järvi kun ei soutamalla kulu..

  • Viestiketjun aloittaja hbd
  • Ensimmäinen viesti
hbd
Niin kuluuko se sittenkin?
Tilasin nettikaupasta kivoja leluja (koskaan ennen en ole tilannut netistä leluja) 1 näistä leluista oli dildo ja iso dildo olikin :) kuvassa ei todellakaan näyttänyt niin isolle..

En ole koskaan saanut sen kokoista ja mietinkin että jos käytän sitä vähän useammin niin vaikuttaako se mun kokoon vaiko palautuuko lihakset aina normaaliin kokoon?

Mies tai noh exähän toi on niin kiihottu kovasti kun sai pistellä mua sillä ja sen jälkeen pääsi ite normaalia leveempään koloon..tuntu jotenkin väärältä että saako tästä nauttia toisen edessä kun on niin iso..odotan että voin kokeilla sitä yksinäni
 
hbd
Kyllä vaikuttaa. Kollageenin repeillessä tulee kudoksiin raskausarpia muistuttavia repeämiä, jotka eivät oikeastaan koskaan kuroudu umpeen.
Ok,jos on faktaa! Täytyypi pitää sitä harvinaisena herkkuna sitten.täytyy siis sanoa tähän vielä että olen 3 lasta jo synnyttänyt eli kovia kokenut jo sieltä,mutta miehen sanojen mukaan tiukassa kunnossa (tarkottaen varmaan että ei löysä) enkä sitä halua pilata.
 
vierailija
Raskaudessa keho on ohjelmoitu venymään ja korjaamaan itseään raskauden vuoksi (hormonit, geenit jne). Ilman raskautta, esimerkiksi nopeassa lihomisessa, kudokset eivät tahdo pysyä mukana venytyksessä. Yhtälailla jos tunkee järjetöntä dildoa vaginaan, ja etenkin jos sattuu pitämään kivusta, tekee itselleen hallaa. Osalla vauriot korjaantuvat hyvin, osalla taas ei.
 
hbd
Raskaudessa keho on ohjelmoitu venymään ja korjaamaan itseään raskauden vuoksi (hormonit, geenit jne). Ilman raskautta, esimerkiksi nopeassa lihomisessa, kudokset eivät tahdo pysyä mukana venytyksessä. Yhtälailla jos tunkee järjetöntä dildoa vaginaan, ja etenkin jos sattuu pitämään kivusta, tekee itselleen hallaa. Osalla vauriot korjaantuvat hyvin, osalla taas ei.

No siis ei se mikään järjetön sentäs ole,mutta iso se kyllä on.netistä löytyy nimellä mr markus (dildon nimi siis)

Ymmärrän kyllä joo että synnytykseen valmistuu naisen paikat eri tavalla kyllä.pidän sitä special kaverina vaan sitten
 

Yhteistyössä