IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@mavli Eilen illalla tein digin ja se näytti raskaana 2-3, kai mä olen joku hormoonihirviö kun selkeästi olen keskivertokäppyrän yläpuolella :ROFLMAO: tänään/huomenna alkaisi menkat ja oli kyllä sellaset kivut taas aamulla että morjens.. pysyis nyt poissa :cautious:

@Domi Mitenkäs siellä? Onko erilainen fiilis? Mitään tuntemuksia?
 
Mavli, mulla vasta tänään varsinainen testipäivä. Tays laskee melkein 3viikkoa siirrosta testipäivään, jos on ovitrelle tai pregnyl tukena. Hiukan on tullut nyt uskoa siihenkin vaihtoehtoon, että tää vois vaikka jatkuakin. Mullakin pulssi vähän voimakaampi ja nopeampi kuin normaalisti ja hengästyn helpommin.

Kiuski pp8 näytti mullakin 2-3, mutta en tiedä minkä verran siinä näkyi ovitrelle. Viiva pysyi pp6-pp8 samanvahvuisena, aikalailla tuommosena, mistä laitoit kuvan ja sitte pp9 alko vahvistuun. Pp17 näytti digi 3+

Seawind, mahtavaa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Nooh.. kiitos kysymästä kiuski.. mulla on ollut maha itseasiassa aika kipee siirron jälkeen, tai siis varmaan johtuu siitä ovitrellesta, kun kerran munasarjat oli siirrossa viellä aikas muhkeat.. turvottanut mahaa ja ollut pinkeä.. Eilen ei enää ihan niin ylhäältä asti ollut pinkeä mutta jostain navan seudulta, vähän jopa ylempää alas asti ja koski silleen "sivumahaan" (molemmin pulin) tai oikeestaan sellasta kiristystä.. Nyt oon tosi paljon juonut siirron jälkeen että kusella oon kans sit toki ravannut siitä johtuen. Eilen tuntu et ei ees oikeen saanut itseään suoraksi kun jotenkin tuo alamaha kiristi. Alavatsa on myös "kosketus arka" sattuu jos yhtään painaa (tai kissa tulee päälle) Tänään oikeestaan on "vaan" ihan häpyluun päällä, kohdunalueella tuntemusta.. en oo oikeen varma että onko se enemmän kiristystä vai paineen tunnetta :rolleyes: kävellessä, "tärährää"/tuntee kohdun??? Ja tuntuu sit et pissittää, vaikka ei ees pissitä, mut se "tärähdys" jotankin saa siltä tuntumaan..Muut kivut ja turvotukset oon tosiaan täysin vielä punktion jälkeiseks laittanut, mut tästä nyt en sit ihan varma, mieli haluais alkaa kuvitella vaikka mitä (vaikka miks ei voisi tääkin olla lääkkeen aiheuttamaa tuntemusta).. Huomenna taas ovitrelle, niin saa nähän mitä saa nyt aikaan.. (no onpahan taas sekava sepostus) Toissa yönä näin unta että oli naama täynnä finnejä! Mutta ei.. vaan yksi pieni näppy :LOL: Ai joo jo tänä aamuna hehee, ällöosastoo.. kun menin vielä nukkumaan kun olin laittanut luget niin ne oli valunut vetisempänä silleen huti pikkuhousunsuojasta "vakosta pitkin ylemmäksi"!!! :whistle:
Tissit on ehkä ollut aavistuksen turvoksissa ja "kovat", nännit välillä vähän arat, mutta ei ihmeitä sillä osastolla..
Huippuja on kyllä nuo teidän kaikkien plussat :love:
Mulla tosiaan kans se testipäivä vasta viikko viimisestä ovitrellesta (mulla 6 naksua kolmenpäivän välein neljästi).. ikuisuus siis..
 
Domi, musta tuntuu kyllä että nyt plussaat, jotenkin sulla nyt toi meininki kuulostaa kaikinpuolin hyvälle, lääkitykset sun muut. Hauskoja noi ovitrelle naksujen määrät ku joillain on vain kolme naksua, mulla oli viis ja sulla kuus, hiukan sellasta henkimaailman hommaa:LOL: Mutta ainakin mun keho ottaa alkion paremmin vastaan, tai ainakin yrittää ottaa, kun on ollut noi raskaushormonit tukena. Ai että jännittää❤
 
Miten mäkin nyt uskon että @Domi tosta vielä poksahtaa paksuksi :geek: Eihän sua nyt voi tänne jättää roikkumaan! Mutta vaikka mahaan sattuu ja turvottaa niin se voi kyllä olla aika hyväkin juttu ;)

