IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@KuuBe ja @Jantzu saitteko kyytiläiset mukaan? :)

@~SeaWind~ minäkin kyllä näen viivan, mutta onko se haamujen haamu vai viivanpaikka? (n) Uutta testiä vaan kehiin ja kuvaa tänne niin seuraillaan tilannetta:geek:

Ajattelin että olen tässä testauksessa melkosen viilipytty mutta mutta :whistle: Ainoat mitkä testit multa kotoonta löytyy niin on noita ovistikkuja, noh pakkohan se oli testata. En tiedä miksi kun nyt on kuitenkin vasta pp5 (jos siirtopäivä on nolla?). Testin mukaan mulla on menossa ovulaatio kun tuli niin räikeät viivat :whistle: Eihän se nyt mitään kerro. Tyhmä minä. Kauan muuten pregnyl näkyy? Ja näkyykö gonapeptyl? Kun käyn tänään kaupassa niin ajattelin ostaa samalla ihan oikeita testejä niin mietin vaan että jos alan niitä jo kusemaan niin onko tulos jo luotettava? Huomenna ovulaatiosta olisi 12päivää.
 
kiuski, pregnylin varoajat on 5000:ssa 10vrk ja 10 000:ssa 14vrk. Mulla oli kuitenkin toi pienempi annos jo lähes kadonnu viikon päästä.. gonapeptyl näkyy lh-testeissä kyllä 2-3pv ja mulla ihan tasavahvoina ne pari ekaa päivää. Montako päivää sulla nyt sen pistämisestä?

En harmi kyllä oikein näe toista viivaa tuossa Seawindin testissä :/

Kp12 ja letrozolista tullu molemmin puolin follit.. kolmas pienempikin vieressä. Ylihuomenna viimestään laukastaan pregnylillä jollei o-plussaa sitä ennen. Harmi ettei oo nyt luomuyrityksen mahdollisuutta eikä ketään heittämässä rojuja ränniin.. tai lähinnä ehkä en tunne tapausta niin hyvin et uskaltas ottaa paljaalla mitään tautiriskejä :whistle: Jo useemman päivän ollu karsee kurkkutulehdus ja limasta yskää, mut lääkärin mukaan ei onneks vaikuta kiinnittymismahdollisuuksiin mitenkään.

Aiemmin kun oli puhetta noista ovistestivertailuista, niin kyllä ne rfsu:t melko kökköjä on kun tänään näytti vieläkin yhtä olematonta hailua mitä parina edeltävänäkin mutta samasta kusimukista uitettuna pc:llä jo selkee aavistusviiva tulevasta (yläkuvassa tän päiväset).. ei siis plussa vielä kuitenkaan mutta näyttää jo ajoissa lh:n olevan nousussa.
Voin laittaa kuvaakin jos saan sen jotenkin liitettyä....

http://aijaa.com/YL5bnS
http://aijaa.com/5EdwFU
Alakuvassa viime kierrosta, onhan ne kuivahtanu jo ettei sillee oo enää niin vertailtavissa, mut sillon rfsu näytti edellisenä päivänä vahvinta (kuitenkin vaan hädin tuskin tasavahvaks tulkittavaa) ja pc seuraavana aamuna vahvempaa kun c-viiva. Rfsu oli samana päivänä myöhemmin jo ihan hailakoitunu. Pc:llä siis vahvinta viivaa edeltävänä ja seuraavanakin päivänä vielä tasavahvaa.
 
Voyage Hieno saalis! Pietään peukkuja perjantaille (y)

Domi Tsempit piinaan! Mahtavaa, että saitte pakkaseenkin :love:

Zoona Onpa kurja, et ovis on hukkateillä ja työmatkakin on mahdollisesti sotkemassa kuviota. Tässä hommassa on muutenkin ihan riittävästi stressiä, nii ei tartteis kyllä yhtään enempää!

