Jaahas no kukas tunnustaa että on/ on ollut peräpukamia?

"vieras"
Mulla ei tietääkseni oo (tai sitten on jotain huomaamattomia sisäpuolella), mutta jos olisi niin menisin kyllä lääkäriin. Se on niitä asioita joitten kanssa on ihan turha nolostella ja kärvistellä, kun hoitomuotojakin on nykyään monenlaisia ja tulokset tosi hyviä. Ihmiset häpeilee ihan liikaa kaikkea - mikä on täälläkin helposti huomattavissa.
 
  • Tykkää
Reactions: PenteleenÄrhäkkä
[QUOTE="vieras";27396096]Mulla ei tietääkseni oo (tai sitten on jotain huomaamattomia sisäpuolella), mutta jos olisi niin menisin kyllä lääkäriin. Se on niitä asioita joitten kanssa on ihan turha nolostella ja kärvistellä, kun hoitomuotojakin on nykyään monenlaisia ja tulokset tosi hyviä. Ihmiset häpeilee ihan liikaa kaikkea - mikä on täälläkin helposti huomattavissa.[/QUOTE]
heti on niin herkkähipiäistä kun tälläsen heittää näitten juttujen väliin.
 
joo oli
nolottaa ihan tosi tunnustaa, mutta molempien raskauksien jälkeen oli muutaman kuukauden sellaset lievät pukamat. Enkä ihan oikeesti kehdannu kenellekkään tunnustaa. tiedän ettei siinä pitäs olla mitään noloa ja varmaan aika moni nainen niistä raskauden aikana/jälkeen kärsii. Mutta siltikin nolotti
 
nolottaa ihan tosi tunnustaa, mutta molempien raskauksien jälkeen oli muutaman kuukauden sellaset lievät pukamat. Enkä ihan oikeesti kehdannu kenellekkään tunnustaa. tiedän ettei siinä pitäs olla mitään noloa ja varmaan aika moni nainen niistä raskauden aikana/jälkeen kärsii. Mutta siltikin nolotti
kyllä se nolotti ku piti pyllistellä parille hoitajalle ja lekurille. Ja se muuten koski ihan perkeleesti. jotai puuduttavaa suihketta laittovat, persehän siinä vaan jääty, mutta tunto jäi
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27396074:
nyt on nätit perät
siihen jää se pussukka jonka osaa gynekoligi huomauttaa. jos et itse tutki peilin avulla mitäs täältä löytyy? :). Nolot vartalot ja kaikilla on joku mitä et halua näyttää edes lääkärille. Se ontotuus.
 
Professional Griefer
Ei näkyviä ollenkaan, mutta vuotaa usein.

Tosin jonkin aikaa sitten se niiden jatkuva vuotaminen paljastui joksikin ihan muuksi, että ei taida enää pukamat olla se mainproblem... :)

Eikö pukamatkin oo semmonen about jokatoisen ongelma?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei näkyviä ollenkaan, mutta vuotaa usein.

Tosin jonkin aikaa sitten se niiden jatkuva vuotaminen paljastui joksikin ihan muuksi, että ei taida enää pukamat olla se mainproblem... :)

Eikö pukamatkin oo semmonen about jokatoisen ongelma?
kyllähän se yleinen ja kiusallinen vaiva on. kuuluu vaan nähtävästi asioihin joista ei puhuta. tosin en mäkään nyt sukulaisille kahvipöydäs täräyttäs et hei mul oli patti persees.... mut näin palstalla? mitä tääl tarttee hävetä?
 
"..."
o/
Tars tehdä asialle jotain, mutta turhamainen? kun olen, niin hävettää niin helkkaristi. Mulla on kyllä mahaongelmaakin, jotta perseestä veri vaan lentää kun istun paskalle, sen miljoona kertaa päivässä.

Ihanaa.

Aika monella taitaa kyllä pukamia olla, harvemmin tosiaan pöytäkeskusteluihin eksyy. Sama kun luin, että joka viidennellä alle vaihdevuotisilla naisilla on virtsankarkailua. Eli ihan nuorillakin naisilla. Eipä tuostakaan kuule juttua, vaikka noinkin usealla sitä on.
 
