Ja siten kommentit tästä synttärikutsutekstistä!

Hei jee, kohta mä oon jo kolme vee! Tule juhlimaan ja leikkimään kanssani xx.xx.2011.Herään päiväunilta klo 14.00, siitä eteenpäin on talossamme avoimet ovet tulla milloin sinulle parhaiten sopii. Nähdään!
 
[QUOTE="vieras";24523034]Ihan hyvä, tosin mä laittaisin tohon jonkun aikarajan iltaa vasten. Mutta jos teille sopii että tullaan vasta joskus puol yhdeksän niin mikäs siinä sitten ;)[/QUOTE]

Juu, mein on ainakii melkei pakko laittaa kutsuihin esim. juhlat pidämme klo 14-18 välillä. koska jos laittaa vaan 14 eteepäi, niin eräs vieras tulee ain vast joskus 18-20 aikoihin. Tai siis tuli aina ennenkuin rupesin laittamaan kutsuun selvän ajan että tähän asti on juhlat.
Se oli niin rasittavaa kun tulee illalla kasiltakin, kun on jo paikat suht putsattu, tarjoilupöydät purettu, tarjottavat laatikotettu jääkaappiin, muksut pesee jo hampaita ja pykee yökkäreitä....
Ja sit tää tulee ja saa kaiken laittaa uudelleen esille. Lapset ei jaksanu innostua enää vieraasta eikä ees lahjasta... (lapset oli silloin 0-5v)
 
Juu, mein on ainakii melkei pakko laittaa kutsuihin esim. juhlat pidämme klo 14-18 välillä. koska jos laittaa vaan 14 eteepäi, niin eräs vieras tulee ain vast joskus 18-20 aikoihin. Tai siis tuli aina ennenkuin rupesin laittamaan kutsuun selvän ajan että tähän asti on juhlat.
Se oli niin rasittavaa kun tulee illalla kasiltakin, kun on jo paikat suht putsattu, tarjoilupöydät purettu, tarjottavat laatikotettu jääkaappiin, muksut pesee jo hampaita ja pykee yökkäreitä....
Ja sit tää tulee ja saa kaiken laittaa uudelleen esille. Lapset ei jaksanu innostua enää vieraasta eikä ees lahjasta... (lapset oli silloin 0-5v)
No meillä ei oo koskaan ollu ongelmaa tuon suhteen. Kutsuttavina on vaan lähinnä mummit ja kummit ja heillä on kyllä ollu etukäteen tapana sopia aikaa millon ovat tulossa.
 
Huom harmaana
Tekopirteä, ei kolahda sitten yhtään. Ja miten niin kohta 3 v jos niitä 3 v synttäreitä juhlitaan...?
Miten olisi ihan perinteinen
Tervetuloa juhlimaan NicoPetterin 3-vuotissynttäreitä xx.xx.2011 klo 14 alkaen.
Päikkärimaininnan jättäisin itsekin väliin.
 
Tekopirteä, ei kolahda sitten yhtään. Ja miten niin kohta 3 v jos niitä 3 v synttäreitä juhlitaan...?
Miten olisi ihan perinteinen
Tervetuloa juhlimaan NicoPetterin 3-vuotissynttäreitä xx.xx.2011 klo 14 alkaen.
Päikkärimaininnan jättäisin itsekin väliin.
Mä nyt en vaan haluu ihan perinteistä "tervetuloa synttäreille" tekstiä. Ja kun kutsu lähetetään niin se synttäripäivä ei ole nyt vaan se on silloin tulossa kohta.
 
Huom harmaana
Mä nyt en vaan haluu ihan perinteistä "tervetuloa synttäreille" tekstiä. Ja kun kutsu lähetetään niin se synttäripäivä ei ole nyt vaan se on silloin tulossa kohta.
No anyhow tuo teksti kuulostaa siltä että se on suunnattu lapsen kolmevuotiaille kavereille. Jos näin on, niin sitten teksti on oikein hyvä ja kohderyhmälle sopiva. Aikuisille se on turhan tekopirteä ja "tervetuloa leikkimään kanssani" -teksti vähintäänkin outo.

Miksi ihmiset muuten kysyvät täällä mielipiteitä jos mielipiteet eivät kelpaa...?
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"sivusta seuraaja"
ihan mukava kutsu teksti tuo on! älä välitä mokomista mielipiteistä, vaikka mielipiteitä halusitkin kuulla :D päiväuni maininta kutsussa ei jätä epäselväksi vieraille, miksei aiemmin pääse juhlimaan.
 
Kutsu ihan naseva.

Veikkaan että päiväunimaininta on lähinnä siksi ettei joku nyt päätä sitten tulla kuitenkin vaikka yhdeltä, kun se on melkein se aika kun kutsuttiin...?

Vaikea muuten sanoa oikein juuta tai jaata, itse olen sukulaiset vain soitellut tai viestillä kutsunut synttäreillle.
 
"mä"
Hyvä tuollaisenaan ja erityisesti päiväuni-maininta. Itse lisäisin jonkin maininnan aikarajasta illalla, mutta mikäli se ei teille ole ongelma, niin kutsu on juuri hyvä tuollaisenaan. =)
 

Yhteistyössä