :love:

Marrasmaille tervetuloa takaisin ja hyvä tosiaan että kamala työpaikka jää taakse! (y) tsemppiä kovasti jo etukäteen tulevaan punktioon!

Vilijonkka: hei jee, toivotaan että oli väärä ovishälytys ja että ovis olis tuloillaan vielä (y) pidän peukkuja! Ja joo, kyllähän nyt jo vähän talvivaloja voi laittaa ;) Itsekin oon juuri tänä viikonloppuna laiteillut :whistle:
 
Pahoittelut negasta AJ ja on kyllä valitettavan tuttuja nuo epätoivon tunteet, vaikka meillä sentään vasta eka "kunnon" hoito menossa :( Vaikka tässä yrittää positiivisesti suhtautua omiin hoitoihin, niin mistäpä tuota tietää, minkälaiseksi tahkoamiseksi tämä vielä meilläkin menee ennen kuin tulosta tulee JOS tulee. Mullakin on vähän sellanen tunne, että mun kohtu hylkii alkioita, kun aina kaikki lääkärit vaan toitottaa, miten hyvältä kaikki näyttää, mutta eipä vaan tärppää niin millään. Ainakin kovin supistusherkältä tuo vaikuttaa, mutta ei sille nyt toistaiseksi aiota mitään tehdä..

Omaa mahdollista siirtoa ajatellen olen nyt parina päivänä testaillu liuskoilla pari kertaa päivässä. Nyt en enää tee pelkkiä digejä, kuten viime kierrossa vaan tilasin taas kunnon läjän liuskatestejä ja varmistan sitten digillä, jos siltä alkaa näyttää. Lääkäri kysyi ultran yhteydessä, että onhan sulla nyt niitä testejä ja teki mieli sanoa, että kysy vaan kuinka paljon :whistle:
 
Onpas ihanan vilkasta keskustelu täällä❤

marrasmai: Mukava kuulla sinusta pitemmän paussin jälkeen. Te ootte nyt onneksi tosi turvaisissa ja hyvissä käsissä❤ ja niin harmillista, että tuollainenkin pikku seikka ku siittiöiden liikkuvuus, tutkittu ja hutkittu siellä entisellä klinikalla miten sattuu :( Meillähän on tilanne juurikin se, ettei löytynyt yhtään nopeasti liikkuvaa, ja eipä juuri hitaitakaan, vaan paikallansa sätkijöitä jonkin verran ja paljon kuolleita...tää oli näytteen tulos viimeksi. Pelottaa kyllä hurjasti, että kuinka onkaan nyt ikä miehen spermaa huonontanut entisestään, jos/kun vielä uutta hoitoa tehdään. Kyllähän se ICSI varmasti teillekkin ihan ehdoton juttu on tuossa tilanteessa. Voi että harmi, kun nin monta juttua menny täysin seinille teiän entisellä klinikalla. Miettikäähän oikeesti valituksen tekemistä. Mitään tapahtunutta se ei enää teidän kohdalla toki korjaa, mutta jospa siitä olis apua tuleville asiakkaille. Nyt vaan katse tiukasti tulevaan ja iiiiiiisot tsempit tähän kierrokseen!! Ja mahtavaa kun saat itsesi nykyisestä työstä ja taakasta vapaaksi!

Vilijonkka: Toi oviksen metsästys on usein kyllä niin henkimaailman juttuja :D Vaikka kuinka luulee/tietää tietävänsä, miten keho toimii, niin ei siihen useinkaan silti luota ja kyllähän aina hormoniavusteiset kierrot sitä entisestään hämää. Mulla nyt sellanen tilanne, että tänään illalla ollu orastavia ovistuntemuksia, mutta digi näytti tyhjää naamaa, niinkuin arvelinkin. Lääkäri sano torstaina, että todennäköisesti tulee vasta maanantaina, eli huomenna avustan sen pregnylillä, jotta perjantaina siirto. Nyt kuitenkin oon miettiny, kun tiedän, että ei se todennäköisesti itsekseen ois tulossa vielä maanantainakaan, vaan vasta tiistaina ( mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa) että onko se siirto nyt sitte liian aikaisin. Onko sekään hyvä, että se liian "aikaisin" pakotetaan tulemaan. No, lääkäri sen kaski, että näin voidaan tehdä, niin kai mää sitte siihen luotan. Mulla yleensä on voimakkaat ovisoireet ainaki pari päivää enneku se näkyy testissä. Höh...ärsyttää vaan jos nyt tämän vuoksi menee pieleen koko juttu. Mutta hei,,, piinaillaanko me nyt sitte mahdollisesti yhtäaikaa ku ovikset on näin samoissa :) koska sulla siirto?