"joo"
[QUOTE="...";27396240]o/

Aika monella taitaa kyllä pukamia olla, harvemmin tosiaan pöytäkeskusteluihin eksyy. Sama kun luin, että joka viidennellä alle vaihdevuotisilla naisilla on virtsankarkailua. Eli ihan nuorillakin naisilla. Eipä tuostakaan kuule juttua, vaikka noinkin usealla sitä on.[/QUOTE]

Joo en kyllä sitäkään kellekkään kehdannu sanoa, että toisen synnytyksen jälkeen jouduin about puolla vuotta käyttämään tenaa, kun oli virtankarkailua. Nyt HYVIN ahkeran lantiopohjalihasten jumppausten jälkeen olen lähestulkoon päässyt tästä vaivasta. Vaan jos on paha flunssa ja kova yskä niin pissat tulee housuun.
 
"vieras"
Mulla oli yks peräpukama raskausaikana, ja se peittosi kyllä inhottavuudellaan kaikki muut raskausvaivat. Ei voinut istua, kakkaaminen pelotti ja sattui ja olo oli niin epänaisellinen kuin vain voi olla. Lääkärissä hävetti näyttää sitä, siellä onneksi sanottiin että on ihan pieni ja pitäisi parantua itsekseen. Niinhän se tekikin parin viikon kuluttua eikä ole tullut uusia tilalle.
 
Tunnustan, että on ollut. Ratsastusharrastuksen seurauksia, jotka paheni synnytyksissä.

Sisäiset on hirtetty ja ulkoiset leikattu kirurgisesti. Joka onkin melko iso leikkaus, joka tehdään nukutuksessa. Sairaalassa vietin kolme yötä.
 
Täällä löytyy
On pukamat, oli jo ennen lasta, ja synnytyksessä ne vasta ulos pullistuikin. Ne peittosi massiivisella kivullaan jopa repeämän ja tikkien parantumisen tuskat. Nyt 2kk synnytyksestä, ja pukamat on sulaneet suurimmaksi osaksi pois, mutta heltat jäi. Ja auta armias jos joutuu kovaa kakkaa vääntämään niin aina ne pullistuu uudelleen. Ei kuulema leikata ennenku lapset on tehty... Ehhh... Tällä perseellä ei kyllä tunne oloaan kovin hehkeäksi mitään sänkyjuttuja ajatellen, että saapi nähdä miten tulevaisuudessa se lapsen teko :D
 
oli ja on edelleen :( esikoista odottaessa ilmaantuivat ja synnytyksen jälkeen ne yritettiin
poistaa polttamalla.. ai saakeli! lääkäri ei saanut puudutettua kunnolla, välillä poltti ja sitten taas tökki neuloilla :O osa pukamista lähti
mutta toisen raskauden aikana tuli taas uudet rypäleet. enkä kyllä anna enää grillata takalistoani, ennemmin
elän pukamien kanssa!
 
Mulla on. Pitäiskö poistattaa ne? Joskus ovat kipeät.
kyllä sen tietää millon on pakko lähtee lekuriin, ainakin minä tiesin. JUmankekka sillä perseellä ei istuttu, hyvä että kävelemään pysty. Piti kyllä aika tiuhaan perskannikoita puristella kävellessä yhteen, et eteenpäin pääsi. Oisinkohan 3-4 päivää kitunu, ja lopulta se vaan oli antauduttava lekurin "helliin" käsiin.
Mun äitil oli melkei samoihin aikoihin sama vaiva, se oli saanu jotai suppojaki siihen vaivaan, mie siltä niitä nappailin omienkin kannikoitten väliin.
 
Mulla tuli pahat kun odotin esikoista, eivät ole menneet minnekään niillä helvetin pilipalirasvoilla ym. Nyt kolmannen raskauden jälkeen meinasin että jos viittisivät lääkärissä noille jotain tehdäkin...
 

Yhteistyössä