Seawind Hirmusti tsemppiä piinaavien päiviin! Uutta testiä kehiin huomenna tai ehkä jos pystyy nii ylihuomenna(y)

Kiuski Siirtopäivä on aina pp0. Paljonko pregnyliä pistettiin? Riippuu ihan siitä, kuinka kauan säilyy elimistössä.

Sain kyytiini pienen toivonkipinän! Vähä rupusen, mutta sinnikkään :love::love: Tästä ne hermoja raastavat päivät alkaa. Paljon on taas pelissä. Kokonainen elämä...
Pitäisiköhän munkin tuonne listalle tulla?! Vähän häiritsee ainoana merkintänä tuo epäonninen plussa...

Jantzu # 2015 # 1. # siittiöt # 2.ICSI/PAS
25.10 (3pv/11.10)
 
@lullaby ja @Jantzu Pregnylistä on nyt siis 11päivää ja gonapeptylistä 4päivää. En nyt kuollaksenikaan muista että mikä annos mulla oli pregnylissä eikä sitä nyt mistään enää näekkään kun se ei ollut edes reseptillä. Eikä myöskään omakannassa ollut merkintää tästä. Kävin kaupassa ja annoin tikkujen lämmittää vielä hyllyjä, jos nyt malttaisin vaikka maanantaihin asti olla testaamatta niin silloin on ainakin kaikki mömmö lähtenyt kehosta :)
 
:)@lullaby ja @Jantzu Pregnylistä on nyt siis 11päivää ja gonapeptylistä 4päivää. En nyt kuollaksenikaan muista että mikä annos mulla oli pregnylissä eikä sitä nyt mistään enää näekkään kun se ei ollut edes reseptillä. Eikä myöskään omakannassa ollut merkintää tästä.
Oliko 1 vai 2 ampullia? Yks on aina 5000 ;) vaikka alkaahan se olla aika epätodennäköstä että isompikaan annos enää varsinkaan kovin räikeenä näkyis.. eikä gonapeptylistäkään pitäs enää näkyä jälkeekään... jännäks menee! :)
 
Pikaiseen päivitän, että kyytiläinen on täälläkin matkassa :love: Ihan hyvälaatuisena oli pysynyt ja jatkanut jakautumista, 10-soluinen oli siirrettäessä ja ikää 3 päivää. Toivotaan parasta! Mulle voi päivittää, että tämä on 2.IVF/PAS ja testipäivä 22.10. (3pv/11.10.).

Kiuski tuskin on Pregnyliä enää :) Mullakin oli jo alle viikossa poistunut niin, ettei enää testissä näkynyt häivääkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Jantzu
Seawind ehkä mäkin näen jotain nyt. Noi on aina niin, että kuva vääristää niin ettei hentoa haamua näy ja heikko viiva näyttää vähän heikommalta, kuin mitä paljain silmin onkaan.

Mä jatkan täällä tikuttelua. Eilen illalla oli liuskatestissä jo kunnon viiva, mutta digi on nega...Mulla ei aamuisin jostain syystä edes toi kontrolliviiva tule yhtä selvänä ja nopeasti kuin illalla. Mitähän myrkkyä mun munuaiset yöllä suodattaa :cautious: Olis parempi tehdä varmaan päivän tokasta, mutta se vaatisi jo vähän järjestelyjä, että ehtisi tehdä kuitenkin ennen sitä ivf-hoitajan soittoaikaa ja kai sen pissan pitäisi ehtiä olla siellä rakossakin. Ehkä mun sisäinen kello on vähän jäljessä (n) pitäisi herätä aamuyöstä vessaan ja sitten pidätellä varhaisen aamun.
 