Roxanne: Meitähön on useampi piinailija yhtä aikaa :)

AJ: Voi kuinka harmi juttu ja tuo alkioiden hyvyys....tuntuu että muut ne hyvillä alkioilla plussaa, minäkään en oo ikinä niillä muka hyvillä kyytiläisillä päässy puusta pitkälle. Tyttökin on hitaaksi haukuttu siirtohetkellä, mutta kauniiksi❤ ja on kyllä rauhallinen ja kaunis :) Top on tullu kesken ja pari oikein ripeästi jakaantunutta kemiallisia. Noi pari muuta km:a ollu jotain siltä väliltä, että jos saan toivoa nyt tulevalta siirrolta jotain, niin hidas ja kaunis olis tilauksessa, kiitos :D
Mutta, sitten tuohon sun negaan :( eipä oo kiva juttu. Voimia sulle/teille jaksaa vielä punktio käydä läpi. Ei oo helppoa teidän historialla moiseen rumbaan lähteä kun lopputulema voi olla mitä vain. Huh, mutta jospa kaikki palaset yllättäisi positiivisesti❤ Onnea matkaan!

Toive* On siellä sulla pikku asukki, joka on päättäny viihtyä ensi kesään saakka! Minä aloin tyttöä odottamaan juuri näinä päivinä kaksi vuotta sitten!

Tervetuloa uusille palstailijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Hyvää sunnuntaita kaikille!

Mä en tajuu tätä mun kroppaa enää lain, eilen tuli vielä vähän tuhrua, ja myös eilen alkoi JO menkkajomot jotka jatkuvat edelleen, ja menkat tosiaan pitäisi alkaa aikaisintaan tiistaina(n) kellontarkasti ovat menkat alkaneet joka kierrossa tasan 12 päivää oviksen jälkeen, ja viime siirrossa lääke tosiaan pidensi kiertoa yhdellä päivällä. Oon miettiniyt että voisko mulla olla kuitenkin jotain endoa olemassa kun joskus alkaa menkkakivut jo pari päivää ennen vuotoa, ei tosin koskaan näin aikaisin oo alkanut. Laparoskopia todin tehty joskus 2008 ja silloin ei löytynyt mitään.. Lisäksi alavatsassa on toisinaan sellasia ihme viiltelyjä jolle ei ole löydetty mitään selitystä :unsure: jotenkin tuntuu vaan et jotain vikaa siellä kohdussa täytyy olla kun kaikki muu mennyt niin hyvin, hedelmöittymiset onnistunut ja alkiot priima kamaa. Niin, ja ikinä ei oo mitään välivuotoja tullut ennenkuin nyt.

Sori vuodatus, ihmetyttää ja kummastuttaa :(
 
Vilijonkka_lle sen verran tultava huikkaamaan, että mullahan kanssa tähän siirtoon oviksen metsästys meni "poskelleen". Digi näytti negaa koko ajan, mut puikko oli positiivinen oikeana päivänä. Ja tässä sitä ollaan, odottelen että sais varmuuden että missä sitä mennään :) vaikka digi jäisikin negaksi kannattaa polilta kysellä että entäs kun liuskat näytti. Tsemppiä hurjasti! (y)

Ja kikille plussanneille suuuret onnittelut! :love: ja pahoittelut negoista! Se on aina yhtä hanurista.. :unsure:
 