Mulla alkanut se mahan viiltely helpottaa, tai ainakaan tänään ei ole tullut sellasia kipuja enää. En sitten tiedä että onko se hyvä vai ei (n) menkkajomotuksetkin jäi aamuiseksi. Tekis tänäänkin mieli tehdä testi..ihan vaan että näkis että se viiva on siellä vielä tallella. Hirveesti muuten tulee valkkaria! Ihan norona melkein valuu pitkin reisiä :eek: Mulla on usein loppukierrosta etova olo ja tänään kyllä joutu ihan kunnolla pidättelemään ettei tule oksennus :sick:
 
Kiuski mullakin on tuota vatsan viiltelyä/vihlontaa ollut nyt muutaman päivän. Tänään onkin sitten vihlonut ihan kunnolla. Lisäksi tänään koko aamun närästi kovasti, iltaa kohden alkoikin sitten tosi voimakas pahoinvointi joka nyt vadta pikkuhiljaa helpottaa. Tiputteluja/tuhruilua ei ole ollut enää minkäänlaista. Tänään testissä oli jo lähestulkoon tasavahvat viivat, yksi testi on vielä kaapissa mutta sen ajattelin jättää toistaiseksi tekemättä, josko huomenna jo pääsis HCG veritestiin.

Aamulla soitan klinikalle ja kerron iloiset uutiset.. Jos HCG verestä on alle 200 niin silloin tiedän olla huolissani (perustuen aiemman KU raskauden HCG lukemiin) jos taas lukema on 200-300 välissä niin en tiedä pitääkö huolestua.. Jos taas mennään lähempänä 400 tai jopa sen yli, niin uskallan jo hengittää.

Katsotaan kuinka käy tälläkertaa, mun vasen munajohdin kun on niin kovin innokas ollut aiemmin kiskomaan noita alkioita seinämiinsä!
 
Kiuski mä sain kans digiin 2-3 pp9 (en testannu sillä aiemmin). Jännä kyllä kuinka meilläkin viivat (ja sitä myötä hormonit?) menee aika samoissa mutta sitten oireet on ihan eri..

Domin oloista tuli kyllä toiveikas fiilis, kunpa.. :love:

Siida hyvä että oot saanut pientä mielenrauhaa. Mä en tosiaan oo saanut edes mitään virallista päivää koskaan, aina on vaan sanottu että ”parin viikon päästä sitten testiä”.
 
No morjesta mikä yö! :coffee: Kyllä minä nyt hyvin vahvasti uskon että kaikista mömmöistä huolimatta vuoto yrittää alkaa läpi. Oli nimittäin aivan jäätävän kovia "menkkakramppeja" yöllä.. Mulla on aika korkee kipukynnys, mutta teki mieli huutaa, mutta ei voinut ku ei voinut ees hengittää :eek: Samoin jatku (tätä on siis ollu useemman päivän) kun nousee ylös, tai vaihtaa asentoo (käyttää vatsalihaksia) niin sellasta oisko repäisy kipua, aikas kovaa sekin, mutta se on välillä alavatsalla (kohtu) mutta usein lyö niinkun pitkiävatsolihaksia pitkin kylkiluiden alle asti. Tän jälkimmäisen uskon siis olevan edelleen jotenkin se punktion + tukilääkkeen takia muniksista johtuvaa. Ja joo ihanaiset kyllä vois olla nuo krampia positiivistakin, mutta tää ajoitus on nyt kyllä niiiin you know.. punkiosta tänään 11 päivää jo mulla se luteraali vaihe sen 10 yleensä on joten :cry:. Kohta pistän taas sitä ovitrelleä, saa nähdä jaksaako pysyy vuoto pois. Onko ketään kenellä luket/lutinut ei jaksa pitää vuotoa pois, niin kokemusta kuinka sit toin ovitrellen (tai pregnylin) kanssa käynyt?
Miten KuuBeen ja Jantzun piinailut?
Onkos kellä tällä viikolla siirtoa, punktiota??!!
 
Kääks! Mähän oon täällä kohta yksin, kun kaikki muut plussailee (n) Vaikka hyvä niin :) siis, että plussailette.

