Järjetön paniikki! Auttakaa! (Hiv-testi)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen tyhmä, niin helvetin tyhmä ja peloissani. Harrastin suojaamatonta seksiä baarista bongatun yhden illan jutun, reilun parikymppisen suomalaisen miehen kanssa yli 2 vuotta sitten. Nykyisen mieheni kanssa ollaan seurusteltu puolisentoista vuotta. Testit otettiin tietysti paitsi hiv, koska hoitajan mukaan ei ole riskiä jollei kumppani ole ulkomaalainen tai muuten riskiryhmään kuuluva. Viikko sitten pelko iski todella, entä jos kannankin hiv:ta tietämättäni ja olen tartuttanut myös rakkaani? Sehän voi olla oireeton useita vuosia. Torstaina olin verikokeessa ja tuloksia saa odotella keskiviikkoon. Tuntuu että kuolen. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin kuinka olen pilannut omani ja mieheni elämän. Pelkään että tulos on positiivinen, rangaistuksena menneistä yhden yön jutuista, joista suojaamattomia ei tosin ollut kuin tuo 1. Olen itse parikymppinen nainen, auttakaa olkaa kilttejä tuntuu että sekoan
Turhaa sitä jännität jos sulla on Hiv,niin siihen on hyvät lääkkeet,otat vaan joka päivä pillerit nii ja tietty käytät panoissa kondomia,minulla ollut hiv 10 vuotta ja kun sänkyleikkejä teen nii kumi munan päälle ei tartu kehenkään,
 

Yhteistyössä