Heh, mullahan on varmaan sen kaksi viikkoa ollut "ovis tuntemuksia", välillä enemmän välillä ei niinkään ja oonkin ihan vaan varuista testaillut.. tänään viiminen liuska ja +!!! Ja digi myös :). Eli kp 24, niin kuin viime vuotisenkin punktion jälkeen.. hohhoi.. eli nyt sit vuoto alkaa noin niinkun 10 päivän päästä ja sit jos avustetulla mennään niin kun luulisin, niin pas voisi olla sit loppu kuusta/joulukuun alussa.. Miten voi olla mahdollista että aika muuten kuluu hirmusta vauhtia, joulu on justiinsa. Mutta kierto ei vaan etene... tai siis tuntuu tää välikierto loppumattoman pitkältä ja et ei ikinä oo se pas! Puuh! :unsure:
 
Domi :) Aika on niin hassu käsite. Mulla oli nyt kaksi välikiertoa ja joo, todellakin on tuntunut ikuisuudelta tämä odottaminen, mutta nyt kun kaikki on jo käsillä ja alkaa miettimään taaksepäin, niin onko siitä sitte kuitenkaan niin kauan :D

Mulla taas kutisee enemämän. Tää oli jo niiiiiin hyvä, ja taas jalat kutisee ja huulet ja leuka ja kädetkin enemmän. Paska sanon minä!!

Nyt pitäis laittaa pregnyl......oisko vapaaehtoisia :eek: Se on vaan niin epämukavaa, mutta kai tähän taas jonku rutiinin saa.
 
Siida tsemppiä pistämiseen, kyllä se siitä (hetken vaan kirvelee). En vielä tiedä milloin siirto, huomenna vasta ultra. Sitten näkee miten kroppa reagoinut letroihin vai onko.
Uskoisin, että ajoitus on tärkeä, mutta toisaalta taas kokonaan lääkkeellisessä ei tule ovista ollenkaan vaan ainoastaan limistä kasvatetaan. Toki silloin ei oman kropan hormonitoiminta vaikuta mitenkään. Joten sen vuoksi kai siinä ajoitus ei ole niin tärkeä, mutta näissä muissa on. En tosiaan ole ammattilainen näissä, kun mulla kaikki aikaisemmat siirrot tehty täysin lääkkeellisiin kiertoihin.
Toivotaan, että päästään yhdessä piinailemaan.

Jos mandala vielä lueskelee tätä palstaa, niin eikös teillä siirto tehty joteinkin tuntien tarkkuudella vai muistanko väärin..? Mulla on sellainen muistikuva, että teidän klinikalla oikea ajoitus oli tosi tarkkaa ja tuloshan olikin oikein onnistunut (y).

domi tiedän tunteen. Mä olen tässä odottellut kaikkia eri vaiheita, ööö, reilut kolme vuotta!! Ja edelleenkin yksikin kuukausi ja välillä jopa muutamat päivät tuntuvat lohduttoman pitkiltä.

ON: huomenna siis ultraan ja PAS-aikataulut selviää. Mä kyllä haluaisin pregnylin varmuuden vuoksi, kun en todellakaan osaa tulkita noita ovistestejä!! Ihan hepreaa mulle... olisin voinut väittää liuskatestiä plussaksi mutta digi edelleen tyhjää. No huomenna kuulee tuomion.
Olen tänä viikonloppuna miettinyt paljon lapsettomuutta ja hoitoja. Mutta jotenkin tällä kertaa hyvin järkiperäisesti enkä tunteella. Jotenkin pääsin sellaiseen suht seesteiseen olotilaan, vaikkei lapsiperhettä meistä kahdesta tulisi. Mulla on kuitenkin maailman paras perhe näinkin!!! Mutta en mä vielä ole missään nimessä valmis luovuttamaan. Nyt taistellaan ja kovin!
 
Täällä on taas käynyt kuhina :) ette varmaan ylläty, jos kerron että meillä on nyt YHDEKSÄS siirto takana, menossa pp6. (Viimeksi kun päivittelin, oli takana 7. Siirto, olin seonnut jo laskuissa) 12. Alkiosta on pakkasessa enää yksi ja ainoa, se siirretään kokonaan lääkkeelliseen kiertoon jos tästä siirrosta ei nyt plussaa tule. Kaksi alkiota on kuollut sulatukseen. Että täällä suossa tarvotaan, edelleen :'(

