Järkyttääkö teitä ne karvatursakkeet uimahallissa?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Siis sellaiset jotka ei shaivaile jalkojaan tai häpyään? Aiheuttaako ne koskaan teissä oikeita sellaisia puistatuksia jos naisen häpykarva on tuuhea kuin pesusieni. Siinä sitten oot lapsen kanssa joka ei sellaista ole koskaan nähnyt... Ei jaksaisi selitellä miksi joku ei muista ajella pois.
 
"vieras"
ei järkytä mutta kyllä mua ihmetyttää ellei sen vertaa viitsi karvojaan ajaa etteivät uikkareista ulos tursuilisi. eikä sellainen navasta reisiin asti oleva karvapesä kyllä kaunis ole kellään.
 
..
Surkea ja ällöttävä provo, mutta ei, ei järkytä. En katsele muiden alapäitä, eikä kuulu mulle, miten muut karvojansa ajelee. Ja eiköhän lapselle tee ihan hyvää nähdä ihan normaaleja alastomia ihmisiä. Ei läheskään kaikki alapään karvojansa ajele.
 
Ei, koska ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään karvat. Suosittelisin samaa ap:lle.
Tai voisit tosiaan siirtyä vaikka jonnekkin seksipalstalle keskustelemaan ongelmastasi.
Mielestäni tämä palsta ei ole oikea paikka tällaisille.
 
hellsbells
No ei järkytä. Mulle on aivan yhdentekevää mitä muut tekee karvoilleen, tai on tekemättä.
Okei, katsoisin muualle jos joku 150kilonen äijänröhjäke kumartais ja siltä näkyis rekkamiehen hymy joka tursuais paskasia karvoja. Mutta ei ole tollastakaan nyt tullut uimahallissa vastaan, joten.. en järkyty.
 
Joopa joo
Paljon enemmän järkyttää täysin karvattomat nuoret naiset, joilla ylipainoa sen verran, että
häpykumpu roikkuu kunnolla.
Ei mitenkään esteettisen näköinen sellainen "läskipimpsa".
Karvat on luonnollisia.

Sori, oli ihan pakko..
 
kkkkkk
Mä kävin tossa kuukaus sitten eräässä kylpylässä, jossa olin suihkuhuoneessa ainut suomalainen, muut olivat noita naapurimaaan leidejä. Olin ainut rämemajavan omaava. Venäläisten joukossa oli yksi lapsi, noin kymmenvuotias, joka ei nyt ihan järkyttynyt, mutta silmät suurina osoitteli mun jalkoväliä ja selitti jotain äidilleen :-D

Oli varmaan lapsiraasulle järkyttävä tilanne, tajusi reppana, että tuollakin voi kasvaa karvoja. Tai sitten luuli että se on peruukki...
 
En käsitä miksi äiti-ihminen haluaa opettaa sheivatulla pimpsalla miltä epäluonnolisuus näyttää. Mitä aviomies ja lapset tästä oppivat? :( Kunnon vaimolla ja äidillä on ihan luonnolliset karvat. Karvat ovat kunnia-asia eikä niitä tulisi tuhota epäluonnollisuuden nimissä!
 
"heh"
No johan. Ehkä sille lapsellekin on tosiaan ihan terveellistä nähdä alastomia ihmisiä. Jossain vaiheessahan ne karvat itse kullakin alkaa kasvaa.

Ja joo, ei järkytä. Kukin tehkööt karvojensa kanssa mitä lystää.
 
"vieras"
En mä kehtaisi esiintyä yleisissä pesuhuoneissa täysin karvattomana. Tulis vaan sellanen tunne, että muut pitävät mua ihan pervona. Kyllä karvoitus on musta aina luonnollinen ja aikuisten juttu. En kyllä ole paljoa muiden pimppejä tuijotellut ja sitäkin ihmettelen, miten muut viitsii toisten alapäitä tuijotella noin tarkkaan. Eihän tässä kohta kehtaa enää yleisiin saunoihin mennä, kun näitä lukee. Olen kuvitellut, ettei nää ihmiset oikeasti mua tuijota ja arvostele. Ehkä teini-ikäsenä mut ei nyt aikuiset sentään. Ja lapsillehan se tekee vaan hyvää nähdä erilaisia ihmisiä. Kaikki ei voi olla samasta puusta veistettyjä.
 
"Vieras"
No ei rämemajava mua sentään järkytyksen partaalle saa :)
Mutta kyllähän mä olen sitä mieltä, että bikinirajan sheivaus on ihan kohteliasta muita kohtaan.
Siis bikiniraja puhtaaksi muutoin saa olla vaikka 20cm pitkät haituvat mun puolesta.
 
Saraldo
[QUOTE="heh";27466101]No johan. Ehkä sille lapsellekin on tosiaan ihan terveellistä nähdä alastomia ihmisiä. Jossain vaiheessahan ne karvat itse kullakin alkaa kasvaa.

Ja joo, ei järkytä. Kukin tehkööt karvojensa kanssa mitä lystää.[/QUOTE]

Niinpä. Kiva sitten selittää murrosiän kynnyksellä olevalle lapselle, että karvojen kasvaminen on ihan luonnollista ja se tapahtuu ihan jokaiselle, että ole vaan ihan sinut niiden karvojesi kanssa. Ja samalla äiti sheivaa alapäätään minkä kerkiää, ettei vaan sänki ala näkyä.
 
nooh
[QUOTE="Vieras";27465869]Siis sellaiset jotka ei shaivaile jalkojaan tai häpyään? Aiheuttaako ne koskaan teissä oikeita sellaisia puistatuksia jos naisen häpykarva on tuuhea kuin pesusieni. Siinä sitten oot lapsen kanssa joka ei sellaista ole koskaan nähnyt... Ei jaksaisi selitellä miksi joku ei muista ajella pois.[/QUOTE]

Kannattais kuitenkin selitellä ajoissa, ettei lapsi murrosiässä koe järkytystä. Äläkä muutenkaan näytä inhoasi, tai luulee vielä itsessään olevan vikaa.
 

Yhteistyössä