Jännittää tän päivän sairaalareissu!

Moro...Tänään ois aika sille plastiikkakirurgille,vaikka en edelleenkään tiedä miksi. Rinnan ultrassa ei löytynyt mitään vikaa,mutta prolaktiiniarvo oli taas kohonnut. Se oli täl kertaa 1700. Kivahan tuo olis kun vian löytäsivät minusta.... En oo varma pitäskö tässä nyt olla jo huolissaan itestään.

Kissa herätti kuudelta... pari litraa kahvia,ni taas lähtee :) Mitäs muitten aamuihin? Harhauttakaa minua höpöttelemällä jotain,ni en mieti joutavia....
 
Kahvia kitannut ja nauttinut musiikista, muut viel nukkuu, onneksi :D Paitsi kissat, jotain touhusivat keskenään ja kun tulin olohuoneeseen, jonne metelin paikansin, molemmat karkas eri suuntiin :D

Kui vanha sun kisu on?
 
Kahvia kitannut ja nauttinut musiikista, muut viel nukkuu, onneksi :D Paitsi kissat, jotain touhusivat keskenään ja kun tulin olohuoneeseen, jonne metelin paikansin, molemmat karkas eri suuntiin :D

Kui vanha sun kisu on?
Kaksi tyttökissaa 4 vee ja yks poikakissa 13vk :D et touhua ja vilinää riittää ;) Tuo pentu on sen verran seurankipee ja pieni viel et ei varmasti malta aamulla olla keskenää... jonku meistä se herättää ja tänään se oli poika jonka seurauksena mieki heräsin toki :D minkä ikäsiä sun katit on?
 
[QUOTE="tiuku";27175340]Mikset ole kysynyt aikasemmin jotta mitä varten sinulla on aika ? Olis vähän mukavampi mennäkin kun tietäs.[/QUOTE]

No kun se meni niin et terveyskeskuslääkäri bongas kohonneen prolaktiiniarvon ja laitto lähetteen sairaalaan ja sano ettei se tiedä mikä mulla on eikä uskalla arvata ja eilen oli rinnan ultra jossa ei sanottu muuta ku et mitään vikaa ei ole. Kukaan siis ei vaan ole kerton/tienny/halunnu sanoa miks oon menos plastiikkakirurgile :D Toki olen kysynyt ;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27175379:
Kaksi tyttökissaa 4 vee ja yks poikakissa 13vk :D et touhua ja vilinää riittää ;) Tuo pentu on sen verran seurankipee ja pieni viel et ei varmasti malta aamulla olla keskenää... jonku meistä se herättää ja tänään se oli poika jonka seurauksena mieki heräsin toki :D minkä ikäsiä sun katit on?
Mulla alkaa olla jo "vanhoja", edelleen kuitenkin vipinää riittää, lähinnä parisuhderiitojen muodossa :D Vanha pariskunta, 10v ja 11v.

Pentukisu ois ihana, aattelin semmosella korvata vauvakuumettani (toki muutenkin uuden kisun haluan) johkin väliin, kunhan kuopus niin iso et jaksaa hoivata taas pientä :p
 
Mulla alkaa olla jo "vanhoja", edelleen kuitenkin vipinää riittää, lähinnä parisuhderiitojen muodossa :D Vanha pariskunta, 10v ja 11v.

Pentukisu ois ihana, aattelin semmosella korvata vauvakuumettani (toki muutenkin uuden kisun haluan) johkin väliin, kunhan kuopus niin iso et jaksaa hoivata taas pientä :p
naurattipas tuo "parisuhderiidat" :D mie voin vaa kuvitella..... pentukissat on ihania,mut on siin oma hommasa opettaa talon tavoille....
 
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27175407:
naurattipas tuo "parisuhderiidat" :D mie voin vaa kuvitella..... pentukissat on ihania,mut on siin oma hommasa opettaa talon tavoille....
Jep ja just nyt ei sitä jaksa :D

Onko sul muuten kissat oppineet totteleen komentamista?
Tuli vaan mieleen kun juur kielsin toista kisuani kirmaamasta takapihalle, jurona jäi mököttämään sitten sisäpuolelle kun itse hipsin... :D
 
Jep ja just nyt ei sitä jaksa :D

Onko sul muuten kissat oppineet totteleen komentamista?
Tuli vaan mieleen kun juur kielsin toista kisuani kirmaamasta takapihalle, jurona jäi mököttämään sitten sisäpuolelle kun itse hipsin... :D
Kyl nää vanhemmat uskoo kieltoja,mut toi pienempi ei taija vielä tajuta :D Mies on itseasias opettanu ton yhen nuista istumaan käskystä :LOL:
 
En muuten tullut yhtään viisaammaksi tänään. Plastiikkakirurgi paineli tissiä ja kerto et joo sul on tosiaa pahka,mut ei me nyt tiijetä mikä se on. ei se paha ole. Ja joo sullaha on korkeet noi prolaktiiniarvot,mut ei me oikeestaa tiijetä miks. Käyppäs verikokeis ja siirretään sut sisätautilääkärille......

Joo ja tää oli paras "mitenkäs meinaatko vielä ton ikäsenä toista lasta?" Hei oikeesti mie oon 25 joo todella meinasin ehkä kenties. "Joo no ei se nyt oikei onnistu" :D

Eli edelleen en tiijä mistää mitää :D
 

Yhteistyössä