On uskomatonta, että näin monta siirtoa pitää käydä läpi, ennenkuin MITÄÄN muutoksia tehdään! Tämä 9. Oli ensimmäinen, joka sulatettiin päivää aikaisemmin. Nähtiin, että pysyvätkö edes hengissä pidempään. Pysyi ja jakautui 4-soluisesta 9-soluiseksi. Nyt vaan pitäis toivoa, että tämä tärppäisi! Tsemppiä teille kaikille <3
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.# 3.ICSI?
another # 3/2015 # 2. # PCOS #1.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#4.IVF/ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI
icsi mamako#2015#1.#siittiöt#2.ICSI
Ilo2010 #06/12#2.#selittämätön#3.IVF
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simpat#1.IVF/ICSI
Jantzu #09/15#1.#siittiöt#1.ICSI
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä#1.IVF

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
marrasmai #2015#1#selittämätön#3.ICSI

MaiMei#07/14 #2.# alhainen AMH, ikä # 2.IVFI/3.PAS
mishala #2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt # 5.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä# 3.IVF
Siida #?#2.# siittiöt 1.ICSI/8.PAS
Sphinx # 06/13 #1.yht#selittämätön+endo#3.ICSI
Talvi82 #-08# 1.#selittämätön#1.IVF/2.PAS

Toiveikas81 #2014 #1.#endo/siittiöt#1.ICSI/2.PAS
Toivo2016 #3/13 #1.#pco#3.IVF/2.PAS
Valois #2013#1.#matala amh, kork.fsh(POF-ep.)#2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1.#monta syytä#2.IVF/ICSI/1.PAS
Xienna #1/14#2.#siittiöt# 1.IVF/1.PAS



Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Xienna 9.11 (3pv/26.10)
Talvi82 10.11 (4pv/29.10)

Sphinx 13.11 (5pv/2.11)

Plussat 2016: :love:
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Heinä:
Xienna 1.IVF (kkm)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (2x5pv)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Laitetaanko sut Nennalii piinailijoihin? Meneekö oikein jos laitan testipäivä 14.11, siirretty 31.10, 4pv? Kiva kuulla sinustakin, vaikka ei niin kiva että sinäkin edelleen samassa suossa tarvot.. tsemppiä.
 
Marrasmai: hienoa, että asiat alkaa rullaamaan ja nyt ei tarvi ainakaa sitä työpaikkaa stressata! :) ja kannattaa kyllä miettiä sitä valitusta, tosin siihen ei kyllä kannata energioita tuhlata, vaan keskityt nyt tulevaan. Niissähän on aika pitkä aika että voi takautuvasti sen hoitaa, et ei tarvi ihan heti alkaa sitä miettimään.

ON: tänään pp 13 kävin verikokeessa, tulos oli 248. 220 oli minimi, mutta ultraa varatessa klinikalla rauhottelivat että, voi olla ihan huoletta kuhan se ei oo sen minimin alle.. mut silti mietin ku yrittäjällä oli samoilla päivillä yli 500.. hmmm. no ehkä turha murehtia etukäteen, tulee mitä tulee vastaa se on otettava (y) pitäis vissii neuvolaanki soittaa.. en oo sitäkää sen enempää tutkinu, koska vieläkää en usko tätä todeks :LOL:
 
Minäkin kävin tänään verikokeissa ja hcg pp13 796 :love: ultra varattiin polille 29.11. Pitkä aika pohtia, onko kyydissä yksi vai kaksi matkalaista :p Mitään neuvola juttuja ei mulle puhuttu, sanottiin vain että lisäohjeita saa sitten ultrakäynnillä. Meillä tuo esimmäinen ultra siis tehdään nt-polilla.
 
adelmiina se on niin yksilöllistä ja tuohan on oikein hyvä tulos, kun osuu viitteiden sisälle :) Hienot arvot Toive, sullahan siirrettiin päivää vanhemmat kaverit, kyl menee jännäksi, molemmilla! :D Mulla viikon päästä ultra. Tulkaahan tuonne toiselle puolelle mun seuraksi jutustelemaan.
 
Yrittäjä, juu niin siirrettiin enkä mitenkään halunnut verrata sitä adelmiinan arvoihin. Anteeksi jos siltä vaikutin. Ei todella ollut tarkoitus :oops: Tuo nousuhan on todella yksilöllistä. Polilla minulle sanottiin, että tuo 796 on todella hyvä.
 

Yhteistyössä