Jaksatko syödä yksin levyllisen suklaata kerralla?

  • Viestiketjun aloittaja tinka
  • Ensimmäinen viesti
vissiin
Ihan varmasti menee, mutta en ole tainnut niin tehdä. Varsinkin Fazerin kokonaisilla hasselpähkinöillä varustettu suklaa, voisin syödä sitä kuin leipää -mutten syö. Yleensä ;)

:p
 
no ainoa tavallisista kaupoista saatava suklaalevy jota voin syödä on Brunbergin, eikä se ole kovin suuri, pienempi kuin Fazerin perussininen, mutta ei, en jaksa/voi syödä kaikkea kerralla, liian paljon, liian makeaa kerralla syötäväksi
 
vieras
En. Just korkkasin Maraboun polka-levyn ja pystyin yhdeltä istumalta syömään 2,5 riviä eli 70 g, kun olikin niin himskatin hyvää. Mut sit alko niin tökkiin, ettei enempää tee mieli. Kaloreita tuossakin herkussa oli jo 367! Joten ihan hyvä että tuli stoppi.
 
fsdr
Joo, jos en ole syönyt muuta päivän aikana. Silloin varmaan vois mennä pari levyäkin. Mutta olisi kyllä ällö olo sen jälkeen ja mies ei varmaan päästäisi mua samaan sänkyyn kanssaan nukkumaan, kun kaasuttaisin hänet hengiltä....:LOL:
 
bulimiaa
Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
No problemo. Huvittaisi kauhukseen kuulla, kuinka monta levyä bulimikot voivat kiskoa kerralla.
voin snaoa, omasta kokemuksesta, että sitä ruokaa uppoaa ja paljon. onneks tää rakaus on tuonu hetken helpotuksen bulimiaan.. mutta esim kaupan valmis kakku, se kiivi-suklaakakku uppoa hetkessä, päälle voi syödä vaikka litran jäätelöä, kattilallisen keitettyjä makaroneja, pari leipäpalaa j avaikka sen suklaalevyn
 
Jaksaisin. En ehkä ihan yhdeltä istumalta. Mutta suklaalevyn illassa olen kyllä syönyt useammankin kuin kerran. Ensin ota pari riviä, jemmaan sen kaappiin, kunnes huomaan tassutelevani kaapille ja ottavani ihan vaan pari palaa enää.. ja sama itsepetos jatkuu siihen asti kunnes kaapissa on vaan käärepaperit. Ja itseinhon vallassa piilottelen ne sitten roskikseen.. :ashamed:
Tosin tänä vuonna olen yrittänyt oppia pois tuosta tavasta.
 

Yhteistyössä