Oon testaillut kohta viikon. Tulee hentoa rantua, mutta ei todellakaan mitään plussaa. Tänään tai huomenna soittelen sitten, ettei plussaa löytynyt. Voi olla, että ei ole tässä kierrossa ovista ollenkaan. Se vasta :poop: olis, koska sitten saa odotella vuotoakin taas maailman tappiin.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Amagara82#-12#1.#toimimaton munasarja/siit.#1.IVF
Annimiina89 # 4/2016 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
An1z81# -13 # 1.# selit.# 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#4.IVF
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 2.ICSI/1.PAS

Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS

KuuBe #2013# 1. #selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI/2.PAS
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Miitta37 #-13# 1. # pco/selit.# 1.IVF (tulossa)

Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym#5.IVF/1.PAS
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#1.IVF
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/3. PAS


Piinailijat: :whistle:
Domi 26.10 (johtuen ovitrellesta) (5pv/10.10)
KuuBe 22.10 (3pv/11.10)

Jantzu 25.10 (3pv/11.10)


Plussat 2016: :love:

Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Kuutio 2.IFV/1.PAS (6pv)
Huhti:
Kesäheinä-78 6.IVF/1.PAS (5pv)
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)



Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Zoona elä pelkää on minä täältä pois pääse.. toki juuri samaa miettinyt et montahan vuotta meinasin täällä notkua kun porukka senkun vaihtuu ympärillä.. alkas varmaan olla mielenterveydelle hyväksi vetäytyä takavasemmalle.. eikö tähän kiertoo voi irrotuspiikkiä kokeilla? Jos siis kävisit ultrassa ja oli johtofolli ja limis ok?
Siirsin kiuskinkin jo plussanneisiin vaikka yleensä vasta testipäivänä, vaan kun eihän noissa viivoissa oo mitään epäselvää :D(y)
Onko Siidalla ja Mishalalla jo varhaisultra sovittuna? :love:
 
Täällähän tulee plussia niin ettei perässä tahdo pysyä eli isot onnittelut kaikille :love: Ja Domille tsemppiä, että vielä hyvin kävisi!

Mulla nyt pp 5 ja ihan mukavasti mennyt tämä piinailu tähän asti. Välillä jopa unohtanut koko asian hetkeksi. Kohdun seutua hieman polttelee ja kiristelee välillä ja mulla näköjään tuo lutinus laittaa ravaamaan pissalla öisin. Sama ravaaminen oli viimeksikin :D Eipä tässä nyt kauaa enää ole siihen, kun voi alkaa tikkujakin uitella. Sitä odotellessa.
 
Domi, mulla oli punktion jälkeisessä kierrossa muutama todella kova repäisykipu. Oisin ollu varma raskaudesta, mikäli tuoresiirto ois tehty. Mutta, sun tuntemukset voi olla myös hyperiä, joka usein siinä kohtaa ilmoittelee itsestään, mikäki siellä kohdussa jotain alkaa tapahtumaan. Mulla alkaa aina lugen läpi vuoto, mutta ei oo koskaan vielä ovitrellen/pregnylin läpi tullut. Eli käsittääksini se raskaushormoni on åomminvarma pitämään ne pois. Siinä vaiheessa kun on ollut enää juuri silminnähtävä viiva, on menkat alkanu.
 
@Domi No voi nyt samperi (n) Mullakin kyllä taas aamulla jomotti alaselkää tuttuun mallliin että menkat alkaisi! Vaikka kuinka luen että se on normaalia niin silti se kyllä säikäyttää. Tuoresiirrossa mulla ainakin alko tuhruttelu lugejen läpi pari päivää sen jälkeen kun vuodon olisi oikeasti kuulunut alkaa. Eli piinaa vielä riittää :cautious: pidän sulle peukkuja kuiteskin siihen asti kunnes vuoto alkaa! Toivoa on!

Ja muutenkin tosta plussasta, kieltämättä on ollu pieni pistos sydämessä että vaikka itsekkin rämpinyt tässä suossa jo tovin niin osa teistä tarponut vieläkin pidempää :unsure: Ensin olin tuolla "esikoisesta haaveilijat" josta vuoden jälkeen siirryin "pitkään yrittäneisiin" ja siellä tapasin myös monen monta ihanaa tyyppiä ketkä vieläkin on ilman plussaa, kuten @-dino- ❤ Dinolla alkaa 3viikon päästä ensimmäinen ivf-hoito joten ottakaahan tyttö lämpimästi mukaan höpinöihin :love:

Voikun sais pitää aina sen "oman" jengin. Tuntuu ihan hirveältä taas loikata johonkin uuteen porukkaan! Jos menee johonkin odottajiin niin siellähän on ihan tavallisia ihmisiä :eek: Eikä niistä kukaan tiedä tuon taivaallista mitä :poop: ollaan jouduttu kokemaan että plussa on saatu. Mä nyt ainakin hiljaa kyttäilen vielä täällä ennen kuin osaan kunnolla luottaa noihin viivoihin. Ja Domin listalla mä uskallan olla plussanneissa, te sentäs ymmärrätte että edes se pieni hetki siellä tuntuu hyvälle.
 