Eilen soittivat, että kaikki 12 munasolua olivat kypsiä ja oikein hyvänlaatuisia. Siittiötkin olivat erinomaisia, niitä oli paljon ja hyvä liikkuvuus. Silti yksikään ei ollut hedelmöittynyt. Mitään syytä tälle eivät osanneet sanoa, koska kaikkien todennäköisyyksien mukaan näin ei olis pitänyt käydä. Siirto on nyt siis peruttu ja nyt odotellaan muutama kuukausi, että munasarjat ovat siinä kunnossa, että pääsen uudelle piikityskierrokselle. Luultavasti kuulemma joulutauko tulee viellä tielle, että todennäköisesti se on sitten heti alkuvuonna. Tämä voi kuulemma olla se selittävä tekijä hedelmättönyydelle ja ensi kerralla meille tehdään icsi. Sen kanssa mahdollisuuksien pitäisi olla hyvät. :)

Olihan tuo puhelu eräänlainen shokki, koska vaikka tiesin että tämäkin on mahdollisuus, en silti ajatellut sitä. Olin varma että kyllä sieltä nyt varmaan ainakin pari saadaan, kenties enemmänkin. Soittaja oli kyllä niin tsemppaava ja uskoi täysin mahdollisuuksiin icsi:n kanssa, että puhelusta jäi ihan hyvä mieli.

Silti nyt kun olen googletellut niin tuntuu, että icsi:n kanssa aina puhutaan, että sitä käytetään jos on ongelmia siittiöissä. o_O Meillä ei sitä ole, niin nyt vähän alkoi pelottaa että miten tämä nyt meillä sitten auttaisi... jos ei kerta tykkää hedelmöittyä, niin ehkä sitten ei vain tykkää hedelmöittyä :( Toisaalta yritän miettiä sitä, että jos kerta meillä ei sillä olisi mitään mahdollisuuksia, niin eiväthän ne sitä julkiselta puolelta tarjoaisi, koska taas mennään kalliimpaan hoitomuotoon..

Huoh.. en tiedä.. Mutta on ihan aidosti kiva lukea täällä muiden piinailuja. :D Kun en itse pääse jännittämään, niin on kivaa jännittää muiden puolesta. :love: Plussa-aalto on jo menossa ja nyt teitä piinailijoita on niin paljon, että pakostakin joukkoon mahtuu monta iloista tulosta. :love::D
 
@Voyage ei oo todellista! :eek: Olispa kyllä ihan mielenkiintoista tietää että mistä moinen! Toivottavasti kuitenkin icsi tuo toivotun tuloksen. Pitkä aika nyt odottaa ens vuoteen mutta tällä rupeamalla se muutama kuukausi on onneksi lyhyt aika kuitenkin! Paljon halauksia sinne ❤
 
Voyage ootpas shokkipuhelun saanut! Tsemppiä kovasti jatkoon!

Seawind tuossa viimeisimmässä minäkin nään (y) toivotaan että vahvistu! Pienet onnittelut jo! :love: oliko sulla mikä pp menossa?

Kuubelle hermoja ja tsemppiä ja onnea piinailuun!

Kiuskillko oli myös jonkinnäköistä viivaa testeissä? Ootko vielä testaillut? Toivotaan että se nyt olisi sitä :love:

Zoonalle tsemppiä tikutteluun (y)


Joku tuolla aiemmin kyseli et tehdäänkö seuraava pas nyt tähän kiertoon, polille tänään soittelin ja kyllä tehdään. Kp13 ultra ja sit siitä eteenpäin riippuen miltä kierto näyttää. Ei mitään käryä mitä tapahtuu, kasvatellaanko nyt blastoja vai vieläkö kokeillaan nuoremmilla. Se selvinnee ensi viikolla :)

Tsemppiä! Ja piinailijoille iso potku takamukseen jotta lennähtäisivät aaltoon mukaan :rolleyes:
 
http://aijaa.com/9ook2p

Pp8 siis tänään ja testi tehty aamulla. Samanlainen haamulainen kuin eilen. Vaikka virallinen testipäivä on vasta pp11, niin ei taida olla normaalia että noin haaleita viivoja tulisi enää pp8. Kyseessä siis joko kemiallinen tai sitten kiinnittymis-yritys. Taidan jättää terolutit jo pois ja jäädä odottelemaan menkkoja.
 
