Jännittääko muiden tulevat koululaiset ensi viikkoa?

Meilläkin alkaa koulut vasta 17.8. Meillä jänittää eskarilainen joka vaihtaa päiväkodista koulun eskariin. Itse jännitin eniten kuopuksen päiväkodin vaihtoa, mutta hyvin lähti sekin menemään.
 
vieras
meillä koulut alkaa 16.8 ja esikoinen menee ekalle luokalle, kyllä jännittää...taitaa kyllä äitiä jännittää enemmän. Sitä ennen vielä koulutielle siunaaminen koti kirkossa ja jospa edes yrittäisi olla ilman itkukohtausta!!
 
palstailija
Jännittää, likka menossa ekaluokalle.. ja mua jännittää kansa.. miten sitä arkea taas jaksaa. Jatkuis nyt kesä vielä kuukauden ainakin. :(
Käytiin äsken shoppailemassa vähän vaatetta sille. :)
 
meillä alkaa eskari 16.8 ja poika ei malttais odottaan, ruoka maistuu kumminkin, saattaapi tuossa torstaina alkaa jännittämään kun käydään tutustumassa eskariin (juu meillä vasta silloin :/ ) ja sit vkoloppu saattaa olla aika härdelliä, mut hyvin se menee, niin meni kerhotkin, mua jännittää jo nyt kovasti 18.8 oleva rakenneultra ehkä enemmän :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
meillä alkaa eskari 16.8 ja poika ei malttais odottaan, ruoka maistuu kumminkin, saattaapi tuossa torstaina alkaa jännittämään kun käydään tutustumassa eskariin (juu meillä vasta silloin :/ ) ja sit vkoloppu saattaa olla aika härdelliä, mut hyvin se menee, niin meni kerhotkin, mua jännittää jo nyt kovasti 18.8 oleva rakenneultra ehkä enemmän :xmas:
Oi että, onnittelut! :heart:
Eskaria meilläkään ei oikeastaan jännitetty, se kun oli samassa päiväkodissa missä poika muutenkin oli. :)
Mutta koulu on kyllä jotenkin niin iso juttu ja mustakin tuntuu että meillä on jo niin iso poika, vastahan se syntyi. :heart:
 

Yhteistyössä