Viimeksi muokattu:
@kiuski :love: niin kauniita sanoja että tässähän melkeen itku tulee <3

No kai se on todettava että tänne se meidänki polku vei. Lääkkeet käyty tilaamassa juuri ja huomenna saa hakea. Gonal-f 150iu ja cetotide jarruna.

Taustaa lyhyesti: minä 25, mies 34, yritetty 6/15 alkaen, tutkimuksen alkaneet alkuvuodesta. Mitään vikaa ei ole löytynyt, paitsi miehellä hieman alentunut normaaleiden siittiöiden määrä, liikkuvuus ja määrä muuten hyvä eli lääkäreiden mielestä ei selitä tilannetta. Kuusi letrokiertoa tässä odotellessa (vaikka se ovis tulee muutenki), inssejä ei nähty tarpeellisiksi joten suoraan ivf-jonoon. Syynä myös se että Oys:iin matkaa 250km suunta. Marraskuun alusta nyt sitte ois tarkotus alottaa piikittelyt.

Tätä ketjua tullu luettua jo pitkään, keväästä asti säännöllisesti. Monta ihanaa onnistumista, mutta myös paljon pettymyksiä. :(
 
Aivan huikeaa kiuski, Mishala ja ~SeaWind~!!! :ROFLMAO::love:(y) Onnittelut plussailuista! :love: Tervetuloa mukaan -dino- ja toivotaan että plussa-aaltoon pääset sinäkin. :D Domille pidän kovasti peukkuja!! Toivottavasti tilanne ei ole vielä oikeasti niin huono tai varma. Menneisyyden pettymykset tuovat aina pelkoa lisää, mutta jos nyt kuitenkin olisi se kerta.. :love:

Kiitos teille kaikille, jotka mua tsemppasitte! Ootte ihania!!! :love: Puhelussa ei tosiaan mainittu mitään kovista kuorista, mutta teidän kommenttien ja googlailun (heh) perusteella alan kyllä itsekkin uskomaan, että ehkä se saattaisi olla se ongelmamme, ja kun suoraan sanoivat, että ensi kerta mennään icsi:llä... Olisi kyllä ihanaa jos vika olisi jokin noin selkeä ja autettavissa oleva. Olen aina pelännyt, että kyseessä on kiinnittymisongelma mikä on kai vaikea auttaa ja eihän se vielä sitä sano ettei minulla voisi olla myös sitä.. mutta.. Nyt pitää odotella muutama kuukausi ja sitten nähdään josko sillä mikrohedelmöitysella saataisiin edes niitä alkioita aikaan. :)
 
Joo,..ei huolta Zoona, uudet ja muut, enköhän minäkin täällä tuu mätäneen vielä ties miten pitkään..... voisko noi Domin oireet luvata kuitenkin hyvää, jos sellasia ei muullon oo ollu?

Huomisesta luget 200+200, ke otetaan sulaan ja to siirto jos vielä on mitä siirtää. Tai mahdollisesti kasvatus 6-päiväseks jos tarvii.. en tiä miten sit voitas siirtää vielä perjantaina ettei limakalvo mee jo liian vanhaks, kun yleensähän sekä 5 että 6 -päivästen siirrot on samana päivänä eli 6 päivää o-plussasta. Pe on sit jo viikko pregnylistä, että muuttaako toi jotenkin asiaa että voidaan venyttää sitä aikaa vielä päivällä. No kaipa ne tietää mitä tekee, kuulema on ihan oikein laskettu..
 
Juu meikä myös pysyy tällä palstalla joten Zoona et oo yksin.

Huikea määrä plussia tullut kun oon vähän taukoillut palstalta. Paljon onnea plussanneille! Toivottavasti tulen imussa.

Täällä aloitellaan pikku hiljaa uutta yritystä. Tulossa 2.icsi/1.pas marraskuun eka viikolla jos kaikki menee hyvin. Pitäs vaan ovuloida. Tehdään luonnonkiertoon mistä oon tyytyväinen. Ainut vaan et pelkään etten sit ovuloikkaan. Ovulaatiometsästys alkaa 23.10.
 