Moi kaikille!
Ihanaa ja mahtavaa että tullut useita plussia nyt syys-lokakuun aikana. Paljon onnea #hope, Bridge, SalamaT, Helios, Siida ja Mishala :love:(y).
Monella ollu myös hoidoissa pettymyksiä ja ikäviä yllätyksiä. Tsemppiä ja Voimia jatkoon.
Siidalta piti kysyä että minkälainen tukilääkitys sulla oli tässä plussan tuoneessa passissa? Oliko tuettu/avustettu ovis ja oliko vielä estrogeenilaastarit lisäksi? Jos vielä Siida tällä puolella lueskelet.. Ihanaa kun oot päässy ja muutamia muitakin teitä tuonne plussanneiden puolelle ❤. Mulla on kokeiltu monta lääkkeellistä (Estradot laastari) passia tai myös useita luonnonkierto-avusteisia (Letrozol+Ovitrelle) passeja. Mulla kumpikaan ei saa limistä kasvamaan tarpeeksi eikä mikään tartu. Viimeiset pari vuotta kaikki siirrot (yht. n.14 alkioo) tehty 5-7mm limikseen, kun ei millään paksummaksi saada. Pari vuotta sitten oltiin julkisella hoidoissa ja siellä ei siirretty ollenkaan jos limis alle 7. Joskus sen vuoksi siirto peruuntuikin. No yksityisellä on siirretty 5-6 mm limikseen kun ei paksummaksi saada. Tuntuu vaan niin turhalta ja toivottomalta. Lahja-alkiohoitoakin oon miettiny, mutta eipä kannata jos kohtu on vielä rupusempi kuin iäkkäät munasolut :confused:. No onneks ainakin uä:n perusteella kohdun rakenne ok ohuesta limiksestä huolimatta.
Nyt elokuun tuoresiirrosta tuli nega, limis oli siirrossa vain viis millii. Tänään oli uä ja limis 6mm. Estradot laastarit menossa max.annoksella 200 mikrog.(vaihto 3vrk välein). Ensi viikolla ois PAS ohuesta limiksestä huolimatta.
Mulle voisi päivittää 5. IVF 1.pas.
Voimia ja halaus kaikille teille. Ei auta kuin uskoa ja toivoa.. Tsemppiä vaiheisiinne missä kukin tarpoo.. (y)(y)
 
Toivo2016, Mulla oli pregnyl irrotuksessa. O-ultrassa lääkäri laski pregnylpäivän ja pistin sen ehkä päivää ennen mitä olis luomusti tullu. Follin koko oli siinä vaiheessa 19mm sitte siirtopäivänä ekat ovitrelle naksut (5naksua) ja siitä koka kolmas päivä se 5naksua. viitenä päivänä pistin, eli yks täys kynä yhteensä. Mää kämmäsin noitten naksujen kanssa ja pistin vain 4 kertaa kun siirtopäivänä sähläsin ja vähän tuhlasin matolle:unsure:
Mutta, mun olo on niin järkyttävän epävarma:cry: kauheen ahdistavaa.
 
Siidalle oli pakko kommentoida että lähes samassa veneessä kellutaan. Sä muutaman päivän edellä. Jotenkin kaikki on paljon epävarmempaa kuin koskaan ennen eikä oikein tunnu kuuluvansa mihinkään.. Tsemppiä paljon!

Oon ollut vähän ”salapoliisi” kun oon käynyt täällä lukemassa ja toisaalla sitten enemmän kirjotellut tällä vastavirtaan ;) kuljetulla polulla..
 
