IVF/PAS kemiallinen raskaus / apua kaivataan

Onkohan täällä saman kokeneita jotka osaisivat neuvoa?

Pp9 alkoi tuhruvuoto
Pp12 testi näytti vahvaa plussaa
Pp15 plussa alkoi haalistumaan

Tämän viikon maanantaina enää haamujen haamu jolloin lopetin lutinukset. Ongelmana se että ei vieläkään vuotoa :( Kuinka nopeasti tyhjennys pitäisi tapahtua? Selkä on uskomattoman kipeä ollut eilisestä asti mutta mitään muuta toivoa vuodosta ei ole.

Hcg mittauksessa en käynyt koska klinikan mukaan riittää tikku seuranta. Alkaa olla jo epätoivoinen olo koska haaveilin että PAS olisi saatu tehtyä jo toukokuussa :(
 
Mulla kun alkoi testit haalenemaan kemiallisessa (verikokeet vahvisti tämän) niin en kyllä testannut enää sen toisen verikokeen jälkeen kotona, mutta menkat alkoi muutaman päivän päästä. Siihen mennessä mulla ei siis ollut tullut edes sitä tuhrua.
On kauhean vaikea arvioida milloin vuoto kelläkin ja missä tapauksessa alkaa, joten ei auta kuin odotella :unsure:
 
Kiitos naiset! Raastavinta on tämä ikuinen odottelu ja en ymmärrä miks mulle ei tehty verestä tuota hcg mittausta heti :(

Ei kai se auta kun seurata tilannetta. PC testejä ei enää ole mut epäilen että nyt olis jo täysin nega. Huomenna soittelen klinikalle että mitäs nyt.
 

Yhteistyössä