jaksatko syödä kerralla koko hamppariaterian?

  • Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
sareiv
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Helposti. Tosin nykyään tulee normaalikokoisesta pizzasta maha täyteen, kun ennen meni kevyesti puolikas perhepizza.
Voisko johtua siitä että puolikas perhepizza on vähemmän pizzaa kuin yksi normipizza?
Jaa, no mitenkäs mulle on kerrottu, et perhepitsa on isompi, kuin kaks pikkupitsaa? Mikä järki siinä muuten olis olla PERHEpitsa, jos se olis pienempi kuin kaks.
Olikohan niin, et kaks ja puoli normaalipitsaa vastaa perhepitsaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sareiv:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Helposti. Tosin nykyään tulee normaalikokoisesta pizzasta maha täyteen, kun ennen meni kevyesti puolikas perhepizza.
Voisko johtua siitä että puolikas perhepizza on vähemmän pizzaa kuin yksi normipizza?
Jaa, no mitenkäs mulle on kerrottu, et perhepitsa on isompi, kuin kaks pikkupitsaa? Mikä järki siinä muuten olis olla PERHEpitsa, jos se olis pienempi kuin kaks.
Olikohan niin, et kaks ja puoli normaalipitsaa vastaa perhepitsaa..
Mies on töissä työkavereineen laskenut, että kaksi normaalipizzaa on enemmän kuin perhepizza. Ainakin Pizzataxilla. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja :
kevyesti ja ihan kunnon pizzakin menee yksin kerralla ja oon aika laihakin vielä.
Mä taas en jaksa, ja olen kaikkea muuta kuin laiha :D
näinhän tämä joillakin maha vetää ja mulla se on pohjaton voisin syödä aina jos vaan mättäisin : )
 
sareiv
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mies on töissä työkavereineen laskenut, että kaksi normaalipizzaa on enemmän kuin perhepizza. Ainakin Pizzataxilla. :D
No helpostihan sen laskis ympyrän pinta-aloina, ku tilais normipitsan ja perhepitsan. :D Mut jännä muuten, et meidän porukalle 2 normaalipitsaa menee kokonaan, mut jos otetaan perhepitsa, niin aina jää joku pala, ja kaikki ihan ähkyssä. Outoa!
 
vieras
edes sitä lasten ateriaa. Ja sekös varmaan ihmisiä ihmetyttää koska olen läski. Kaikki läskit ei vaan jaksa syödä ylettömästi, kuten ei kaikki hoikatkaan syö ihan "pienesti".
 

Yhteistyössä