Lullaby, mää niin pidän peukkuja, siis niiiiiiiiin kovasti, että se on nyt onnistuttava
❤

Domi,se kolme viikkoa testipäivään on järkyttävän PIIIIIIIITKÄ aika, mutta kun sen.on saanut lusittua, niin varhaiaultran oottelu ei oo sitte niin työlästä;) Sää plussaat, sulla munasarjat siksi vähän vihoittelee, kun raskaus pahentaa punktion jälkeisiä oikeita!!
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby
@Voyage Ei täällä kuule sellasta asiaa olekkaan johon ei vastausta tiedettäisiin! Jos lääkäriltä unohtunut kysyä jotain niin nämä mimmit kyllä antaa tietoa (y) Kuinkahan monta kysymystä itselläkin ollut ja täältä aina saanut vastauksen pulmaan kuin pulmaan! Viimeks kun mulla oli se joku uusi mieslääkäri joka ei tienyt mistään mitään, niin tokasin miehelle että täytyy kyllä vielä kysyä palstalta että meneekö se asia oikeesti näin :ROFLMAO:

@lullaby lle tsempppiä odotteluun! Hirveetä piinaa tuokin, onneks ei ole montaa päivää enää.

@Toiveikas81 Toivottavasti saat ovulaation metsästettyä ja siirtokin sattuisi vielä niin että siihen pääsee (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Zoona ja lullaby
On toki jotain vastavaan lullaby ennenkin ollut, mutta ei tässä mittakaavassa, mutta siis koska käytössä tuo ovitrelle, niin luulempa että juuri se niitä munasarjoja vielä "ärsyttää" ja johtuu siitä.. toki niin mieluusti ottaisin sen toisen vaihtoehdon vaan.. Siida tuo olisi tosiaan totta jos vaan plussa tulisi :LOL: kiitos myös läpivuotelu asiaan vastaamisesta..
 
Heippa tytöt ❤ Domi mulla oli vastaavia vatsatuntemuksia kiinnittymisen jälkeen. Samoin kovat vatsakrampit yöllä herättivät. Oi että, nyt on sun vuoro ☺

Siida, paljon onnea. Sun haaveesi kaksosista taitaa toteutua ❤


No morjesta mikä yö! :coffee: Kyllä minä nyt hyvin vahvasti uskon että kaikista mömmöistä huolimatta vuoto yrittää alkaa läpi. Oli nimittäin aivan jäätävän kovia "menkkakramppeja" yöllä.. Mulla on aika korkee kipukynnys, mutta teki mieli huutaa, mutta ei voinut ku ei voinut ees hengittää :eek: Samoin jatku (tätä on siis ollu useemman päivän) kun nousee ylös, tai vaihtaa asentoo (käyttää vatsalihaksia) niin sellasta oisko repäisy kipua, aikas kovaa sekin, mutta se on välillä alavatsalla (kohtu) mutta usein lyö niinkun pitkiävatsolihaksia pitkin kylkiluiden alle asti. Tän jälkimmäisen uskon siis olevan edelleen jotenkin se punktion + tukilääkkeen takia muniksista johtuvaa. Ja joo ihanaiset kyllä vois olla nuo krampia positiivistakin, mutta tää ajoitus on nyt kyllä niiiin you know.. punkiosta tänään 11 päivää jo mulla se luteraali vaihe sen 10 yleensä on joten :cry:. Kohta pistän taas sitä ovitrelleä, saa nähdä jaksaako pysyy vuoto pois. Onko ketään kenellä luket/lutinut ei jaksa pitää vuotoa pois, niin kokemusta kuinka sit toin ovitrellen (tai pregnylin) kanssa käynyt?
Miten KuuBeen ja Jantzun piinailut?
Onkos kellä tällä viikolla siirtoa, punktiota??!!
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Kiitos yrittäjä, oon muistellutkin kyllä että joillakin plussanneilla on ollut vastaavaa.. jos ei olis tuoresiirto ja tuo ovitrelle niin sit saattas vaikka kuvitella. Mutta nyt kyllä uskon et johtuu ihan vaan siitä :( yrittää minua huijata..On aina välissä ihan pieniä hetkiä kun meinaa alkaa toivoa, mutta sit järki lyö sen alas, että, dorka se lääke sen tekee.. tänä aamuna olikin jotenkin erityisen lohduton olo.. tuo sinun viesti toki taas vähän "ilahdutti"! :)
Jännittää niin tuo Siidan kaksos-juttu!:)(y);)
 

Yhteistyössä