Jättäisitkö miehesi, jos saisit siitä hyvästä miljoona euroa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
no
Kyllä jättäisin, mutta vain jos missään ei lue pienellä tekstillä että sitä ei saa ottaa takas. =) Jos ei mitään ehtoja olis, niin jättäsin, ja hakisit heti rahojen rapsastua tilille miehen takasin. Ja eleltäs onnellisena niillä rahoilla yhessä.=)
 
vieras
En jättäis.
Niin materialisti en ole, että raha ratkaisisi mun ihmissuhdeasioita.

En voisi elää näin: rahaa olisi ja multa kysyttäis että mitenkäs olet rikastunu, ja mä ihmisille: ehtona oli, että jättäisin mieheni. En ikinä saattaisi elää itseni kanssa jos olisi OSTANUT mieheni ulos.

Ja jos taas valehtelisin, että rahat tulleet muualta, niin sittenkään en sietäis itseäni. En haluaisi elää valheessa.
 
N+N
Tuossa kysymyksessä on oltava se oletus, että takaisin yhteen ei saa palata. Tietenkään! Eihän tuossa muuten olisi mitään ideaa.

vastaus: En jättäisi. Kumppanini on kylläkin nainen. En luopuisi mistään hinnasta <3 Miksi tahtoisin olla rikas mutta yksin ja hirveässä ikävässä ja katumuksessa? Mieluummin elän kullan kanssa normaalia yhteistä arkea kuin matkustelisin ympäri maailmaa surullisena rahojani tuhlaillen.
 
ap
Ei ne teidän miehet ottaisi teitä enää takaisin, koska olette rahan takia heidät jättäneet. Eli turha sanoa "joo mutta ottaisin takaisin". Ja sitäpaitsi, ette saisi ottaa.
 
Aika paha. Tekisi mieli vastata, että en jättäis, mutta miljoona on kyllä ihan SAIRAAN iso summa rahaa ja helpottaisi elämää niiiiin monin tavoin että kyllä sekin polttelis. En osaa sanoa, rehellisesti.
 
En jättäisi, ei tarvisi edes miettiä! Raha ei tuo rakkautta. Enkä todellakaan haluis selitellä kyselijöille, että juu mä jätin mieheni rahan takia. Ja ei, en jättäis edes lapsen takia! Jos jättäisi miehen rahan takia, niin ei se suhde voi olla kunnossa silloin.
 

Yhteistyössä