Jääkiekon MM-kisat. Selittäkääs nyt tyhmälle!

"rrr"
Alkaa huomenna, Suomen eka peli muistaakseni sunnuntaina. Näkyy maikkarilla, ainakin Suomen pelit, mutta Antero Mertaranta selostaa pääosin (vai ainoastaan?) Canal plussalla.
 
"rrr"
Jaa, Maikkarin sivujen mukaan Suomella onkin eka peli jo huomenna! Mistäköhän mä olin sen sunnuntain keksinyt.

Ja olin noista tv-lähetyksistäkin väärässä, ainakin osittain. :D Suomen huominen peli tulee Avalta (kai) ilmaisena. http://www.mtv3.fi/urheilu/mmjaakiekko2012/tv-lahetykset.shtml
 
"vieras"
Kolme peliä tulee maikkarilta, 9 peliä Avalta, loput Canal+:lta. Suomen pelit ja välierät ja mitalipelit tulee siis maksuttomilta kanavilta, muut ei. Mitään erillisiä kisakoosteita ei tule maksuttomilta kanavilta joten kisat näkyy kyllä todella heikosti jos ei ole Canal +! Mertaranta taitaa selostaa peräti yhden pelin maksuttomilla kanavilla.
 
2 peliä
[QUOTE="vieras";26192031]Kolme peliä tulee maikkarilta, 9 peliä Avalta, loput Canal+:lta. Suomen pelit ja välierät ja mitalipelit tulee siis maksuttomilta kanavilta, muut ei. Mitään erillisiä kisakoosteita ei tule maksuttomilta kanavilta joten kisat näkyy kyllä todella heikosti jos ei ole Canal +! Mertaranta taitaa selostaa peräti yhden pelin maksuttomilla kanavilla.[/QUOTE]

Mertsi selostaa kaksi peliä ilmaiskanavilla, muita pelejä ei ilmaiskanavilla näykkään kun Suomen. Itse hommasin viime viikolla Canalin ihan Mertarannan takia. Saukkosen selostuksessa repisin hiukset päästä :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja 2 peliä;26192076:
Mertsi selostaa kaksi peliä ilmaiskanavilla, muita pelejä ei ilmaiskanavilla näykkään kun Suomen. Itse hommasin viime viikolla Canalin ihan Mertarannan takia. Saukkosen selostuksessa repisin hiukset päästä :)
Näkyy molemmat välierät, sekä pronssipeli ja finaali. Suomi ei mitenkään pelaa näissä kaikissa. :D
Suomen pelit ja finaalit on pakko näyttää maksuttomilta kanavilta. Itse kieltäydyn Canal+-hankinnasta vaikka vituttaa aika rankasti kun ei näe kisoja!! Taidan viettää iltoja baarissa pari viikkoa.
 
mertsi on ykkönen
[QUOTE="vieras";26192096]Näkyy molemmat välierät, sekä pronssipeli ja finaali. Suomi ei mitenkään pelaa näissä kaikissa. :D
Suomen pelit ja finaalit on pakko näyttää maksuttomilta kanavilta. Itse kieltäydyn Canal+-hankinnasta vaikka vituttaa aika rankasti kun ei näe kisoja!! Taidan viettää iltoja baarissa pari viikkoa.[/QUOTE]

kuka jaksaa kuunnella jonkun ällö saukkosen selostusta? kyl asia on niin, että mertaranta on se ainoa tunnelman luoja ja selostaja. ei se 40 euroa 3 kuukaudelta edes ole paha nakki maksaa ja näkyyhän sitten sen noin 10 kanavaa muutenkin mitä canal+ kuuluu ei vaan lätkä.
 

Yhteistyössä