  • Tykkää
Reactions: Jantzu
Mavli, mikä olikaan sun tausta? Huikeeta kun plussasit❤...on tää semmonen välitila, että oksat pois. Päätin olla rauhallinen, mutta kun ei tämä oireettomuus anna rauhaa......tuntuu niin aikaiselta olla tuolla toisellakaan puolella. Mihinkähän sitä juoksis(n) Mää oon täällä kirjoitellut enimmäkseen. Tosin nyt tämän syksyn aikana myös siellä toisaalla, mutta siis joo, tunnistin sut:love:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#1.IVF
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 2.ICSI/1.PAS

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

kiuski#-15#1.#laiskat munas. ja siit.#2.ICSI/1.PAS
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI/2.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#5.IVF/1.PAS
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/3. PAS
~SeaWind~ #-11#1.#selit. # 1.IVF

Piinailijat: :whistle:
~SeaWind~ 15.10 (5pv/4.10)
kiuski 20.10 (5pv/6.10)
Domi 26.10 (johtuen ovitrellesta) (5pv/10.10)
KuuBe 22.10 (3pv/11.10)

Jantzu 25.10 (3pv/11.10)


Plussat 2016: :love:

Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)




Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Niin siinä kävi että tämäkin pieni huuhtoutuu vessasta alas... Kiitän teitä kaikkia tässä kohtaa tuesta. On karua joutua vasta 24 vuotiaana hyväksymään se tosiasia ettei minusta koskaan tule äitiä. Meidän laosettomuushoitotaival päättyy tähän, ja vetäydyn nyt pohtimaan sitä, miten meidän avioliiton käy tästä eteenpäin. En haluaisi viedä mieheltäni mahdollisuutta isyyteen, sillä fakta taitaa olla se että minä en itselleni ja hänelle jälkeläisiä pysty antamaan.. Meitä ei julkiselle hoitoihin huolita ja tämä oli ainut kallis hoito johon meidän talous antoi periksi. Luomu-ihmettä meille ei voi tapahtua tukkeutuneiden munajohtimien vuoksi. On tämä niin väärin. En tiedä, miten koskaan opin tämän asian kanssa elämään, äitiys kun on aina selkeästi ollut mulle se elämän päätavoite..
 
Voyage :cry: voi hyvänen aika.. kylläpä oli ikäviä uutisia. Ihanalla asenteella kyllä olet <3 miksi ei voisi olla icsi:stä apua, jos on vaikka munasolun kuori kova (muista lukeneeni että niinkin voi olla) ja siittiöt ei pääse läpi. Nyt tässä tapauksessa se täällä meille kunnallisella käytetty että varuita osa issattiin olisi nyt ollut paikallaa, mutta ei taida olla kovin ylenen käytäntö tosiaan jos ei näytä mitään häikkää olevan. Voimia nyt henkisesti ja fyysisesti toipumiseen ja toivottavasti seuraava kierros päättyy sitten siihen onneen!
Seawind EI! Sinullakin ikäviä uutisia.. niin väärin. Mutta elä luovuta vielä.. tämä on klisee mutta olet viellä nuori, teillä on aikaa vaikka useamman vuoden kuluttua jatkaa kun saatte säästettyä.. Kerroit aijemmin miten hienosti olet saanut jo nyt laihdutettua, mutta jos vain jaksaisit jatkaa ja saisit painoa lisää pois A. voisitte päästä julkiselle hoitoon. B. mahdollisessa seuraavassa hoidossa voisitte saada parempia munasoluja. C. raskaudella olisi suurempi todennäköisyys jatkua (sillä niin inhottavaa kun se onkin on ylipaino myös suurentava riski keskenmenoon) Joka tapauksessa kaikkea hyvää ja todella toivo että sinäkin joskus äidiksi pääset. :love:
Nytpä on piinailijoita.. toivottavastit tuo plussa aalto nyt jatkuisi vaikka seawindillä ikävä loppu olikin..
Minä kyselin love ainakin.. kiva että pääsette uuteen yritykseen heti..
 

Yhteistyössä